پخش یک سریال تلویزیونی در ۲ شبکه

تیزرهای مجموعه تلویزیونی «شهباز» که از دیروز روی آنتن رفت، نشان می‌دهد این مجموعه قرار است همزمان به عنوان سریال اصلی ۲ شبکه سیما پخش شود.

پخش یک سریال تلویزیونی در ۲ شبکه

بر اساس تیزرهای شبکه یک، این سریال از شنبه 8 بهمن ساعت 22:15 به آنتن این شبکه خواهد رسید. اگرچه زمان بازپخش این سریال در تیزرهای شبکه یک مشخص نیست، اما چون به عنوان جایگزین «آزادی مشروط» معرفی شده است، طبق روال معمول این شبکه، بازپخش آن روز بعد در ساعت‌های 3 بامداد، 9 و در نهایت 15:15 خواهد بود.

بنا بر اطلاع‌رسانی شبکه 5 سیما نیز که از طریق تیزرها انجام شد، این سریال با موضوع معمایی و پلیسی از شنبه 8 بهمن ساعت 19 روی آنتن خواهد رفت و ساعت یک بامداد و 11 نیز بازپخش خواهد شد.

بر این اساس ظاهرا هر قسمت از مجموعه «شهباز» که محصول گروه و فیلم و سریال شبکه 5 است، در شبانه‌روز ساعت‌های یک بامداد، 3 بامداد، 9، 11، 15:15، 19 و 22:15 روی آنتن خواهد رفت تا در صورت وقوع این اتفاق، «شهباز» با 7 بازپخش در شبانه‌روز، احتمالا به عنوان یک مجموعه رکوردشکن ثبت شود!

روشن نیست آیا کیفیت بالای مجموعه تلویزیونی «شهباز» موجب شده تا مدیران سیما برای آن چنین برنامه‌ریزی کنند یا این اتفاق علت دیگری داشته است؟

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کیفیتش که به نظر بالاست منتها از اون جایی که به نظرم سریالهای آماده شبکه یک تعداد قسمتهاشون خیلی بیشتر از اونیکه قبل عید تموبسه واز اون جایی هم که سریال امنیتی هست واین سریالها بیشتر از شبکه یک پخش میشه واز اون جایی که مال شبکه تهرانه برای همینم همزمان ازدوشبکه پخش میشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها