پاسداری یعنی آمادگی برای جهاد در عرصه‌های مختلف جنگ ترکیبی

عباس محمدیان/ مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاسداری یعنی آمادگی برای جهاد در عرصه‌های مختلف جنگ ترکیبی

من سربازم، سربازی که با افتخار، رزم جامه سبز پاسداری پوشیده و آرزویش شهادت در سنگر خدمت به انقلاب و مردم است. جامه ای که به رغم سبزی در نگاه معرفتی مردم، سرخ می نشیند به حرمت خون های پاک شهیدان. خون‌هایی که به جرات می توان آن را در شمار مطهرات دانست چرا که این خونها هم جغرافیای وطن را از لوث وجود بیگانگان طهارت داد و هم جان ها را از آلودگی‌های فکری و ذهنی پاکیزگی بخشید. امروز هم- البته- نقشی چنین را در شکوه مضاعفی تکرار می کند. اگر در ازدحام این همه حادثه و آوار مصائب، مثل سروستان در سایه سار نگاه ولایت، ایستاده ایم به برکت دعای شهیدان است. من هم کوچکترین سرباز این لشکر بزرگم. لشکری که ان شاالله به جنود الهی امام زمان(عج) خواهد پیوست. برای من دفاع از تمامیت ارضی یک تکلیف همواره بر دوش است مثل دفاع از تمامت ارزشی. با حفظ این تمامیت دوگانه است که می توانیم یک کشور سرفراز، مستقل، آباد و آزاد داشته باشیم. در این جبهه پر شکوه، صدها خاکریز است و هزاران سنگر. ما هم سربازیم و سنگر نشین. طبیعتا قوه عاقله نظام است که متناسب با نیازها و تاثیر سنگر ها، سربازان خود را جانمایی می کند. یک روز توفیق تنفس و تهذیب نفس در بسیج رسانه روزی این سرباز دوستدار وطن شد و دیگر روز، حکم ماموریت را برای سنگری دیگر نوشتند. سیره سربازی هم اطاعت است. اطاعت کردم برای حضور در سنگری دیگر اما به رسم ادب، از همسنگرانِ بسیج رسانه، خداحافظی می‌کنم، همسنگرانم در سنگر بسیج رسانه در ایام مسیولیت بنده با امام وجود در مسیر مواجهه با جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن کوشیدند و دفاع از امنیت روانی جامعه را دفاع از حرمی دیگر می‌دانستند و به همین دلیل توفیقات ارزنده‌ای را رقم زدند. اکنون خدای را به حرمت خون شهدا می‌خوانم که خط نورانی شهادت را سرلوحه همه روزهای تقویم حیات ما بنویسد و ما را بر صراط شهدا ثابت قدم بدارد. قطعا با منشی چنین است که می توانیم برای انقلاب و وطن، برای ولایت، برای جمهوری اسلامی که حرم است. "مدافع حرم" باشیم.

در اینجا لازم می دانم از اعتمادِ سردارمعظمِ فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سلامی، صمیمانه تشکر و از همراهی همه مدیران، سردبیران،

دبیران و اصحاب رسانه که در این مدت،  حقِ رفاقت را در حق این سرباز تمام کردند صمیمانه قدردانی کنم. قدردان همه هدایت ها و حمایت ها هستم و به صراحتی که از اصحاب قلم آموخته ام، عهد می بندم که در سنگر جدید نیز همچنان به صراط مستقیم شهدا التزام عملی داشته باشم و بیش از پیش در راستای تقویت توان تبلیغاتی و اطلاع رسانی انقلاب اسلامی که مطالبه صریح امام امت(حفظه‌الله) در مراسم تحلیف ریاست جمهوری سیزدهم است کوشا باشم. از خدا می‌خواهم به توشه و بضاعت مضجات این کوچکترین سرباز جبهه انقلاب، که به "بسم الله الرحمن الرحیم" آغاز ماموریت می کند، برکتی بدهد که بتواند در خدمت اصحاب فرهنگ، گرهی بگشاید و قدمی بردارد. قطعا در این برحه و در این جایگاه همچنان به عنوان یک پاسدار در کنار قلمداران جبهه انقلاب خواهم بود. و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین. و پایان گفتار ما اینست که: حمد و سپاس مخصوص پروردگار جهانیان است.

یا علی!

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    جنگ ترکیبی؟؟
    ای مگس
    عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.
    فقط من نمی دانم این اصطلاح جنگ ترکیبی را اول نفر کی انداخت زبان شما.فقط همین را یاد گرفته.جوجه تو یک روز مثل اون بچه رزمنده ها جرأت نداری در خط مقدم بجنگی.

  • حق
    0

    چیزه! از چه چیزی ؟ چیز میکنید؛ از چیز بیخبرا ! مگه چیزی مونده ؟ چیزا پریدن رفتند .شما از چیز خودت چیز کن تا چیز نشدی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها