تاریخ اکران مستند کلدپلی با حضور جین عضو BTS

مستند کنسرت گروه بریتانیایی کلدپلی با حضور جین عضو گروه محبوب کره‌ای BTS در ماه آوریل منتشر خواهد شد.

تاریخ اکران مستند کلدپلی با حضور جین عضو BTS

مستندی از کنسرت کلد پلی در بوئنوس آیرس آرژانتین که در سال 2022 به مدت 10 شب برگزار شده است به زودی به اکران جهانی در خواهد آمد.

این کنسرت 10 شبه بخشی از تور جهانی این گروه به نام «Music Of The Spheres» بود که بیش از شش میلیون بلیت فروخت.

این مستند به نام «Coldplay – Music Of The Spheres: Live At River Plate» فیلمبرداری کارگردانی شده کنسرت پخش زنده این گروه در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ است که در ۸۱ کشور پخش می‌شود.

این مستند نسخه‌ای میکس و ریمستر شده از تصاویری است که با استفاده از 30 دوربین پهپاد و تکنیک‌های فیلم‌برداری 360 درجه، توسط پل داگدیل، کارگردان برنده جایزه بفتا و نامزد جایزه گرمی ضبط شده‌ است.

این مستند که در سینماها اکران خواهد شد شامل تصاویری است که در طول پخش زنده این کنسرت نمایش داده نشده‌اند.

همچنین شامل یک فیلم کوتاه منحصر به فرد از پشت صحنه این کنسرت است که شامل مصاحبه‌هایی جدید با این گروه هستند. به گزارش وقت صبح در این کنسرت، کلدپلی آهنگ‌هایی را از سراسر دوران حرفه‌ای خود اجرا کرده‌‌اند.

خوانندگان میهمانانی در این کنسرت حضور دارند. از جمله برنده گرمی H.E.R و همچنین جین عضو گروه BTS. جین در این کنسرت آهنگ «The Astronaut» را اجرا کرده است.

این مستند در تاریخ 19 و 23 ماه آپریل در سینماهای سراسر دنیا پخش خواهد شد. فروش بلیت‌های این مستند نیز از تاریخ 8 مارچ در سایت coldplaycinema.live در دسترس خواهند بود.

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها