خبرفوری بررسی می‌کند

زهرا امیرابراهیمی کیست؟ / از فیلم خصوصی در تهران تا نخل طلا در کن

زهرا امیرابراهیمی که در ایران با بازی در سریال نرگس در سال ۱۳۸۵ به شهرت رسید، دیشب برای بازی در فیلم عنکبوت مقدس برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ شد. اما او کیست و در این فاصله ۱۵ساله، چه بر او گذشت؟

زهرا امیرابراهیمی کیست؟ / از فیلم خصوصی در تهران تا نخل طلا در کن

زهرا امیرابراهیمی بازیگر ۴۰ساله ایرانی، سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد. او در رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و کار در سینما را با ساخت فیلم کوتاهی با عنوان خت در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد. امیرابراهیمی در عکاسی نیز فعالیت می‌کند. او از سال ۱۳۸۴ عکاسی را به صورت حرفه‌ای ادامه داد و دو نمایشگاه با عنوان دید اول و دید دوم برگزار کرده‌است.

وی با ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی کمکم کن (رمضان ۱۳۸۳)، غریبانه (۱۳۸۳) و نرگس (تابستان ۱۳۸۵) در ایران به شهرت رسید. 

اما آنچه او را تبدیل به یک چهره متفاوت کرد، انتشار یک فیلم دیگر بود. فیلمی خصوصی از او بازتاب گسترده ای داشت. این بازیگر در این رابطه  به خبرنگار روزنامه  گاردین گفته‌بود: «نامزدم را بعد از آن که در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود... منکر شباهت‌هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی مذکور با من دارد نیستم زیرا با استفاده از امکانات گریم می‌توان فردی را شبیه دیگری ساخت.» 

به این ترتیب او انتساب این فیلم به خودش را انکار کرد و آن را یک تهمت ناروا و برچسب غیرانسانی نامید.

اما در گزارش  گاردین اشاره شد که «مظنون» اصلی انتشار این فیلم دستگیرشده‌ است، و بنا به ادعایِ متهمِ دستگیر شده، زهرا امیرابراهیمی خودش پیشنهاد تهیه و توزیع فیلم را داده بوده‌است! 

جالب اینکه به گفتهٔ مصاحبه گر روزنامه گاردین، در طول این مصاحبه ۴۵ دقیقه ای‌اش این هنرپیشه ایرانی، حجاب کامل داشته و تمام مدت مواظب حفظ آن بوده‌است.

امیرابراهیمی اما در آذر ۱۳۹۸ پس از ۱۲ سال در گفتگویی تلویزیونی در رابطه با انتشار فیلم خصوصی خود روایتی متفاوت ارائه داد و گفت: ابتدا به دوست‌پسرش که در این فیلم بوده شک کرده بود، اما یکسال بعد از انتشار فیلم، مشخص شده که فیلم را [...] پخش کرده‌بوده‌است. او مدعی شد که مجرم، به این اتهام به ۶ ماه و به اتهام کارهای مشابه به ۶ سال حبس محکوم شده‌است اما پس از دوره‌ای چندماهه، از زندان آزاد شده‌است. براساس حکم دادگاه عمومی جزایی تهران به تاریخ اسفند ۱۳۸۶، [...] اقرار کرده زمانی که امیرابراهیمی مدتی در منزل خواهر مرد حاضر در فیلم زندگی می‌کرده، در یک مهمانی در آن خانه، بهرامی فایل ویدئو را روی کامپیوتر شخصی امیرابراهیمی پیدا می‌کند، آن را روی یک سی‌دی ذخیره می‌کند و مخفیانه با خود می‌برد.

IMG_20220529_111129_680

امیرابراهیمی پس از انتشار فیلمی از روابط خصوصی‌اش از ایران مهاجرت کرد و سپس کار حرفه‌ای خود را در فرانسه دنبال کرد. او در سال ۲۰۱۸ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم خارجی‌زبان از جشنواره بین‌المللی فیلم نیس شد.

امیرابراهیمی پیش از ترک ایران در دو فیلم سینمایی سفر به هیدالو و انتظار بازی کرد. او پس از خروج از ایران، در فرانسه زندگی تازه‌ای را آغاز کرد و در تئاتر رؤیای طاهرگان خاموش به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخت.

حالا امیرابراهیمی به چهره‌ای متفاوت از آنچه در ایران بود، تبدیل شده است. او اولین بازیگر ایرانی است که نخل طلا به خانه برده است. او در مراسم کن گفت: "خوشحالی و موفقیت برای من مفاهیم عمومی و جمعی هستند. هرچند در این لحظه خیلی خوشحالم، ولی بخشی از وجودم برای مردم ایران که هر روز گرفتار مشکلات زیادی هستند غمگین است. دل من با آبادان است. دل من با گوشه و کنار خاک ایران است. من اینجام اما دلم با زنان و مردان ایران است..." (بیشتر بخوانید و ببینید)

از ماجرای فیلم خصوصی بازیگر محبوب ۲۵ساله تا جایزه کن او به‌خاطر فیلمی درباره قتل زنان خیابانی در مشهد، فاصله‌ای ۱۵ساله طی شده است. دیگر آن فاجعه اخلاقی در دست به دست شدن یک فیلم خصوصی را کسی به یاد نمی‌آورد، اما آنچه امروز در تاریخ هنری امیرابراهیمی مانده، صعود بر قله کن است. اتفاقی که برای آنها که این بازیگر را فراری دادند و برای مدتی منزوی کردند، یک شکست کامل به شمار می‌رود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 77
  • ناشناس
    60

    جوجه ای از پرستوهای دیروز

    نظرات شما -
    • حسنی
      33

      بانوی ایرانی هنرمند ستم دیده از دستهای ناپاک اهریمن صفت دوست نما دورود به همت والای تو که با ظلم و ستم مبارزه کردی و خودت را زمین گیر نکردی جایزه مبارکت باشد

    • نونی
      8

      ناشنای حالا برو ببین نون چی خوردی.

    • ناشناس
      1

      اون خری که میفرمایید کتاب‌های تواریخ مستمری است که الان از منابع درجه یک تاریخنگاری اسلام و ایران هستند...سن پیامبر در هنگام وصلت با عایشه به قول محدثان اسلامی از موارد متواتر است و درآن شکی نیست...این نظر را تاریخنگاران مستقل هم تایید کرده اند

  • ناشناس
    27

    تکرار داستان یوسف پیامبر...تا باشد بدانیم که خداست که خوار کند و عزت دهد...و بدانیم چه جامعه ای داریم که انسان‌ها را به خاطر انجام فعالیت‌های عادی انسانی زنده به گور می کند...

    نظرات شما -
    • ایمان
      26

      شایدم یهود خواست تا پشت تریبون مثل بقیه بازیگران جشنواره کن از ایران بد بگن!!!!

    • ناشناس
      34

      جناب آقای ناشناس متوهم، خداوند تو معنویت انسان رو به عزت میرساند با ذلت نه در بازیگری و هنرپیشگی فیلم اونم یک زن نیمه عربان که تو فیلمهاش تو بغل هرمردی میره !
      اگه تو راست میگی که پس هنرپیشه های پورن که پورن استار و معروفند و جایزه بهترین فیلم پورن رو بگیرن هم خدا به عزت رسوند!!!!!!

    • ناشناس
      24

      روابط جنسی آدمها حریم خصوصی افراد است و خانم امیرابراهیمی خودش فیلم رابطه ش رو که پخش نکرد...یک آدم بد ذات که به درک واصل شده اون کار کثیف رو از روی کینه و حقد انجام داد...در مورد میزان روحانیت پیامبران هم کافی است توجه کنیم پیامبر گرامی اسلام در ۵۴ سالگی با عایشه ۹ ساله وصلت کرد پس لطفن جانماز الکی آب نکشید...دوره این مردم فریبی ها گذشته...

    • دلارام
      6

      این دروغ رو از کدوم خری شنیدید پیامبر ۵۴ سال عایشه ۹ سال؟
      شعرای چرت و پرتو به اهل سنت و شیعه نسبت میدین؟

    • ناشناس
      3

      دروغ نیست دلارام خانم...در کتاب‌های معتبر تاریخ به تکرار نقل شده از جمله کتاب‌های منبع تاریخ اسلام مانند سیره این سیرین و سیره ابواسحاق

    • Nari
      0

      ناشناس
      این اعتبار کتابها رو کی تعیین میکنه
      هر مزخرفی رو میشه به عنوان تاریخ به خورد ملت داد اما ابلهان باور کنند

  • Majid Hesampour
    8

    از یه جای به بعد دیگه زشته بعضی چیزا رو خبر کنی بفهمید

    نظرات شما -
    • ایرانی
      14

      زندگی خصوصی در ایران باد هواست.یادبگیریم به چهارچوب خصوصی افراد ورود نکنیم که اگر قرار باشد مست گیرند از ریز تا درشت در خلوتها گیرند.

    • ناشناس
      3

      ایرانی جان ممنون که شعر رو نابود کردی! چی؟اگر قرار باشد مست گیرند از ریز تا درشت در خلوتها گیرند؟ وقتی بلد نیستید مگه مجبورید استفاده کنید؟گر حکم شود که مست گیرنی در شهر هر آنکه هست گیرند!

  • ناشناس
    14

    حیف بود با این حجم از سیاه نمایی و چهره منفی از مشهد ایشون جایزه نگیره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      کشتارهای ناموسی، زن کشی ها و قتل های فجیع در مریخ اتفاق می افته نه ایران!!! همین ماه پیش دادگاهی در سنندج پدری رو تبرئه کرد که دختر جوانش رو آتش زده و کشته بود...جرمش چی بود؟ صحبت کردن با پسر همسایه...دختر دچار ۸۵ درصد سوختگی شد...پزشکان هر دو دستش رو قطع کردن اما زنده نماند و فوت کرد...وضع ایران اینه...ببخشید اندکی سیاه نمایی کردم و خاطر مبارک آزرده شد!

    • Nari
      0

      جرم و جنایت همه جای دنیا هست منتها فقط نشون دادن جنایتهای ایران جایزه دارن .
      آره باشه همه جای دنیا گل و بلبله و اونا آزادن و ماها بدبخت .
      اونجا با زنا مثل کالا برخورد میشه و زنای احمقم فک میکنن بهشون ارزش داده شده
      فقر همه جای دنیا هست دزدی هست جنایت هست اینجا هم هست

    • Nari
      0

      اصلا باشه ایران جهنمه
      اما خدا نمیگذره از هتک حرمت به امام رضا

  • ناشناس
    22

    جایزه های سیاسی

  • شرمنده ملت
    52

    کسی که بخاطر بازیگری تن داد

    نظرات شما -
    • محب
      51

      درود به تو دختر با اراده و ننگ بر ما ملت بی فرهنگ ایران

    • آرمان
      11

      ننگ بر تو که خودت نگی مارو ننگ نکنی

    • لورک
      15

      محب جان ! یعنی هرکه بخاطر بازیگری شرافتشو لکه دار کنه با فرهنگه!

    • الیاس
      1

      افتخار؟!
      حتی به قیمت بد نام کردن مشهد؟امام رضا علیه‌السلام؟!
      پوستر فیلم رو ندیدی؟؟!!
      اون قضیه قبل دست خودش نبود
      این قضیه چی؟؟اینم بی اختیار بود؟!
      در تعجبم ازین هایی که این رو مایه افتخار ملی میدونن؟
      دنیایی که نه اسلام رو نه مشهد رو میشناسن چه تصویری از امام رضا علیه السلام توی زگذهنشون درست شد؟
      کلمه مقدس تا تایپ عربی وقرآنی چرا؟؟؟
      عنکبوت مقدس؟؟!!نور خدا رو میخوان با دستشون خاموش کنند ولی نمیفهمن با این کارا نور خدا به فراز های دورتر کفر کشیده میشه چه بخوای چ‌نخوای
      جلو اراده خدا رو احمق ها میخواهند با دست ضعیفشون بگیرند!!

  • شتیلی
    57

    لطفا ماستمالی نکنید این خانم در هر صورت در مقطعی دچار اشتباه بزرگی شد که با کلمات نمیشه پاکش کرد

    نظرات شما -
    • علیرضا
      19

      نیس شما بچه که بودی
      یا شایدم بزرگتر شدی
      از این اشتباها نکردی

    • مرادی
      26

      ابله جان اینکه از آن انزوا و تنهایی واون همه هجمه جان سالم در ببری و به موفقیت برسی خیلی بزرگی وافتخاره ، بله اشتباه کرده من وشما اشتباه نکردیم هیچوقت شاید خیلی بزرگتر از ایشون .واقعا دمش گرم واقعا افتخار داره

    • ناشناس
      1

      شیتیلی تو مثل اینکه خیلی حالیته میشه یک توضیحی در باره
      این اقتصاد بیمار اقاذاده که با پول این ملت دارن عشق حال
      می کنند و خانوادهایی که از فقر به فحشا کشیده شدن نطر
      بدید یکنفر اگر خطایی کرد مربوط به خودشه ؟؟؟؟؟

  • پیمان
    12

    خواهشمند است زندگی خصوصی افراد را شخم نزنید
    خواهشمند است تمام

  • ناشناس
    15

    چقدر پست و کثیف هستن اونایی که این فیلمو انتشار دادن لعنت بهشون

  • زنده به هنر
    26

    آب باید ریخت اونجا که میسوزد.زر امیر ابراهیمی موفق باشید.

  • فرزند ایران
    20

    آفرین به این عزم و اراده.
    انشالله که همیشه موفق و پیروز باشند.

  • شهرام.ر
    26

    دمش گرم که از اون ور آب هم به فکر مردم کشورش هست و در غم آبادان سوگواره .
    نه مث اون عرب زاده هایی که تو آزادی به هر سازی رقصیدن.

    نظرات شما -
    • 16

      جناب آریایی زاده اعراب هم یکی از قومیت های ایرانه ایران هم فقط شما آریایی ها نیستین! یکجوری حرف میزنید گویا شما همه برای آبادان روضه گرفتید فقط اون ها رفتن آزادی! تازه رفتن آزادی چیکار کردن؟ رقصیدن؟ بزن بکوب داشتن؟ فقط با گریه به امام زمانشون سلام دادن این ایرادی داره؟ این جشنه؟ برای مردم آبادان هم نوحه خوندن و دعا کردن! در ضمن اگر عزادار مردم آبادانید خودتون براشون عزاداری کنید چرا همیشه انتظار دارید بقیه جای شما عزاداری کنن؟

  • ناشناس
    8

    حالا چه لزومی داشت این موضوع خصوصی را دوباره نبش قبر کنید ، واقعا چرا بیمار هستید

  • ایرانی آباد و آزاد
    27

    احسنت بر تو ای شیر زن که در آنجا از درد و رنج مردم ایران و عزای آبادان صحبت کردی....

    نظرات شما -
    • عارف
      8

      واقعا چرا دریافت جایزه سیاسی رو درک نمیکنید؟!
      هرجا که سیاه نمایی ایران باشه جایزه هم میگیره
      جدایی نادر از سیمین خیلی بهتر از فیلمای دیگه اس؟!
      خب معلومه که نه چون داره نشون میده هرچی ایرانیه ظالم ومتجاوزه

    • ابن آدم
      1

      صحبت چه دردی را دوا می کند. اگر مردی مثل گروههای جهادی واردمیدان شو

  • ناشناس
    7

    آخرش نفهمیدیم چی شد؟

    نظرات شما -
    • کارو
      2

      خنگ

    • علی
      1

      بعضا میگن مگه این فیلم واقعیت نداشته چراداشته یه ادم ناخوش احوال اومده این کار کرده اما ربطش به امام رضا و مردم ایران چیه بعد این خانوم زهرا امیر ابراهیمی این قدر هم کار سخت و پیچیده نکرده که شایسته این همه تقدیر و احترام باشه فقط اومده فیلم صحنه های که هر ایرانی که غیرت ایرانی تو تنشه از پسش این کارا بر نمیاد از این خانوم که گذشته بی ربطی هم نداره با این کارا این نقشو بازی کرده بعد با سیاه بازی و پشت پرده و نقشه و فکرهای که پشت این فیلم هستش این بزرگ و کار خییلی برجسته کردن که به مقاصد خودشون برسن یعنی این خانوم و بقیه اونا فقط یه وسیله‌ای برای رسیدن مه مقصود خودش هستن همین فیلم تو ایران ساخته شده چرا به این جایزه ندادن چرا چون به همون دلیلی که خودشون میدونن

  • دح
    18

    شیطان میخواد عقاید انسانی و عزت و کرامتی که فرق گذاشته بین انسان و حیوان رو از طریق غربیها و کومنیستها ازبین ببره و برای تشویق مسلمانها بازیگران بی حجاب و بی دین رو بهشون جایزه میدن تا دخترا وپسرهابیشتر به سوی فحشا رو بیارن خیلی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      بی دینی چیه؟ در قرآن این همه از گران‌فروشی گفته شده از اینکه آبروی همو نبریم اما درمسورما دولت گران می‌کند مردم هم بهم رحم نمی‌کنند برین آجا ه خانه ها را ببینید خانواده هایی که از هم پاشیده شدن، نوزادانی که درسطل آگزباله و کنار کوچه میذارن وفجایای دیگر. این خانم نهایت با کسی بوده وشاید هم مخرم هم بودن شماس تو کردی زیر برفو... دخترانی هستن دراین جامعه بخاطر فقر تن فروشی میکنن و زباله گردی بچه های کوچک واقعا برات متاسفم همه کشورهای دنیا مشکل ومسائل دارن شما اگرمیخوای درست قضاوت کنی اینا را هم ببین زهرا خودش بایکی بود که یه نامرد دیگه افشا کرد اما این چیزایی که هست را چی میگی وجدان داشتن اولین شرط مسلمانی هست.

  • ناشناس
    10

    تمام شناخته شدنش توسط مردم مربوط به همون فیلم خاصی بود که بازی کرده بود و اکران شد گرچه اکثر هنرپیشه ها هنرمند های قابلی هستند منتها فیلم هاشون مثل این مورد اکران عمومی نمیشه.به گفته اکثریتشون که هر روز در رساناها شاهد آن هستیم فقط فیلم هایشان اکران نشده و شفاها"به به بیان این مسئله مپردازند.

  • ناشناس
    11

    بالاخره با امام رضا درافتادن عاقبت نداره حتی اگه جایزه بگیرن

  • مشتی
    10

    خب بهرحال دلش با بانوانی هست که توی ایران گیرافتادن و تن فروشی و وطن فروشی نکردن تا راه ترقی رو زودتر طی کنن و جایزه بگیرن !!!

  • کومه
    12

    این خانم اگر ۱۵سال پیش طعمه جنسی شد اکنون طعنه مقاصد سیاسی شده

  • ناشناس
    6

    رضامنتظری ؛ خبرنگار حاضر در کن : «با دیدن فیلم عنکبوت مقدس و در قامت فعال رسانه‌ای بسیار تعجب کردم و با خود گفتم چگونه ممکن است جشنواره‌ فیلم کن که بنا دارد رویدادی تام و تماما هنری باشد میزبان چنین فیلمی با ساختار فوق‌العاده سطحی، دم‌دستی، با شعارهای گل درشت و تند علیه ایران و ایرانی باشد.!»

  • ناشناس
    6

    به خاطر هنرت جایزه نگرفتی....هر که اینجور فکر کنه کودن و ابلهه.....شما چون مورد دار هستید و جمهوری اسلامی هم دشمن زیاد داره....از لج ایران به شما جایزه بهترین بازیگر زن رو دادن وگرنه تو ایران که بودی اونقدر ضایع بازی میکردی آدم تعجب میکرد کی شمارو بازیگر کرده

  • ناشناس
    4

    علیرضا خفه شو تو فکر کنم خودت خیلی موردا داشتی ....کافر همه را به کیش خود پندارد

  • خبرخوان
    5

    او از بدو ساخت همان فیلم معروفش قصدش همین بوده... معروف شدن، سپس فراری شدن، پس از آن پناه بردن و معلومه که اونها هم دنبال مطرح کردن اینها هستند. پس هر دو طرف به مقصود خود رسیده اند.

  • ناشناس
    16

    تشکر می کنیم از وطن دوستی و مهر محبت هنرمند عزیز نسبت به ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار آبادان

  • علیان
    6

    واقعا براتون متاسفم و برای برخی از مردم ایران متاسفم که حالیشون نیست این زن برای بازی تو یه فیلم ضد ایرانی که تمام مردم ایران وحشی و دوستور متجاوز معرفی میکنه حتی توهین ها ب امام رضا داره جایزه گرفته..بعد از عزت خدا و قله کن حرف می زنند
    اگر شما مونگول نیستید پس چی هستید
    زهرا امیر ابراهیمی شما بازیگر و روابط غیر اخلاقیتون برای تمام مردم ایران واضحه حتی فیلم خودت هم همکارات پخش کردن و نه ما و پدر و مادر مای ما زنای تو با دوست پسرت دیدن

  • حسین
    10

    هرزگی افتخار ندارد، همین

  • مریم
    12

    سرزنش برای کسانی که به زند گی خصوصی دیگران ورودمیکنند

  • ناشناس
    4

    البته که جایزه کن به وطن فرونشانی میدهند که از مملکت خودشو ن بد میگوید..
    مثل امیر ابراهیمی که سابقه خوبی در زمینه فیلمهای خصوصیشان دارنند.

  • دانی
    3

    این همه یه زن بی شخصیت را که برای دیده شدن خود فروشی کرده را برای این ملت نجیب بزرگ نکنید زنان ایرانی نایبند وزراتخانه را با تمام دنیا عوض نمی کنند این زنان روسپی برای ملت ما اسوه نخواهند شد حتی اگر تمام جوایز دنیا را به آنها بدهند

  • دانی۶
    4

    اینها،یی کهاز این خانم طرفداری میکنن میتونن خودشون ویا همسرانشون از این خانم یاد بگیرن وخودشونو نه تنها به یک نفر بلکه به همه عرضه بکنند تا ده ها برابر این خانم پیشرفت بکنند

    نظرات شما -
    • omid
      3

      واقعا درست گفتی .این ها بی غیرتند

  • ناشناس
    4

    جایزه فستیوال کن به این خانم بابت چه چیزی اهداء شده است؟ بابت هنر بازیگری یا انتشار فیلم جنسی از او!

  • ناشناس
    0

    تواین جشنواره ها به هرفیلمی که خودمون رو بدبخت وبیفرهنگ نشون بدیم جایزه میدن
    اصلا یه سرس کارگردانهای ما خوراکشونه که ایران رو بدبخت نشون بدن وجایزه بگیرن این جایزه ها باد هواست
    همونطور که به بدترین جانیها و جنایتکاران جایزه صلح نوبل میدن
    مثل اون خانومی که باعث کشتار مسلمانان روهنگیا شد وجایزه صلح نوبل گرفت
    همه اش سیاسی هست
    به خصوص که اول فیلم شهر مشهد وحرم امام رضا (ع)به عنوان عنکبوت مقدس نشون میده
    خارجیها که زندگیشون پراز فحشا وجنایته الگوی ما نیستن جایزه هاشون رو هم باید کوبید به دیوار

  • ناشناس
    0

    تو.مملکت ما هرکی هر کاری دلش می خواهد می کنه
    بعد که لو رفت می گه دشمنانم نچنین و چنان کردند
    بعد موضوع را سیاسی می کنه
    بعد موفقیت خودش بر دشمنان فرضی اش را تبریک می گه
    یه عده ام براش هورا می کشن
    اینطور مدرسه به فتح تپه ها

  • موسسه بازیگری استعداد برتر
    2

    نمونه یک الگوی موفق در بازیگری
    اگر جایزه اول کن را می خواهید قدم به قدم از متد ایشان پیروی کنید

  • حسین
    0

    به کدوم هنرش جایزه دادن؟؟ !!!!!!! هنر تهران لابد

  • ناشناس
    2

    نخل کن معیار حق و باطل نیست نظر یک سازمان فرانسوی از اردوگاه لیبرالیسم و سوسیالیسمه، زهرا امیر ابراهیمی قربانی یک هنجارشکنی غیراخلاقی مجرمانه در ایران شد که خودش در شکل‌گیری آن بی‌تقصیر نبود اما بازی در فیلم عنکبوت مقدس اگر هتک حرمت امام رضا باشد برای وی ننگ ابدی خواهد بود هرچند تمام دنیا برایش ایستاده کف بزنند

  • هادی
    4

    سلام خیلی جالبه که فکر می کنید جشنواره کن بخاطر بازی برجسته ایشان به او جایزده داده

  • ناشناس
    8

    دمش گرم بسوزد کسی ک نمیتونه ببینه تلاش کرده ب موفقیت رسیده یجوری میگید این فیلمش سیاسیه وطن فروشی کرده انگار واقعیت نداشته فیلم بر اساس واقعیت بوده

  • ناشناس
    3

    واقعا هم کسی که جرات داره به امام رئوف ما توهین کنه...شیاطین باید جایزه بدن...باید خون گریه کرد از این توهین بزرگ..

  • فروغ
    4

    معجونی از زیبایی مظلومیت و رنج.

  • ناشناس
    0

    خداوکیلی خسته نشدید از‌بس گفتید فیلم خصوصی....فیلم‌خودتون بود هم اینقدر هی تکرار میکردین؟

  • هراز
    0

    فیلمی که توهین به ایران و اهل بیته فکرنکنم لایق جایزه باشه مگر اینکه دشمن اسلام وایران سیاسی کاری کرده باشن
    وگرنه کیفیت و جذابیت وهزینه های فیلم پیامبر اقای مجید مجیدی لایق ده ها جایزه است اما چرا؟
    چرا جایزه نمیگیره؟!چون اسلام واقعی وپیامبر واقعی رو داره به رخ میکشه
    نه چیزی که در دنیا از اسلام یعنی داعش معرفی میشه

  • ناشناس
    2

    اگه هر مترسک دیگه ای جا این خانوم بره خارج و یه فیلم بازی کنه توش به ایرانی و مقدسات شیعه هر توهینی بکنه ولو طرف در حد تبلیغ پفک نمکی هم توش استعداد بازیگری نداشته باشه جایزه نخل طلایی که چه عرض کنم نخلستان طلایی می بره

  • میثم
    1

    چه کسی جایزه گرفته؟ یک بازیگر با سابقه رابطه نامشروع اختیاری

    چه کسی فیلم او را منتشر کرده؟ یک بازیگر دیگر

    چه کسانی در کن او را تشویق می‌کنند؟ چند بازیگر متهم به تجاوز

    محتوای فیلم چیست؟ تجاوز یک مذهبی به دیگران :)

  • وحید بهرامی مجد
    0

    این نوشته مصداق یکی به نعل یکی به میخه.
    هوشیار باشید

  • ناشناس
    0

    با ال علی هر که در افتاد برافتاد
    می بینید امد نمی فهمید

  • ناشناس
    0

    🥺🥺🥺

  • ناشناس
    0

    نخل طلا
    همان کوساله سامری مطلاست
    افتخار کن روی موج وفاحش استوار است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها