سریال «بی‌ نشان» از دهه دوم محرم به شبکه سه می آید

«بی‌ نشان» جزو سریال‌ هایی است که به تازگی تصویربرداری‌ اش را به پایان رسانده و قرار است به زودی از شبکه سه پخش شود.

سریال «بی‌ نشان» از دهه دوم محرم به شبکه سه می آید

شبکه سه به تازگی پخشِ «تازه وارد» را آغاز کرده است. فصل دوم «موج اول» در روزهای پایانی تصویربرداری قرار دارد و ممکن است به تعبیرِ تهیه‌کننده‌اش در تابستان کنداکتورِ پخش بگیرد.

البته در عین حال ادامه «برف بی‌صدا می‌بارد» هم جزو مجموعه‌هایی است که امکان دارد بعد از «تازه وارد» به آنتن شبکه سه سیما برسد. 

اما سریال تازه شبکه سه، «بی‌نشان» نام دارد. مجموعه‌ای که به تازگی تصویربرداری‌اش به پایان رسیده و در صفِ پخش قرار گرفته است. باید دید این شبکه تلویزیونی کدام یک را زودتر از بقیه پخش خواهد کرد؟

سریالی که فصلِ اول آن پخش شده، سریالی که ویژه کرونا (موج اول) روی آنتن رفت و حالا سریالی با موضوعِ مبارزه با فساد، مجموعه دیگری است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد زمانِ پخش آن مشخص نشده و معلوم نیست سریالِ بعد از «تازه وارد» باشد یا تابستان و یا بنابر چینشِ سیما، فصل دیگری برای این مجموعه تلویزیونی درنظر گرفته شود؟

تحقیق و نگارش فیلمنامه سریال «بی‌نشان» از حدود دو سال و نیم پیش آغاز شده و آزیتا ایرایی و مهدی حمزه به طور مشترک نویسندگی این سریال را برعهده دارند.

این مجموعه جدیدترین اثر «راما قویدل» کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون به حساب می‌آید که از آنتن شبکه سه پخش خواهد شد.

مرتضی رزاق کریمی تهیه‌کننده این سریال در خصوص این مجموعه تلویزیونی گفت: پژوهش و تحقیق برای گروه کارگردانی «بی‌نشان» از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه می‌خواستیم قصه مبتنی بر واقعیت‌های جامعه امروز باشد و داستان برای مخاطب باورپذیر و ملموس باشد.

تهیه‌کننده «بی‌نشان» افزود: سعی کردیم در این مجموعه تلویزیونی بیش‌تر به دغدغه‌های روز جامعه بپردازیم.

وی با اشاره به تنوع لوکیشن‌های متفاوت سریال «بی‌نشان» گفت: کار تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله صداگذاری و میکس است. برای تصویرداری بخشی از سریال به کربلا هم سفر کردیم.

داستان این مجموعه درخصوص خبرنگاری است که حق‌طلب و عدالت‌محور است و بنا به ذات حرفه خود، به دنبال روشنگری و اطلاع‌رسانی است و در حوزه مبارزه با فساد به دنبال کشف حقیقت است.

نقش این خبرنگار پیشکسوت را پرویز فلاحی‌پور با نام «شهاب» ایفا می‌کند که در تلاش است کار خود را متعهدانه انجام بدهد و به اصول و تعهد خود به عنوان یک فعال رسانه وفادار بماند.

 راما قویدل کارگردان سریال هم با اشاره به ژانر درام خانوادگی این مجموعه تلویزیونی گفت: «بی‌نشان» از یک  گروه خوب نویسندگی و فیلمنامه قوی برخوردار است و قصه پرکششی دارد که می‌تواند ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند. تمام تلاش و سعی ما این بوده که فضایی را فراهم کنیم که همکاران بتوانند به بهترین شکل در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند.

سعید وزیری مجری طرح این مجموعه تلویزیونی هم درباره تعداد لوکیشن‌های «بی‌نشان» گفت: این سریال 30 قسمتی حدود 78 لوکیشن دارد و به طور تقریبی 52  بازیگر در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مریم کاویانی نیز که پس از یکی دو سال دوری از بازیگری،  بار دیگر در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده، نقش  «مینو»  همسر «شهاب» خبرنگارِ «بی‌نشان»  را بازی می‌کند.

نیوشا ضیغمی همچنین از دیگر بازیگرانی است که در این سریال ایفای نقش می‌کند؛ وی درباره نقش خود در «بی نشان» می‌گوید: بعد از سال‌ها به تلویزیون برگشتم و دلیل آن هم فیلمنامه خوب آن است.

نقشی است که از شخصیت‌هایی که بازی کرده‌ام دور است و نقش زنی متفاوت است که در زندگی شخصی با چالش‌های زیادی روبه رو است و در بحبوبه اتفاقات زندگی‌اش به شخصیت شهاب برمی‌خورد. 

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش‌بهزادی، قاسم زارع، احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک از جمله بازیگران «بی‌نشان»‌اند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها