توصیه روزنامه کیهان به دولت رئیسی برای برخورد با رسانه های منتقد

روزنامه کیهان به دولت رئیسی برای مقابله با رسانه های منتقد، توصیه کرد که راه تحریف و شانتاژ و دروغ را ببندد.

توصیه روزنامه کیهان به دولت رئیسی برای برخورد با رسانه های منتقد

این روزنامه در سرمقاله خود ضمن توصیه هایی برای موفقیت دولت سیزدهم نوشته است: از دیگر الزامات مهم، حمایت از افکار عمومی در برابر بمباران تبلیغاتی بدخواهان است. بدون فعالیت رسانه‌های روشنگر و نقّاد، ضریب خطا در تصمیمات اجرایی افزایش می‌یابد؛ اما ضمنا انحراف رسانه‌ها از این کارکرد، می‌تواند مجال تحول مصلحانه را نابود سازد.

دروغ، شانتاژ، تهمت، تخریب و دادن آدرس‌های گمراه‌کننده، رسانه را تبدیل به دشنه‌ای در قبضه دشمنان می‌کند. دستگاه قضایی، دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط و مجلس، همان‌قدر که موظفند مجال فعالیت سالم را برای نقدهای رسانه‌ای فراهم کنند، وظیفه دارند راه شانتاژ، تحریف، دغلبازی و دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان را ببندند. در اینجا هیچ دستگاه حاکمیتی حق ندارد ژست مدارا بگیرد؛ که به تعبیر سعدی «ترحّم بر پلنگ تیزدندان- ستمکاری بود بر گوسفندان».

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    1

    اقای شریعتمداری از چی صحبت میکنی ؟چرا خیانت به خون شهدا میکنی ؟مگه چشم نداری ببینی تورم از زمان رییسی تا الان چند در صد رشد داشته ؟ امام گفت مردم ولی نعمت ما هستن .و گفت به من خدمتگذار بگویید بهتر است که رهبر بگویید.

  • شريعت
    0

    كيهان تو دروغ نگو ،،،،،هيچ كس حتي اسرائيل هم دروغ نمي گويد

  • ناشناس
    0

    اگر منظورتان از رسانه های معاند مردم هستند !که کاملا در اشتباه هستید،گفتن حق و حقیقت و مطالبه ان از بالا دستیا وظیفه هر شخص است ولی از حیث مسالمت امیز ان .ولی ما تا جایی که خبر داریم و در این چند دهه شاهد ان هستیم ،بیشترین تشویش و انحراف اذهان عمومی ،را ساخته بعضی روزنامه نگارها میبینیم ،که خود را پاک و درستکار والباقی را مردود میداند ،خوب است که اول از خودمان شروع کنیم و خود را اصلاح ،و همیشه و در حالت (حق)را در نظر گرفته،حتی اگر به ضرر خودمان تمام شود.اگر هر روزنامه نگاری یا مدیریت سایتی،انگونه که گفته شده را و بر اساس ادله بازگو کند ،هیچ انحرافی ،یا تشویشی صورت نمیگیرد ،و وظیفه هر رسانه گفتن حقیقت است ،وهر نقدی یه انتقادی دارد،پس عزیزانی که خود را نقاد میدانند پس تحمل منتقدین و داشته باشند،اگر قرار باشد هر رسانه فقد نقل قول باشد و کسی هم حق اظهار نظر نداشته باشد،این میشود ظایع کردن حق دیگران ،خوب است ،حتی شاهد هستیم که بعضی رسانه ها به خاطر منفعت طلبی خودشان یه مقطعی از کلام را قطع و ان جمله ای که باعث تشویش و نفرت مردم میشود را در رسانه ها به کار میبرند ،و این خیانت به مردم و نظام است،پس نتیجه میگیریم اگر اول خود را اصلاح کنیم ،بعد دیگران را نصیحت.این حرفهایی هم که اینجا بازگو کردیم ،نه برای متهم کردن کسی و نه برای تجمید از کسی ،فقط برای این است که حق باز گو بشه ،و خدایی نکرده حق هیچ کسی ظایع نشه.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      کم سواد گفته رسانه های تحریف کننده.این چجور سوادیه که شما داری . چرا منحرف رو به مردم نسبت میدی .

    • علی
      0

      آقای ناشناس به قول اون بنده خدا که گفته بود اگه سیب زمینی هم که بکاری باید 9 ماه صبر کنی. تو فکر کردی اون ابر بدهکاران و کسانی که پولهای کلان باد آورده و عمدتاً حرام دارن بی کار نشستن. فقط کسی 100 میلیارد پول نقد داشته باشه به سرعت چها رتا خرید سوری میکنه و توی فضای مجازی از گران شدنش صحبت کنه کافیه تا بازار اون قلم جنس رو خراب کنه که داره

    • حق
      0

      خوب علی جون پس وظیفه کیهان این وسط چیه که فقط نسخه برای دولت میپیچه،یکم همت کنه ،تو نسخه هاش اسم اون کسانی که قید کردی رو بنویسه ،که عزیزان اطلاعاتیمون یه دارو برای اون قانون شکنان و مخل اقتصاد بار بزارن.

    • زود ،تند،سریع جواب بده
      0

      یه سوال از کاربر علی،وظیفه رسانه در یک جامعه چیست؟

  • ناشناس
    0

    تعبیر اخرتان هم هیچ سنخیتی با کلامتان ندارد و بهتر است از تعابیر درستر و محترم تری استفاده شود،تا شنونده را در راستای انتقاد شدید قرار ندهد.

  • کوک
    0

    خفشو.داریم به گدایی میوفتیم

  • یفبل
    0

    حاج حسین از گرانی کمر شکن بگو،،از نور چشمی ها بگو..از قوم و قبیله بازی بگو..چرا شرم می کنی از چه می ترسی؟

  • عبب
    0

    دیگر نوبتی هم باشه نوبت ماست هشت سال زوزه کشیدید

  • ناشناس
    0

    این شریعتمداری معلوم نیست کدوم طرفی هست یکی به میخ میزنه یکی به نعل!رد داده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها