"آن سوی مه" در افق نمایان شد

مستند "آن سوی مه" با موضوع اقتصاد کلان بر قاب شبکه افق سیما نقش بست.

"آن سوی مه" در افق نمایان شد

تیرماه امسال بود که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود ضمن اشاره مستقیم و چندین باره به مشکل معیشتی مردم و مسئله اقتصاد کشور فرمودند: مسئله‌ی اصلی مردم بیکاری جوانها است، مسئله‌ی اصلی مردم معیشت طبقات ضعیف جامعه است، مسئله‌ی اصلی مردم مافیای وارداتی است که کمر تولید داخلی را میشکند، مسئله‌ی اصلی مردم سیاستهای غلطی است که فلان جوان مبتکر را که میتواند کار انجام بدهد مأیوس میکند. 

درباره مسئله اقتصاد و معیشت در کلام مسئولین سخن بسیار گفته شده اما نیاز است تا شاهراه‌های حل مشکل ارزیابی و مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در این مسیر تولیدات رسانه‌ای به دلیل توانایی بالا در ارتباط با مردم و انتقال اطلاعات از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

همین مسئله باعث شده تا شبکه افق سیما در موارد بسیاری تولیدات رسانه‌ای با محور اقتصاد و معیشت را در جدول پخش خود قرار دهد که آخرین آنها مستند "آن سوی مه" است. این مستند به مسئله اقتصاد و موضوع مهم اقتصاد دولتی و کلان کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد. 

این مستند تلاش دارد تا مسائل حول اقتصاد دولتی را تشریح کرده و فواید و مضرات آن را برشمرد. در این مستند مخاطبین در کنار موضوعات اقتصاد دولتی با مقوله اقتصاد خصوصی، تاریخچه و نمونه‌های موفق آن در جهان نیز آشنا می‌شوند.

علاقمندان به این مستند می‌توانند امروز(سه‌شنبه) ساعت 20 و تکرار آن را فردا ساعت 07 و 12:30 از شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها