عکس‌های کمیاب از پشت صحنه فیلم تایتانیک

بیست و پنج سال پیش در چنین روزی، فیلم تایتانیک برای اولین بار در ایالات متحده اکران شد و با بازگویی داستانی تراژدی کشتی لوکس به سرعت جهان را غرق در طوفان کرد.

عکس‌های کمیاب از پشت صحنه فیلم تایتانیک

در آن زمان، این فیلم با بودجه 200 میلیون دلاری گران‌ترین فیلم ساخته شده بود و اولین فیلمی بود که بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشت و در نهایت کمی بیش از 2 میلیارد دلار فروخت. تایتانیک سکوی پرتاب لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت به سوپراستار شدن شد و توانست 11 جایزه اسکار را هم بگیرد. علاوه بر موفقیت مالی و شایستگی‌های اسکار، تایتانیک از نظر تولید نیز تاریخی بود. کامرون که به خاطر عشق به جلوه‌های ویژه بزرگ در فیلم‌هایش مانند ترمیناتور شناخته می‌شود، می‌خواست پس از برخورد تایتانیک با کوه یخ به تماشاگرانش این احساس را بدهد که سوار بر کشتی هستند. برای انجام این کار، خدمه یک مدل در مقیاس کامل از کشتی ساختند، جلوه‌های دیجیتالی اضافه کردند و حتی یک عرشه لولایی ساختند که می‌توانست به سرعت از 0 تا 90 درجه بالا برود. برای تولید این فیلم از یک مخزن آب با حجم 17 میلیون گالن استفاده شد تا صحنه غرق شدن کشتی طبیعی باشد.

 

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

تایتانیک

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • یه مسلمان واقعی...
    21

    سرزمین کفر ...... خدایا به راه راست هدایتشان کن .......سراسر گناه ......

    نظرات شما -
    • محمد
      4

      تا جهل و فقر هست اینان هستند

  • ناشناس
    1

    جالب بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یکی ازبهترین فیلمهایی که تا حالا دیدم

  • ناشناس
    20

    نکته اصلی فیلم نگفتی باکفرگویی که مااین کشتی انقدرمحکم ساختیم که حتی خدانمیتونه غرق کنه ولی کردوالبته باکفروخیانت این فیلم ساخته شدنه عشق وبعدهم بازیگران کیت ولیوناردوکه نامزدجهانی شدندهنوزدرزندگی مشترک خوشبخت نیستند وتازمانی که به نرسنددرزندگی واقعی به هم نرسندخدادست اززندگی سختشون برنمیداره چون مادراحادیث اسلامی داریم زن شوهرداراگربامردنامحرم همبستربشه هردوزندگی بدی خواندداشت تازمان مرگ ماحقیقت پنهان زندگی این دوروزی خواهیم دید

    نظرات شما -
    • 5

      مگه اون موقع کیت وینسلت شوهر داشت؟

  • ازادی
    4

    یادش بخیر من اکران این فیلم رو سال هفتاد و شش در کشور لهستان دیدم دلار چهارصد تک تومن بود بلیت سینما دو دلار

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      لهستان واحد پولیش دلاره؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها