اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی های هم صدا با دشمن

مدعی‌العموم به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن علیه برخی از سلبریتی‌ها اعلام جرم کرد.

اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی های هم صدا با دشمن

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه اخیر شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به اقداماتی که از جانب برخی چهره‌های مشهور برای تحریک جوانان به اغتشاش‌آفرینی صورت می‌گیرد، گفته بود: کسانی با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند.

در همین راستا؛ پیگیری‌های خبرنگار مهر از اعلام جرم مدعی‌العموم علیه برخی از سلبریتی‌ها از جمله برخی بازیگران و مجری‌های سابق صدا و سیما و صدور دستور جلب برای بعضی از آن‌ها حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، فرایند پیگیری قضائی در خصوص ادعاهای بی‌اساس و دروغین برخی دیگر از سلبریتی‌ها در فضای مجازی در حال انجام است.

پیش از این، خبرگزاری مهر طی گزارشی تحت عنوان ضریب دادن به ادعاهای پوشالی ضدانقلاب از سوی «سلبریتی‌های ناآگاه» به بررسی نقش این افراد در انتشار فراگیر سناریوسازی‌های رسانه‌های معاند پرداخته بود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    4

    مدعی العموم با یک نظر سنجی میتونه بفهمه که مردم هم موضع سلبریتی ها هستن

  • عفف
    5

    دورانتون تموم شده دفعه باید بروید این کارها جواب نداده

  • خیزران
    3

    43ساله شنیدیم ظلم پایدار نیست ولی بود که بود....

  • ناشناس
    1

    اظهار نظر سیاسی و اظهار عقیده و برگزاری تظاهرات و تجمعات به شرطی که همراه با حمل سلاح نباشد و مخل مبانی اسلام نباشد طبق قانون اساسی ایران نه تنها جرم نیست بلکه آزاداست از اینرو دادستان نمی تواند بر خلاف اصول مسلم قانون اساسی شخصی را چه عادی و چه سلبریتی تحت تعقیب قضایی قرار دهد!

  • آزادی
    0

    مدعی العموم نسبت به تولید ماشین های مرگبار توسط خودرو سازان ورود کنه سالی صدها کشته بعلت کیفیت بد ماشین ها جنایت علیه ملت ایران نیست

  • ناشناس
    1

    مدعی العموم نگو بگو مدعی الخصوص. چون این سلبریتیها بعد از چندین روز به معترضین پیوستند و حرف مردم رو زدند پس نمیتونید نقش رهبری در اعتراضات به اونها بچسبونید...شما دردتون چیز دیگه اس

  • ناشناس
    0

    مدعی ال حموم هم نیستی

  • مش جمعه
    0

    سلبریتی ها حرف خودشان که با اکثریت ۹۵درصدی جامعه تطابق داشته بیان کرده اند.حالا آقای اژه ای می‌خواهد گوش اینها را گاز بگیرد.سیاسیون تمام دنیا دنبال خواستهای مردمشان هستند متاسفانه سیاسیون ماهم دنیای ما را نابود کرده اند و هم آخرت ما را.

  • خاج مرتضی مداح همدانی
    0

    ریشه ظلم بسوزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها