جواد هاشمی به رئیس‌جمهور: برخی هنرمندان مایل به ملاقات با شما نیستند/ واکنش رئیسی چه بود؟

محمود گبرلو، مجری تلویزیون و منتقد سینما و از جمله حاضران در مراسم افطار رئیس‌جمهور می‌گوید جواد هاشمی به رئیس‌جمهور گفته است که برخی هنرمندان مایل به ملاقات با او نیستند و این جمع، همه هنرمندان ایران نیست. او ادامه داد رئیس‌جمهور هم در پاسخ اعلام کرد خدمتگزار همه است؛ چه کسانی که به او رای دادند و چه کسانی که به او رای ندادند.

جواد هاشمی به رئیس‌جمهور: برخی هنرمندان مایل به ملاقات با شما نیستند/ واکنش رئیسی چه بود؟

محمود گبرلو، مجری تلویزیون و منتقد سینما با بیان روایتی از مراسم افطار رئیس‌جمهور با هنرمندان که شامگاه پنجشنبه ۲۵ فروردین در محیط باز ساختمان دولت برگزار شد به آن‌چه سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما خطاب به رئیس‌جمهور گفت، پرداخت.

او در بخشی از این روایت در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «حرکت پسندیده رئیس‌جمهور بعد از سخنرانی, حضور در جمع هنرمندان بدون حفاظت و سخت‌گیری و گوش دادن به تک تک حرف‌ها بود. دیداری که طبیعتاً درددل‌های خصوصی و شخصی هنرمندان در آن مطرح شد و گاه مواردی را هم به مسئولین برای پیگیری یادآور شدند. دقت ایشان به حدی بود که زمانی که نزدیک امیر دژاکام شدند گفتند شما فرمودید سه نکته دارید اما فقط دو نکته را اشاره فرمودید! رضایت نسبی در این دیدار میان طرفین مشهود بود و احساس می‌شد هیچکدام مایل نبودند این لحظات صمیمی را ترک کنند.»

گبرلو در ادامه به این نکات اشاره کرد: «زیباترین برخورد آقای رئیس‌جمهور زمانی بود که سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان بدون هماهنگی ایستاد و گفت: «برخی هنرمندان مایل نیستند با شما ملاقات کنند و این جمع همه هنرمندان ایران محسوب نمی‌شوند» رئیس‌جمهور هم در پاسخ با لبخند و احترام اعلام کرد «من رئیس‌جمهور و خدمتگزار همه هستم چه رای داده باشند و چه رای نداده باشند و ای کاش زمان و مکان اجازه میداد با همه دیدار کنم.»»

حمیدرضا نوربخش، منوچهر شاهسواری، جواد شمقدری، شاهین فرهت، امیر دژاکام، مسعود ده‌نمکی، سیدضیاء هاشمی، مرتضی شعبانی، جواد بختیاری و انسیه شاه‌حسینی هنرمندانی بودند که در مراسم افطار با رئیس‌جمهور دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات هنرمندان مطرح کردند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    10

    احسنت بر شجاعت هاشمی....
    هر چند همه سر وته یه کرباسند...

    نظرات شما -
    • امیررضا
      1

      خودت بسیجی هستی

  • ناشناس
    9

    آنهایی هم که آمده اند یا برای ادامه فعالیت کاری بی دغدغه مجبور بوده اند یا در مقابل عمل انجام شده واقع شده اند یا در رودربایستی قرار گرفته اند یا خود را همرنگ برخی جماعت کرده اند تا انگشت نما نشوند! به هر حال از ته قلب و با اشتیاق نیامده اند! علتش هم مشخص است و آن اینست که هنرمند غربگرا و روشنفکر نمی تواند با آخوند جماعت یا فرد باصطلاح انقلابی جمع و همنشین شود.

    نظرات شما -
    • بهنام
      0

      بسلامتی بدبختی‌های غرب‌گدا
      زررررررررررررررررررررررررررررت

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    البته این یک واقعیت بزرگ کشور است که اکثریت مردم جامعه مخصوصا با سواد واقعی و دلسوز و فرهیخته رئیسی را بیشتر نماینده و منصوب نظام می دانند تا نماینده خود و کشور......
    این فرد در شان کشور و مردم نیست....
    ولی نظام هیچگاه به رای و نظر اکثریت توجه نداشته است

    نظرات شما -
    • مهناز
      0

      تو خودت کی هستی
      تاسف
      خیلی پرتی

  • ناشناس
    0

    البته شجاعت ومتانت پاسخ آقای رئیسی قابل تقدیر است که خود را رئیس جمهور ملت ایران با هر فکر ی اعلام کرد نه فقط آنهائی به ایشان رای داده اند و در این مدت هم در عمل این اعتقادش را ثابت کرددرود بر رئیسی روشنفکر عالم دانشمند روحانی

  • تابش
    0

    آنهایی که نیامدن احتیاج به توصیه نداشتن و کارشان جایی گیر نداشت .و آنان که آمدن برای ......آمدن ..

  • ناشناس
    0

    به جهنم که نیامدند....لیاقتشون همون شیخ بنفش و اراجیفش هست
    یه مشت مثلا هنرمند که هییییییچ هنری جز حرف اضافه زدن ندارند

  • ناشناس
    0

    اقای هاشمی در زمانی فکری داشت جوان بود برای بهتر زیستن ورفاه مردم بود زمانی متوجه شد کسانیکه وفقط دنبال منفعت خودشان هستن فاصله گرفت وکار هنری را کنار گذاشت واما ریاکار نبوده به کشور و مردم فقیر و گرسنه تا قدیمی در را رفاه با تمام ثروت ایران کاری انجام بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها