تعریف و تمجید نگار جواهریان از رامبد جوان

نگار جواهریان که با ایفای نقش در سریال زیر تیغ بین مخاطبان تلویزیون شناخته شده است، در یکی از پست های اینستاگرامی خود با انتشار قابی زیبا از خود و همسرش به تعریف و تمجید از او پرداخت .

تعریف و تمجید نگار جواهریان از رامبد جوان

نگار جواهریان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که کارنامه درخشانی داشته و بازی متفاوتش در حوض نقاشی، طلا و مس، خاتون، یه حبه قند و...مورد توجه علاقمندان به هنر هفتم قرار گرفته است، به قول بهرام توکلی بر خلاف ظاهر ساده‌اش، ذهنی بسیار پیچیده دارد، به همین خاطر بسیاری از کاربران عقیده دارند که شخصیت متفاوتی از رامبد جوان مجری خندوانه داشته و به اصطلاح عامیانه به یکدیگر نمی آیند! اما نگار جواهریان با انتشار پستی به تعریف و تمجید از رامبد جوان پرداخت و او را جزو معدود کسانی خواند که شخصیتش با ظاهرش متغیر است.

پست متفاوت نگار جواهریان درباره رامبد جوان

نگار جواهریان که با ایفای نقش در سریال زیر تیغ بین مخاطبان تلویزیون شناخته شده است، در یکی از پست های اینستاگرامی خود با انتشار قابی زیبا از خود و همسرش به تعریف و تمجید از او پرداخت و واقعیتی را در مورد شخصیت رامبد جوان افشا نمود. بازیگر نقش خاتون اینگونه نوشت:

 نگار جواهریان و رامبد جوان

در فیلم "پریدن از ارتفاع کم " فکر میکردم رامبد نمی‌آید و وقتی آمد خوشحال شدم. پذیرفتن این نقش برای کسی که تمام عمرش برای شادی مردم تلاش کرده این را ثابت میکند که حدی از درکِ عمیقِ درد در او هست

که تصمیم گرفته کاملاً راه برعکسش را برود برای همین انتخاب هایش معمولا شاد بودن است و این شکل کار را پذیرفتن خیلی قابل احترام است.

به نظرم ویژگیِ استثنایی اوست. اصولا آدمی ست که خیلی دقیق میداند چه میخواهد. برای من این خیلی جالب است. از معدود کسانی ست که از بیرون اینطور به نظر نمیرسد، اما برای خودش کاملا مشخص است. ‬

منبع: افکار نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کوری عصا کش کوری دگر شود .خبر فوری از سایتهایی مثل افتاب هم ترسو تر شدی چی شده ؟این روزا اگه تونستی رسالتتا انجام بدی شجاعت داری .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها