روسی‌ها «چالش» اولین فیلم‌ در فضای بی‌کران را ساختند

روس‌ها با ساخت فیلمی به نام چالش از هالیوودی‌ها جلو زدند تا فیلمی را برای اولین بار در کیهان (بی‌کران فضا) بسازند.

روسی‌ها «چالش» اولین فیلم‌ در فضای بی‌کران را ساختند

 زمزمه‌های بازی تام کروز در فیلمی که  قرار است در فضا فیلمبرداری و تولید شود از سال گذشته به گوش می‌رسید، این درحالی است که روس‌ها فیلمی با عنوان «چالش» را ساختند. «چالش» اولین فیلمی است که در فضا ساخته شده است.

سکانسی از فیلم سینمایی «چالش» به کارگردانی کلیم شیپنکو در اکتبر ۲۰۲۱ در ایستگاه فضایی فیلمبرداری شده است که به تازگی  تریلر فیلم «چالش» منتشر شد؛ مراحل فیلمبرداری این فیلم از سال گذشته در فضا انجام شده بود.

«چالش» این فیلم روسی بر داستان یک دکتر با بازی یولیا پرسیلد تصویر برداری شده است که از او خواسته می‌شود برای نجات جان یک فضانورد به ایستگاه فضایی سفر کند. اعضای خدمه فضانورد نیز قرار است در این فیلم حضور داشته باشند.

فضانورد روسی اولگ نویتسکی از روسکوسموس به همراه یولیا پرسیلد، بازیگر ۳۷ ساله و تهیه کننده و کارگردان، کلیم شیپنکو در سال ۲۰۲۱ با فضاپیمای سایوز ام اس-۱۸ به ایستگاه فضایی پرتاب شدند و پس از فیلمبرداری سکانس‌هایی از این فیلم به زمین بازگشتند.

این فضانوردان از پایگاه فضایی بایکونور در استپ‌های قزاقستان، جمهوری شوروی سابق در آسیای مرکزی به فضا پرتاب شدند. لازم به ذکر است که بازیگران و کارگردان این فیلم طی ۱۲ روزاز ۵ تا ۱۷ اکتبر ۲۰۲۱ این فیلم را در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری کردند.

همچنین گفته شده؛ این فیلم قرار است «چالش» از آوریل ۲۰۲۳ در روسیه اکران شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها