توضیحات رامبد جوان درباره دیدارش با فرماندهان عالی رتبه

برخی از کاربران با انتشار یک بولتن مدعی شده اند که گروهی بازیگران از جمله رامبد جوان و محمدرضا شریفی نیا با فرماندهان عالی رتبه دیدار داشته اند.

توضیحات رامبد جوان درباره دیدارش با فرماندهان عالی رتبه

رامبد جوان ادعای کاربران فضای مجازی را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده و به منتشر کنندگان واکنش نشان داده است.

این کارگردان و مجری مشهور تلویزیون گفته که نمی داند ماجرای این بولتن چیست و از محمدرضا شریفی نیا هم خبری ندارد و او را ندیده است.

اما رامبد حوان تاکید کرده است که این دیداری که در این بولتن به آن اشاره شده است، صحت ندارد.

او در ادامه نوشت: من چنین حرف هایی رو در مورد خودم، به شدت و قویا تکذیب می کنم. رامبد جوان.

واکنش جنجالی رامبد جوان به دیدارش با محمدرضا شریفی نیا!

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    4

    از این دو نان به نرخ روز خور هیچ چیزی بعید نیست به ویژه رامبد که محل رزق و روزی اش در حرفه هنر فقط تلویزیون است و بس!

  • رابی
    2

    دم خروس کم کم دارد بیرون می زند.با پول بازیگری نمی شود رفت کانادا عشق و حال و بیمارستان خاص رزو کردن برای به دنیا آوردن بچه در آنجا و گرفتن شهروندی کانادا.

  • ناشناس
    11

    چرا باید فرماندهان سپاه وقتشون رو با این سلبریتی های وطن فروش هدر بدن؟

  • شناس
    4

    تکذیب اگه شدیدا و قویا نباشه تکذیب نیست؟؟ باید حتما بنویسه شدیییدا و قوووویا؟؟؟دو تا هم اکیدا و مُاکَدا و به سختی هم بهش اضافه میکرد !! والا !!! انگار کیه!!!!!!!

  • ناشناس
    4

    پاچه خاری عوامفریبی و خر فرض کردن مردم از این بشر میبارد همانگونه که از مفسرین تحلیل کنندگان و مجریان سایر برنامه های صدا و سیما...

  • ناشناس
    3

    از همون اول معلوم بود اطلاعاتی هستی برای همین طنزهایت اصلا خنده دار نبود

  • عباس
    2

    فقت‌همین‌یکی‌را‌کم‌داشتیم‌رامبد‌‌کی‌قبولش‌داره‌.‌هیچکس‌‌‌‌

  • قلندر
    0

    من فکر رمبو سیلوستر استالونست بید

  • ناشناس
    0

    سلام..دوستان؟.یک حقفیقت تلخ اما عینی وجود دارد.وآن.اینکه..یک جماعت ب اصطلاح.الیت.خودخوامده..از زمان پهلوی تا اکنون..وجود دارند.که در بدنه فرهنگ وهنر.ورزش..که درعالبِ.هنرپیشه..نویسنده.کارگردان..نقاش.ِووووو.وفوتببالیست ووااییبتلیستِ.دوو.که صرفا نظر و دیدگاه قشرمرفه.جامعهِبرابشان اهمییت دارد..وانت هیچ شرایطی.نمیتوانند.از این خط کشی نامرئی.وقانون نانوشته.عدول کنند..چرا؟؟.چونِکه.تریبون ورسانه های غالب وجریان ساز.دراختیارِاین قشر.مرفه اما اقایت در تعداد.نفوس.ِ..پسِ.قابل درک است چرا..حتی افرادی که ِ.نطفه وطفولیت تا به ثمررسیدن.شهرت ومحبوبیت وهمه هست ونیستشانِ. از جیب مستقیم مردم است.وبه قولی.بچه تلوزییون هستند.چرا با بی شرمی. ب تصطلاح.فرزند ناخلف از آب دراممده.در بزنگاه حساس.مردم را تنها میگذارند.و دل بهِ..وسوسه همان اقلیت صاحب تریبون میسپارند..راستی؟؟ کدامشان تا الان.حتی یک خط .نوشته یا جمله ای.در جهت روشنگریِملت خشمگین که حق دارننداما.بل شعوریِوشتید.بی سوادیِمدیران.قادر ب تسریح داشته هایمان نیست.مرهمی برزخمهای عمیق ناشی از همین جهل فرهنگی کهنه.شوندِومثلا.بگویند..سرانه رفاه.در حوزه انرژی وبهداشت عمومیی.بعضا.از برخی کشورهای اروپای عربی هم.بالاتر است..وفقط ایران.نیست که مشکل فساد دارد..بلکهِاعلب.روسای دولتهای مثلآ فرانسه آلیتالیا.حتی.درسطح رئیس جمهوری و نخست وزیری.درگیرفساد هستمد..البته..توجیه فساو.نیست..منظوراینکهِدرجهان.مثلا مدرنیسم هم.این مشکلات است..اما.آیا این حصرات درجهت روشنگریِحتی کلمه ای گفته اند.؟!! جالب است که..برعکس همه جا.که ..اظهارات خلاف واقع افراد مشهور.خصوصابرعلیه منابع ملت..عواقب سختی دارد.وبارها.حتی برای تخلفی درحد..عبورازچراق قرمزِ.رسانه ای شده. اما این جماعت خود برتر بین..عملا خود و هم ردیفانشان.عقل کل.جازدهِدرهر مطلب با ربط وبی ربطی.اظهارنظرکردهِ وبعصا.حتی .مصیبتهایی به جامعه تحمیل.کرده اند.که بااعث ریختم خون.جوانان بی گناه هم شده آند. خودرا. مصون ازهر اخم وتشری.میدانند.چه رسد به مجازات اتهامات سنگین صدامنیتی.وضدملی..ودرگاه اجرای عدالات که شاکی خصوصی دارد.حتی اتفاق افتادهِ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها