افشاگری جدید ریحانه پارسا درباره تجاوزش در 16 سالگی

ریحانه پارسا تصاویر زمان تجاوزش در 16 سالگی منتشر کرد.

 ریحانه پارسا بازیگر ۲۴ ساله و سابق تلویزیون و سینمای ایران که مدتی است در ترکیه زندگی می کند از خاطره تلخ تعرض توضیحاتی را ارائه داد که در ادامه می خوانید.

1655103924_S8aD3

ریحانه در پست اینستاگرامی خود نوشته بود:

ریحانه پارسا نوشت: ۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد.

آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم.به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد

.در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!

 تصاویر ریحانه پارسا در 16 سالگی تصاویر ریحانه پارسا در 16 سالگی

اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ایی از زندگیم خیره شدم؛ برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم: ((قبول واقعیت نصف موفقیت است))… عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛ «از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»

ریحانه پارسا که هر از گاهی با عکس ها و ویدیوهای خود حاشیه ساز می شود در اقدامی جدید عکس های شخصی خود را منتشر کرد.

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون بود. ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت کرد. ریحانه پارسا حواشی زیادی  در فضای مجازی دارد. ریحانه پارسا با سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا در گشت ارشاد 3 بازی کرد.

تصویر جدید ریحانه پارسا را مشاهده می کنید که تیپ رنگین کمانی زده است که از نظر مخاطبان بسیار خنده دار است.

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

منبع: تیتر برتر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    7

    همانطور که قبلا گفتم ایشالا حکومتی نیستن و من برای سلامتی ایشون با این شرکت دعا می کنم

  • ناشناس
    1

    بعد خودت چی ؟؟؟؟؟؟
    کجای این ماجرا هستی؟؟؟؟
    همه مقصر جزء خودش
    خودت اولین اشتباه را کردی

  • زمبه
    6

    تادیدیدبیشتربازیگران زن یابهشون تجاوز شده یاتن فروش بودن یه جورای میخوان مثل هالیوودبشن که عیب نشه

  • وحید
    3

    این افشاگریهاجز آبروریزی که معلوم است برایتان اهمیتی ندارد چه دردی دوا می کندشماها خودتان برای هنرپیشه شدن و سلبریتی شدن این هزینه ها رابه جان خریده ایدحال معلوم نیست از سر تکرارخاطره/ قبح زدایی /افزایش فالوورها یا هر مزخرف دیگرافشاگری می کنید؟

  • علی
    3

    خسته نباشی

  • یاغچی ابادی
    4

    تف ،بی همه چیز و.....

  • ناشناس
    0

    واقعا این بازیگران ما چه هدفی دارن این از ریحانه پارسا اون از خانم کتایون ریاحی که مثلا باافشاگریش فقط برنامه های خودش که همزمان بادونفربود و ازامکاناتی که دراختیارش قرارداده بودن استفاده میکرد، تجاوز آنی هست که به زور باشه نه اینکه ریحانه پارسا انجام داده بعد به گفته خودش رفتارطرف راعشق تلقی کرده، خان ریاحی هم عشق و حالشو کرده حالادر62 سالگی آمده چی میگه؟

  • ناشناس
    0

    خودشون رفتن حالا برداشت ریحلنه پارسا عشق بوده به طرف چه؟ این که که اسمش نمیشه تجاوز، از گوگوش یادگرفتین با72سال سن باهمه رفته ومیره از پیر و جوان بامصاحبه ای که کرد نشان داد چه زن بی شخصیت و هوسباز و پول دوست وبی عاطفه ای هست، وبامظلوم نمایی که کار وشگرد همیشگیش هست خواست سرپوش روی همه هوسبازیهاش بذاره. اما رسوا شد.

  • ناشناس
    0

    همتون درقبال پول وامکانات با همه رفتین که اسمش تجاوز نمیسه درواقع معامله کردین، من خودم یک زنم این افشاگریها فقط نشون میده خودتون خواستین وگرنه تایک زن نخواد نمیره دنبال این برنامه ها، تجاوز اونی هست که به زور باشه.

  • فرشید
    0

    همه مردها و زنها یه مشکل یا خاطره تلخ ممکنه داشته باشن،نباید جار زد که آبزوریزی بشه،چه دردی دوا میشه جز اینکه نظر همه نسبت بهت عوض میشه
    این دختر همونطور که هیکلش نسبت به سنش بیشتر نشون میداد برعکسش عقلش توی دو سالگی مونده
    طفلی همه طردش کردن و با مردم درد و دل میکنه و اطرافشم مشتی لاشخور هستن توی ترکیه
    لعنت به اون کسی که اینو اورد توی سینما
    سینمایی که یه گزینش ساده نداشته باشه و امثال سحرقریشی و ریحانه پارسا رو بسازه فاتحشو باید خوند
    همه دنبال خوشگلی و هیکل دختر مردم میرن بازیگر میسازن و همین میشه که میبینیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها