ایرج شهبازی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران:

اگر با دیدگاه ترانه علیدوستی مخالفید حق ندارید او را بازیگر درجه چند ذکر بنامید/ او درجه یک است

عضو هیات علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: اگر رسانه‌ای با دیدگاه ترانه علیدوستی مخالف است، حق ندارد او را یک بازیگر درجه چند ذکر کند. این امر از عدالت خارج است. زیرا او هنرمند درجه یک است. باید این شجاعت را داشته باشیم که به نقاط قوت او اعتراف کنیم.

اگر با دیدگاه ترانه علیدوستی مخالفید حق ندارید او را بازیگر درجه چند ذکر بنامید/ او درجه یک است

ایرج شهبازی گفت: در برخورد عادلانه اگر به خاطر صفت خاصی از کسی رنجیدیم حق نداریم مابقی فضیلت های او را نادیده بگیریم. برای مثال اگر رسانه ای با دیدگاه ترانه علیدوستی مخالف است، حق ندارد او را یک بازیگر درجه چند ذکر کند. این امر از عدالت خارج است.زیرا او هنرمند درجه یک است. باید این شجاعت را داشته باشیم که به نقاط قوت او اعتراف کنیم.

او تاکید کرد: قرآن تاکید دارد که حتی در خصومت ورزیدن هم عدالت را رعایت بکنید. بنابر این هر کسی که به ما گفت بد را با بدتر جواب بدهید، مطمئن باشید که او انسانی خردمند، فضیلتمند، و متعادل نیست. هر مکتب و مرامی که به ما اجازه بدهد بدی را با بدتر جواب بدهیم، همین دلیل کافی است برای بطلان آن مکتب.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 5
  • يحيي
    3

    هنرمندی شایسته و قابل احترام

  • رحیم آب منگل
    7

    یعنی هر کی هنرپیشه درجه یک شد اجازه داره هر غلطی بکنه؟ این به عدالت نزدیکه؟ اگر یک خواننده خوش صدا اروغ هم بزنه ما باید براش کف بزنیم؟

  • سیاوش سلطان
    4

    ایرج شهبازی برای یک دستمال که قیصریه رو به آتش نمی کشند ⁉️
    کجا بودی تا حالا ، بیا بریم کباب بزتیم و برف بازی کنیم☃️
    در اسلام قاعده لاضرر و لاضرار هم داریم ، آقای استاد‼️🖋🗿

  • غریبه آشنا
    0

    آقای شهبازی شما چطور تا بحال خاموش بودید کور بودید ندیدید قمه کشی ها وعربده کشی ها و تشویق مردم برای نا امنی کشور کشته شدن وتکه تکه شدن جوانان مردم که همه آنها مال این خاک ووطن بودند پس لطفا زیپ دهانتان را بکشید و آتش در باروت نزنید

  • ناشناس
    0

    در جمهوری اسلامی ایران هر بازیگر یا ورزشکار درجه چندمی یا وکیل دادگستری گمنامی یا هر شخص عادی کار سیاسی علیه حکومت بکند بلافاصله مشهور می شود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها