حمله روزنامه «جوان» به رضا کیانیان

روزنامه جوان در گزارشی به رضا کیانیان نوشت: اگر فرصتی خارج از پرسه زدن در فضای مجازی و تحریک و تأیید آشوبگران دارید، کتاب‌هایی را با نویسندگان صددرصد خالص امریکایی به شما معرفی کنیم تا بدانید که پول سلبریتی‌ها از زحمت خودشان به دست نمی‌آید.

حمله روزنامه «جوان» به رضا کیانیان

جوان با بیان این مقدمه که «آقای کیانیان زحمت بازوی خود را به زخم مردم آغشته نکن» نوشت: اصل ظهور افرادی با درآمده‌های بالا از محل شهرت، یک فرایند کثیف نظام‌های طبقاتی و سرمایه‌داری است که از خون ۹۹ درصدی‌ها می‌مکند و در رگ یک درصدی‌های مشهور تزریق می‌کنند.

اگر فرصتی خارج از پرسه زدن در فضای مجازی و تحریک و تأیید آشوبگران دارید، کتاب‌هایی را با نویسندگان صددرصد خالص امریکایی) که به آن‌ها ارادت قبلی و قلبی دارید به شما معرفی کنیم تا بدانید که پول سلبریتی‌ها از زحمت خودشان به دست نمی‌آید.

نویسنده در ادامه به کنایه نوشته است: اگر شما هم یک سلبریتی هستید و با زحمت خود درآمد داشته‌اید، به قانون کشوری که توانسته‌اید در آن زحمت بکشید و پول دربیاورید، احترام بگذارید و جوانان ساده‌دل را در آشوبگری خالف قانون و تجمعات تخریب‌گرانه تأیید نکنید تا خدای نکرده پول زحماتتان با زخم آنان آغشته نشود.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    فقط پول غارتگران مملته که از زحمت خودشون بدست می اید

  • ناشناس
    0

    به روزنامه جوان! شکی نیست درآمد سلبریتی ها اعم از ورزشکاران و هنرمندان از قبال توانایی های شخصی و خلاقیت های فردی خودشان به دست آمده است. فقط تنها خرده ای که به درآمد این قشر وارد است اینست که بر اساس چه معیار شرعی یک کارگر معدن یا یک چاه کن یا هر کارگر زحمتکش دیگری باید او ماهانه حدود ۵ میلیون تومان حقوق و دستمزد بگیرد ولی یک فوتبالیست یا یک هنرپیشه سینما با کمترین زحمت نسبت به یک کارگر زحمتکش دستمزد میلیاردی نامشروع دریافت کند؟!

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    3

    اینطور قضاوت برای سرمایه های کشورمان مثل جناب کیانیان درست نیست و تهمت زدن به ایشان و بقیه هنرمندان راه به جائی ندارد وفقط باعث عصبانیت مردم میشود بهتر است که روزنامه محترم فوق با لحنی مناسبتر و ملایمتر و به دور از افترا به دیگران نظرات خود را بیان فرماید.

  • ناشناس
    6

    در فتنه ها جانتان را در بیابید

  • ناشناس
    17

    حمله کجا بود حمله رضا کیانیان کرده است روزنامه جوان زد تو دهنش

  • ناشناس
    0

    روزنامه جوان خود میداند که صدا و سیما از سلبریتی ها استفاده ابزاری میکند،اگر به بازیگر یا مجری ۳۰ میلیارد هم بدهد بدانید که خودش ۳۰۰ میلیارد به جیب میزند،امثال جوان و تفکر خاص آنها کینه دیرینه از سلبریتی ها دارند و امروز از آب گل آلود ماهی میگیرند.

  • ناشناس
    10

    اگر 4 تا این اوباش دوستان را محاکمه درست می کردن الان جرات نمی کردن حرف مفت بزنند

  • ناشناس
    0

    بازیگران جدید مفت خور بار اومدن ولی بازیگران قدیمی خودشون رو به پول نمیفروختن

  • ناشناس
    0

    راستی رامبدچراخفه خون گرفته؟؟نون به نرخ روز خور.
    بیابخون دیگه دووؤدووؤدو.ماایرانودوس داریم ولی باپاس آمریکامامردمودوست داریم ولی .......
    یااینوری باش یااونوری ولی دورونباش وبه مردم دروغ نگو
    ازاین به بعدحالم بدمیشه برنامتوببینم شکم گنده چاپلوس....

  • داریوش اقبالی
    0

    این روزینامع چرا از اختلاس 192هزار ومیلیارد حرفی برای گفتن ندارد راستی از خاوری چفیه بر گردن چه خبر ؟ لعنت خداوند بر حسن عباسی ریغو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها