واکنش‌ ها به مداحی تازه محمود کریمی در شب‌ های قدر

محمود کریمی، شب ۲۱ ماه رمضان در حرم امام رضا(ع) برای ناشنوایان مداحی کرد، اتفاقی که بازتاب زیادی در شبکه‌ های اجتماعی داشت.

واکنش‌ ها به مداحی تازه محمود کریمی در شب‌ های قدر

متفاوت‌ترین مداحی  محمود کریمی  در شب‌های قدر، شب ۲۱ ماه رمضان در حرم امام رضا(ع) اولین مراسم مخصوص ناشنواها برگزار شد که بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

یکی از ناشنوایان درباره این مراسم گفت: «ما برای اولین بار است که  شب قدر  به حرم می‌آییم. سال‌های قبل نمی‌آمدیم چون مراسم احیا برایمان قابل استفاده نبود. هیچ کس نبود محتوای سخنرانی و مراسم قرآن به سر گرفتن را با زبان اشاره برایمان ترجمه کند اما امسال با این مراسم، توانستیم در حرم امام رضا(ع) از شب‌های قدر استفاده کنیم.»

کاربری نوشت: «من ناشنوا نیستم ولی ویدئوی این مراسم رو که دیدم با این که همه مراسم شبیه مراسم ما بود ولی آن‌قدر خالصانه خدا را صدا می‌زدند و فوق‌العاده بود که نمی‌توانستم جلوی اشک‌هایم را بگیرم.» کاربر دیگری نوشت: «خدا به محمود کریمی خیر بدهد که امسال آمد و با زبان اشاره برای این مردم روضه خوند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    3

    محمود بخاطر پول هر کاری میکنه.من هم اگر این پولها بگیرم طوری روزه میخونم که سنگ اشک بریزه.

  • ناشناس
    2

    پولشو گرفته

  • ناشناس
    5

    کاش برای مخالفان کور نظام هم برنامه داشتید تا این همه پیشرفت را ببینند .

  • ناشناس
    0

    یک شعار « یا ربی العفو » که نزد خداوند هیچ اثر مثبتی ندارد و همه ی دین داری بشر را تباه می کند
    ---
    مداح تهرانی معروف آقای محمود کریمی و اکثریت مداحان همکار شما و شاعران و واعظان و بیشتر خطبای منبر در جهان تشیع!!! سهیم سازی همیشگی بندگان در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به یگانه ذات اقدس خداوند توانای مطلق در مراسم عزا داری و مولودی و در سخن رانیهای دینی و مذهبی با انبوهی از خرافات و جعلیات متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن که احیانا همراه با رقص و پایکوبی و هیاهوی معروف دوران جاهلیت انجام می گیرد و اصرار بی توبه ی شماها بر این سهیم سازی که زبان زد همه ی جهان اسلام شده است ؛ بحکم هشدارهای محکم و مفصل قرآن هیچ زمینه ای را برای پذیرفته شدنن شعار « یا ربی العفو » شماها نزد خداوند تا ابد باقی نمی گذارد .
    این سهیم سازی و رقیب تراشی خدا ستیز بحکم قرآن بزرگ ترین ظلم در حق یگانه ذات اقدس خداوند جهان هستی است که بزرگ ترین خشم یگانه ذات اقدس او را علیه بشر بر می انگیزد .
    خداوند قهار در آیه 65 سوره زمر و در تعدادی دیگر از هشدارهای محکم و مفصل قرآن حتی پیامبران را در صورت دچار ساختن خود به چنین سهیم سازی ؛ به رویا رویی با بزرگ ترین زیان و تباهی همه ی عبادتها و نیکو کاریهای خود تهدید کرده است .
    مایه ی بسی افسوسی و شگفتی و بهت زدگی بی پاسخ است ، که چنین سهیم سازی و رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس خداوند جهان هستی ؛ زیر پرچم یک حکومت دینی و با سکوت اکثریت مراجع دین شناسی انجام می گیرد که مهم ترین وظیفه ی آنان مصون نگه داشتن دین قرآنی خداوند و مکتب توحیدی مذهب تشیع علوی از گناه کبیره نابخشودنی تحریف است .
    چنین رقیب تراشی برای خداوند ؛ روز و شب و در بیشتر مراسم دینی و مذهبی پیوسته با آلاینده های کفر آلود بخشش ناپذیر بشری با نهایت جرئت و جسارت با بد ترین سوء استفاده از سکوت مراجع دین و مسئولان حکومت دینی با بزرگترین ظلم در حق خداوند جهان آفرینش مقرون با مباهات و افتخار علنی آشکار در تضاد با هشدارهای محکم و مفصل قرآن و با بهانه ی ضد ارزشی پوچ قرآن ستیز اظهار ریا کارانه ی مودت به اهل بیت مظلوم پیامبر صورت می گیرد .
    اصرار جنون آمیز اکثریت مداحان و واعظان و روضه خوانان و سایر منبریان و شاعران بر این رقیب تراشی گستاخانه که یکتایی و وحدانیت خداوند را همیشه نشانه می رود ؛ و ریا کارانه بنام اظهار مودت و ولایت مداری اهل بیت مظلوم پیامبر اشکار می گردد ؛ مذهب تشیع علوی را ، بنفع دشمنان این مذهب بویژه صهیونیسم و استکبار و وهابیت منحرف مزدور و سران دنیا پرست شیاد تشیع لندنی ، از حیثیت و اصالت الهی دینی و مذهبی خدا پسندانه ساقط می کند .

  • ناشناس
    0

    حاج محمود بيخيال! هفت تيرت كجاست تا ارشادشون كني؟!

  • حاج مرتضی مداح همدانی
    0

    اگه حاج جایی مجانی برای دل مردم خواند‌.اون موقع ارزش داره‌.نه بخاطرپول وسکه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها