تصاویر / مراسم شیرخوارگان حسینی

همزمان با فرارسیدن اولین جمعه ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

تصاویر / مراسم شیرخوارگان حسینی

مراسم شیر خوارگان حسینی با حضور مادران عزادار به‌همراه شیرخوارگان خود ؛ صبح روز جمعه ۱۴ مرداد در مسجد جامع امام جسن مجتبی(ع) محله تهران برگزار شد.

عکاس : مهدیه اسلامی 

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ن
    1

    خدابه حق حضرت علی اصغر همه حاجت روا بشن

  • ناشناس
    1

    جاهلیت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا خیرشان بدهد که فرهنگ عاشورایی را زنده نگه میدارند
      و کور بشه هر کسی که چشم دیدن این مجالس رو نداره

  • ناشناس
    0

    بی بدیل ترین شرط درستی حدیث و روایت و تفسیر دینی چیست؟
    ---
    مهم ترین شرط بی بدیل درستی هر حدیث و روایت دینی و شرط درستی تفسیر محکمات مفصل قرآن ؛ هماهنگی و انسجام این داده های بشری با شناختهای ذی ربط وحی الهی اصیل تحریف نشده ی فرهنگ دین داری و مذهب داری وحیانی است که همگی رسا و گویا و قابل درک اند و اثبات عقلی آنها هیچ دشواری ندارد .
    مطابق با شواهد و قراین قرآنی فراوان و دلایل عقلی ؛ آخرین وحی تحریف نشده الهی قرآن است که خداوند وعده ی مصون ماندن آیات آن از دست برد را به بشر داده است .
    نبود انسجام و هماهنگی مذکور در حدیث و رایت و در تفسیر آیات قرآن ؛ این داده های بشری منسوب به دین و مذهب را بی تردید به بطلان و دروغ و جعل محکوم می کند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اصرار بر ترویج خرافات و جعلیات چه بازده ای برای دین و نظام دینی و متدینان دارد؟!
      ---
      آیا هیچ دانشمند وفادار به دین و مذهب و نظام دینی تا کنون مسئولانه با تجزیه و تحلیل علمی اندیشیده است که اصرار بر ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن بنام دین و مذهب و بنام اهل بیت پیامبر می تواند چه بازده مثبت و سازنده ای برای پیشرفت وپویایی و شکوفایی و آینده ی دین و مذهب و نظام و جامعه ی دینی داشته باشد؟؟؟!!!
      آیا تاکنون احدی از دانشمندان وفا دار به دین مذهب بازده مفاهیم این من در آوردیها و خرافات و جعلیارا که تضاد آشکار با شناختهای محکم و مفصل وهشدارهای قرآن و اصول منطقی استدلال عقلی دارند عالمانه و روشمند و ضابطه مند به ارزیابی علمی دقیق سازمان یافته گذاشته است؟؟؟!!!
      لازم است دانشمندان وفا دار دین و مذهب نتایج این ارزیابی علمی را صادقانه در اختیار جوامع متدین بگذارند و با فراخوان همه ی اندیشمندان علوم مختلف این جوامع مردم را به حقیقت بازده ترویج این گونه من در آوردیها و خرافات و جعلیات بر آینده دین و مذهب و بر متدینان در پرتو شناختهای قرآن و اصول منطقی عقل ؛ صادقانه آگاه سازند .
      شگفتا چگونه مجاهدان راه حق امثال حزب الله قرآن گرای لبنان بدون ارزیابی بازده مفاهیم ضد قرآن و عقل من در آوردیها و خرافات و جعلیات ؛ ساده لوحانه خود را در اسارت دام این ضد ارزشها گرفتار کرده است؟؟؟!!
      جهاد تبیین مؤمنان را مکلف می سازد از رسوا کردن بازده مفاهیم ضد ارزشی من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل در جوامع خود لحظه ای غفلت نکنند و در ایفای حق این تکلیف ؛ قرآن و عقل را عالمانه سلاح خدا پسندانه ی روشنگریهای خود قرار دهند .

  • ناشناس
    0

    نهضت عاشورای حسینی نباید وارونه و در تضاد با قرآن و عقل عرضه شود!!!
    ---
    حسین (ع) برای اثبات اهمیت و ارزش بی همتای مکتب توحیدی - قرآنی دین انسان ساز خداوند جهان آفرینش به بشریت ؛ جان و عزیز ترینهای خویش را در راه این دین در نهضت عاشورا نثار و فدا نمود و بر همگان اتمام حجت کر که اگر بشر می خواهد جاودانه رستگار شود باید بی هیچگونه کاستی و فزونی و به دور از من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری که با قرآن و عقل در تضاد آشکار اند ؛ باید در دین داری خویش با نصب العین قرار دادن همه ی نویدها و هشدارهای قرآنی خداوند با شناختهای فرهنگ اصیل الهی بی خدشه ی دین داری و مذهب داری بی بدیل و غفلت ناپذیر قرآن از این راه صادقانه و بی آلایش همیشه پیروی کند.
    حسین (ع) برای کسب شهرت و زرق و برقهای فانی حکومت خدا گریز دنیا اینگونه که ما قرنها است در مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی و جعلی آکنده از تحریف ظالمانه ی این نهضت به بشریت عرضه می کنیم و پیامبر و حسین و خاندان پیامبر را با این ضد ارزشهای شیطانی با هدر دادن پیوسته ی دارایهای بیت المال و مردم بی هیچ باز ده مثبت و سازنده پایدار ؛ بد نام و منفور می کنیم ؛ هرگز این ایثار گریها و فدا کاریهای بی همتا را تقدیم نکرد .
    وارونه عرضه کردن نهضت عاشورای حسینی با من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل هدف اساسی دشمنان دین خدا از صهیونیسم و استکبار چپاولگر و طاغوتان ستم پیشه است که پیوسته در طول تاریخ برای محو آثار انسان ساز مثبت و سازنده این نهضت الهی مذبوحانه در این جهان تلاش می کنند .
    این دشمنان قسم خورده به سرکردگی شیطان پلید ؛ شیادان دین فروش را برای تثبیت هدف شیطانی خود با زر و زور و تزویر و دوز و کلک و نفاق دنبال خود در جنب وجوشی همیشگی برای لوث و نابود کردن آثار مثبت و سازنده ی این نهضت والای الهی گرد هم می آورند وتوده های میلیادی متدینان را با این سرگرمیها بی ثمر زیان بار همیشه گمراه و منحرف و به گناهان بزرگ هلاکت بار نا بخشودنی دچار می سازند .
    خداوند در باره این منحرفان چنین می فرماید: « وَذَرِ الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَهُمْ لَعِبًا وَلَهْوًا وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَذَكِّرْ بِهِ أَنْ تُبْسَلَ نَفْسٌ بِمَا كَسَبَتْ لَيْسَ لَهَا مِنْ دُونِ اللَّهِ وَلِيٌّ وَلَا شَفِيعٌ وَإِنْ تَعْدِلْ كُلَّ عَدْلٍ لَا يُؤْخَذْ مِنْهَا أُولَئِكَ الَّذِينَ أُبْسِلُوا بِمَا كَسَبُوا لَهُمْ شَرَابٌ مِنْ حَمِيمٍ وَعَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْفُرُونَ . قُلْ أَنَدْعُو مِنْ دُونِ اللَّهِ مَا لَا يَنْفَعُنَا وَلَا يَضُرُّنَا وَنُرَدُّ عَلَى أَعْقَابِنَا بَعْدَ إِذْ هَدَانَا اللَّهُ كَالَّذِي اسْتَهْوَتْهُ الشَّيَاطِينُ فِي الْأَرْضِ حَيْرَانَ لَهُ أَصْحَابٌ يَدْعُونَهُ إِلَى الْهُدَى ائْتِنَا قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَأُمِرْنَا لِنُسْلِمَ لِرَبِّ الْعَالَمِينَ » ﴿ آیات ۷۰ و ۷۱ سوره أنعام ﴾ .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها