سوپرایز جین BTS برای طرفداران پس از سربازی

جین بزرگترین عضو گروه کره‌ای BTS که مدتی قبل برای گذراندن سربازی اجباری خود اعزام شده بود، با پستی احساسی به اینستاگرام بازگشت.

سوپرایز جین BTS برای طرفداران پس از سربازی

جین عضو 30 ساله گروه BTS با جدیدترین پست اینستاگرامی خود آرمی‌ها را غافلگیر کرده است. جین ممکن است که در حال حاضر حسابی سرگرم انجام وظایف خود در سربازی و ارتش باشد با این حال او همیشه برای هم گروهی‌هایش زمان کافی پیدا می‌کند.

بیش از دو ماه از اعزام این آیدل مشهور به سربازی می‌گذرد. اگرچه او از طریق پست‌های Weverse یا کامنت‌های اینستاگرام و مواقع دیگر از طریق ویدیوهای از پیش ضبط‌ شده طرفداران را حال خود مطلع کرده است، با این حال جدیدترین پست جین در اینستاگرام غافلگیری بسیار زیبایی برای آرمی‌ها بوده است.

دلتنگی اعضای BTS برای جین

اگر کسانی وجود داشته باشند که بیشتر از آرمی‌ها نگران و دلتنگ این آیدل باشند، بدون شک اعضا BTS هستند! جیهوپ و جیمین اعضایی هستند که از هر فرصتی برای ابراز دلتنگی برای جین استفاده می‌کنند.

آن‌ها معمولا در لایوهای خود درباره این آیدل صحبت می‌کنند و آرمی‌ها را از حال او با خبر می‌کنند. جین پس از اعزام به سربازی فعالیت خود در شبکه‌های مجازی را قطع کرده است. با این حال این آیدل همواره برای جیهوپ استثنا قائل شده است.

بازگشت جین BTS به اینستاگرام

جدیدترین پست اینستاگرامی جین عضو BTS

جین در ماه قبل در شبکه Weverse تول جیهوپ را تبریک گفت. چند روز پس از این پست نیز با انتشار خبر اعزام جیهوپ به سربازی، جین به این شبکه مجازی بازگشت تا از جیهوپ در سربازی استقبال کند.

جین در پیام خود به شوخی برای جیهوپ نوشت که در سربازی به او احترام بگذارد زیرا درجه جین بالاتر از او خواهد بود. با این حال این تعاملات در بخش نظرات پست‌هایی دیگر اتفاق افتاده‌اند.

جین با انتشار عکسی سه نفره از خود، جیهوپ و جیمین به طور رسمی به اینستاگرام بازگشت. این عکس احتمالا در زمان ملاقات جیمین و جیهوپ با جین در خدمت سربازی گرفته شده است. جین در توضیح این عکس نوشت: «خوش آمدی» که نشان دهنده نزدیک شدن تاریخ اعزام جیهوپ به سربازی است. دیدن جین در کنار بقیه اعضا گروه BTS برای طرفداران بسیار خوشحال و غافلگیر کننده بود. این پست اینستاگرامی در تنها 30 دقیقه بیش از یک میلیون لایک دریافت کرد.

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • Zanabe
    0

    Lovu jin😍❤️😍❤️

  • یه آرمی ابدی...♡
    0

    من خیلی نگران همشون هستم میترسم از دستشان بدهم ارزومه موفقیت برای همشون
    و ما همه منتظر جین و جی هوپ ....هستیم💖💖

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها