جمعه شلوغ تئاتر فجر؛ ۱۷ نمایش در صف اجرا

امروز جمعه هفتم بهمن ماه همزمان با هفتمین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۹ نمایش در بخش اجراهای صحنه ای و ۸ نمایش در بخش خیابانی روی صحنه می‌روند.

جمعه شلوغ تئاتر فجر؛ ۱۷ نمایش در صف اجرا

چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در بخش اجرا‌های صحنه‌ای جمعه هفتم بهمن ماه در هفتمین روز این رویداد شاهد ۱۷ اجرا خواهد بود.

در بخش اجرا‌های صحنه‌ای نمایش «کمدی الهی» نوشته دانته به کارگردانی حافظه خلیفه از تونس یک تک اجرا ساعت ۲۰:۳۰ در تالار وحدت، نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از تهران یک تک اجرا ساعت ۱۷ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «مطرب آقا» به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی از بهشهر در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسوی تئاتر شهر، نمایش «رستم و سهراب» به نویسندگی داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان به کارگردانی رضا حسن خانی از تهران ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه تئاتر شهر، نمایش «آلا» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار از تهران ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.
«پهلوان قلیچ» به نویسندگی رضا محمدیان و کارگردانی رضا محمدیان و حسین قاسمی از پیشوا در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج، «بیگانه در خانه» به نویسندگی عارف مهتاب و کارگردانی یاشار منوچهری از پارس آباد در دو سانس ۱۶ و ۱۹ در تئاتر مولوی، «اسب قاتلین» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده از شیراز در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، «یک آسمان، دو خورشید» به نویسندگی علی آزادنیا و کارگردانی آزاده آزادنیا از مشهد در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار حافظ دیگر اجرا‌های این بخش را به خود اختصاص داده اند.

اجرا‌های خیابانی

همچنین در بخش اجرا‌های خیابانی «نبودن برای بودن» به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۴:۳۰، «بی وقتی» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی آدینه رحیم نژاد از اصفهان ساعت ۱۵، «هیبت» به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود ساعت ۱۵:۳۰، «پرسه در نیاز» به نویسندگی و کارگردانی سحر محسنی کیاسری از ساری ساعت ۱۶، «فدا نشدن» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه ساعت ۱۶:۳۰، «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجدسلیمان و «صدا‌های خوابیده در خاک» به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت میزبان مخاطبان هستند.

همچنین در این بخش «لالایی‌های ننه ایران» به نویسندگی کیانوش احمدی و کارگردانی حسنا قبادی از ایلام در ساعت ۱۱ ایوان انتظار متروی ولیعصر اجرا می‌شود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که از ۲۵ دی ماه در شهرستان‌های مختلف آغاز شده از شنبه یکم دیماه تا ۱۱ بهمن ماه اجرا‌های صحنه‌ای و خیابانی خود را در تهران دنبال می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها