زهرا امیرابراهیمی: می‌خواستند من خودکشی کنم

زهرا امیر‌ابراهیمی در نشست خبری بعد از جایزه جشنواره کن گفت: «عاشق مردم ایران هستم، حتی آنهایی که زندگی‌ام را نابود کردند»

زهرا امیرابراهیمی: می‌خواستند من خودکشی کنم

 زهرا امیرابراهیمی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن درباره خوشحالی مردم ایران از جایزه‌اش گفت:

«همین که من امشب اینجا هستم، پیامی مخصوصا برای زن‌های ایرانی‌ است. عده‌ای می‌خواستند من را از همه‌جا پاک کنند. می‌خواستند من را از سینما حذف کنند. آن‌ها می‌خواستند من هیچ جای دیگری دیده نشوم.

حتی شاید می‌خواستند خودکشی کنم... که بمیرم. اما در آخر، من اینجا هستم. فکر می‌کنم این نشانه‌ی قدرت ماست و فقط به معنیِ قدرت زنان نیست، بلکه این قدرتِ انسان است. اگر به خودتان باور داشته باشید، می‌توانید.

من خیلی کار کردم. من فقط به خودم ایمان نداشتم... بلکه به شدت و به سختی کار کردم. من هنوز عاشق ایران هستم. ایران کشور اول و دوست داشتنی من است و عاشق تمام مردم ایران هستم، حتی آن‌هایی که زندگی‌ام را نابود کردند. می‌دانم مشکل بزرگ‌تر از یک مشکل شخصی است، یا حتی فراتر از دولت است.

مساله درباره تمام شیوه‌ها و سیستمِ فکری است و فکر می‌کنم امروز همه‌چیز در حال تغییر است و این خبر خوبی برای من... و این جایزه، تشویق بسیار خوبی برای همه، مخصوصا زنان است.»

منبع: سینما دیلی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    14

    افرین بر تو...ماهم خوشحالیم که موفق هستی ودوستت داریم

    نظرات شما -
    • وریا
      5

      به جای ما ""من"" به کار ببر
      خودت را بگو
      بقیه را قاطی عواطف بیهوده نکن

  • ناشناس
    13

    ايران پراز كينه وعقده وپستى وحقارت شده ،درود بر ايرانيان شريف كه خود را از آلوده گى عمدى رهايي بخشيده اند موفق وبيروز باشى خانم ابراهيمى

    نظرات شما -
    • من
      6

      خودت پر کینه هستی

  • ناشناس
    8

    موفق باشی زندگی خصوصی شما را کسی رو کرد که واقعا نان ونمک سلام خورد و نمکدان شکست که در منزلت درکامپیوتر دنبال فایلهای شخصی شما گشت البته سزای کارش را هم دید وفکر کنم فوت هم کرده. بهرحال همه، همه کارمیکنن اما فضول زندگی شخصی دیگرانو دراسلام وحضرت علی گفتن اگر کاری ازشخصی دیدی چیزی به کسی نگو شاید صبح توبه کرده باشد و ت ندانی در مورد شما هم شاید بانامزدت محرم بودی ولی اون شخص این اشتباه را کرد.

  • علیان
    7

    فیلم ضد ایرانی بازی کردی و مردم ایران تا جایی تونستید سیاه نمایی میکنی جلو یه مشت خوک فرانسوی که خودشون پادشاه تجاوز و روسپی گری اند متجاوز و زن ستیز نشون میدی
    بعد برای ما نقش مظلوم و دوست دار مردم ایران بازی میکنی
    برو یقه کثافتکاری خودت و همکارت بگیر نه اینکه ارزوت باشه مردم ایران مثل خودت رابطه خارج از ازدواج داشته باشند

  • محمد
    6

    با سلام. زمانی که فیلم خصوصی ایشان پخش شد نوجوان بودم و به جز چند تن از دوستانم مابقی گفتند که فیلم را دیده اند. این حجم از بی رحمی را باور نمی کردم و بسیار ناراحت می شدم. خدا رو شکر که ایشان این حجم از فشار خرد کننده و غیر قابل تحمل را تاب آوردند و ماندند و جنگیدند و دوباره متولد شدند. هرچند چشمانشان غمی سهمگین و پرسشهایی کشنده از تک تک ما دارد. خدا از سر تقصیرات ما بگذرد و حال دلمان را خوب کند.

    نظرات شما -
    • کاکو
      4

      خوب بس
      چیزی بنویس که درست باشه

  • ناشناس
    5

    این امیرابراهیمی هم فقط گندمیزنه ،نه به اون فیلم مبتذل وغیراخلاقی اش درچندسال گذشته ونه به این گندکاری تازه اش دربازی برای فیلم ضدایرانی وهویت واعتقادی؛اینجوربازیگرهافقط میخوان خودشون رو نشون بدهندحتی باتن فروشی.

  • ناشناس
    4

    بازی در فیلم ضد ایرانی دلسوزی برای مردم ایران و دم از
    عشق زدن....فازت چیه

  • دح
    3

    به جای توبه از یک گناه بزرگ تشویق به گناه می کنه،از این گذشته از هر هزار نفر یه نفر با کسی ازدواج می کنه همسرش با کس دیگه رابطه جنسی داشته

  • مهرنوش
    0

    کسی که در فیلمی بازی کنه که به عقائد میلیاردها انسان توهین کنه
    تاسف داده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها