بهترین فیلم های عاشقانه و ترسناک ۲۰۲۲

بهترین فیلم و سریال‌ هایی که در سال ۲۰۲۲ می‌توانید ببینید را می‌شناسید؟ افراد فیلم دوست و کسانی که دائماً دوست دارند تا فیلم و سریال‌های مختلف را تماشا کنند، قطعاً همواره به نحوی به دنبال این موضوع هستند که گلچین و لیست مناسبی از این فیلم و سریال‌ها در دست داشته باشند تا بتوانند به سادگی و به راحتی و بدون آن که زمان زیادی را برای این کار تلف کنند، به فیلم و سریال مورد علاقه خود برسند.

بهترین فیلم های عاشقانه و ترسناک ۲۰۲۲

جیران

جیران نامی است که به جدیدترین سریال حسن فتحی داده می‌شود. در این سریال که در واقع در ژانر درام و تاریخی تولید شده است، می‌توان گفت که اتفاقات تاریخی که در اواخر دوره قاجار افتاده‌اند را با ماجرای عاشقی در هم آمیخته و به مخاطب عرضه می‌کنند. در این سریال موضوعات و اتفاقات مختلفی همچون روحیه لطیف و هنرمندانه ناصرالدین شاه، ماجراهای حرم و دربار که می‌توانستند بر روی مسائل زیادی اثرگذار باشند و... مطرح شده‌اند.

سریال جیران در واقع یک سریال پر ستاره است که از بازیگران نامی و پر آوازه‌ای همچون بابک حمیدیان، ‌امیر جعفری، بهرام رادانف پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، مهدی پاکدل و... تشکیل شده است.

بازی این افراد در کنار یگدیگر سبب شده است تا سریال بتواند رنگ و بوی جذاب و خاصی گرفته و مخاطب را به سمت خودش بکشاند.

اگر به دنبال سریالی هستید که برای تماشا در ایام نوروز انتخاب کنید، می‌توان گفت که این سریال گزینه خوبی است؛ اما فراموش نکنید که دیدن آن برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود و بهتر است کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال را از تماشای آن برحذر داشته باشید.

بهترین فیلم های عاشقانه و ترسناک ۲۰۲۲

فیلم ‌های طنز

معمولاً فیلم‌ های طنز زیادی وجود دارند که می‌توانید برای روزهای تعطیل خود، آن‌ها را در نظر بگیرید. این فیلم ‌های کمدی به شما کمک می‌کنند تا لحظات شادی را داشته و روز تعطیل خوبی را سپری کنید. 

دینامیت

یکی از جذاب‌ترین و خنده دارترین فیلم‌ های سینمایی ایرانی که در حال حاضر هم در سینماها در حال اکران است و هم می‌توانید آن را به صورت اکران آنلاین تماشا کنید، فیلم سینمایی دینامیت است. این فیلم به ساده‌ترین سبک ممکن تلاش کرده است تا بتواند افراد مختلف با فرهنگ‌های گوناگون را در کنار هم قرار دهد و ماجراهایی که در خصوص تقبل این افراد با یکدیگر است، سبب می‌شود تا ماجراهای این سریال شکل بگیرند.

به طور مثال دو شخصیت طلبه با بازی پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر و دو دختر با سبک زندگی امروزی با بازی نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، ساقی با بازی محسن کیایی و... در کنار هم در یک ساختمان زندگی می‌کنند و مشکلاتی که با هم دارند، داستان این فیلم را شکل می‌دهد. تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۵ سال مناسب نیست و بهتر است با کودکان به تماشای آن نپردازید.

فیلم ‌های ترسناک

بخش بعدی فیلم ‌ها که مخاطبان خاص خودشان را نیز دارند، فیلم ‌هایی است که با ژانر ترسناک تولید و اکران می‌شوند. این نوع از فیلم‌ ها غالبا در دسته فیلم‌های تخیلی قرار می‌گیرند که سبب می‌شوند آدرنالین خون بیننده به مقدار بسیار زیادی افزیش پیدا کند.

معمولاً انواع فیلم ترسناک بیشتر مربوط به نسخه‌های خارجی می‌شوند و کمتر می‌توانید در بین فیلم ‌های ایرانی از این ژانر چیزی پیدا کنید.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها