فصل دوم «آقای قاضی» می‌آید

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما خبر داد که تولید فصل جدید سریال‌های «آقای قاضی» و «وضعیت زرد» در دستور کار قرار دارد.

فصل دوم «آقای قاضی» می‌آید

چندی پیش عوامل سریال «آقای قاضی» طی نشست خبری از تدارک فصل جدید این سریال سخن گفتند. مجموعه نمایشی «آقای قاضی» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی سجاد مهرگان روی آنتن شبکه 2 رفت و بهزاد خلج نقش قاضی این مجموعه را ایفا کرد.

بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه2 سیما در خبری از جدی شدن ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.

ملک محمدی همچنین به ساخت فصل جدید یک سریال دیگر اشاره و بیان کرد: «فصل سوم سریال «وضعیت زرد» به کارگردانی مجید رستگار نیز از دیگر آثاری است که در دستور کار برای تولید قرار دارد.»

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایران پارسی
    0

    صدا و سیما رو دیگه خوداشونم نمیبینم اونوقت هنوز زور میزنند برا جذب یذره مخاطب . مردم دیگه شما رو شناختند

  • ناشناس
    0

    این سریال تلویزیونی"آقای قاضی" که شبهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دوم سیما پخش می شود چرا اینجوری بطور ناقص و خلاف آئین دادرسی کیفری و مدنی و کار ساخته شده است؟! جای ویژه وکیل دادگستری در این سریال کجاست؟! جای کارشناس رسمی دادگستری در این سریال کجاست؟ جای شهود عادل در این سریال کجاست؟! چرا آقایشهرام خلج کاراکتر نقش"آقای قاضی" در این سریال علاوه بر نقش قاضی پرونده، هم نقش دادستان هم وکیل دادگستری و هم کارشناس رسمی دادگستری را بازی می کند؟! مگر طبق قانون آئین دادرسی مدنی و کیفری، قاضی وظیفه راهنمایی و ارشاد حقوقی طرفین دعوی و شکایت را دارد؟! پس وظیفه وکیل دادگستری در این حلقه مفقوده سریال چیست؟! جنبه های آموزشی این سریال برای اشخاصی که اطلاعات حقوقی ندارند نسبتاً خوب است به شرطی که نقش کاراکتر های قاضی، دادستان، وکیل دادگستری و کارشناس رسمی دادگستری در این سریال از یکدیگر تفکیک و به خوبی دیده و پرداخته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها