رئیس سازمان صدا و سیما:

صداوسیما درباره سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، تصمیم می‌گیرد

رئیس سازمان صدا و سیما روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آن‌ها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.

صداوسیما درباره سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، تصمیم می‌گیرد

 رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به مالکیت این رسانه بر آثار تولیدی خود گفت: در ارتباط با برنامه‌هایی که از قبل تهیه شده‌اند و هزینه‌هایی برای آنها صرف شده، مالکیت اثر در اختیار سازمان صدا و سیما است نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

پیمان جبلی روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آنها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: هدف ما بر این است که از کارهای تولید شده حداکثر استفاده را داشته باشیم، البته در ادامه مسیر و تداوم فعالیت چهره‌های تلویزیونی و سایر عوامل حتما این ملاک و معیارها را در نظر خواهیم گرفت.

جبلی تاکید کرد: در مورد برنامه‌هایی که از قبل ساخت شده‌ و صدا و سیما هزینه ساخت آن را پرداخت است، باید گفت مالکیت آن در اختیار این سازمان قرار دارد و نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که کمیت و کیفیت تولیدات رسانه ملی متناسب با اقتضائات فرهنگی جامعه باشد و امیدواریم بتوانیم در رقابت نابرابر با سایر رسانه‌ها که فرهنگ ما را هدف قرار داده‌اند موفق باشیم.

منبع: خانه ملت
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها