ماجرای فَک خانم بازیگر به کجا انجامید؟/ ویدئو

سحر جعفری‌جوزانی که چندی قبل با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، از آسیب‌دیدگی جدی در ناحیه فک خبر داده بود، حالا با انتشار ویدئویی جدید اعلام کرد که شرایطش به حالت نرمال برگشته است.

ماجرای فَک خانم بازیگر به کجا انجامید؟/ ویدئو

این بازیگر همچنین عنوان کرد که اگر به موقع و درست درمان نمی‌شد برای همیشه از ناحیه فک فلج می ماند و تاکید کرد به صرف مدرک نمی‌توان نام افراد را پزشک گذاشت.

سحر جعفری جوزانی در ویدئوی جدیدی که گذاشته، از مراحل کامل درمان صورت خود صحبت کرده است و همراه با آن در متنی کوتاه چنین نوشت:

«سلام دوستان، اگر به موقع و درست درمان نمی‌شدم تمام عمر فلج می‌ماندم. پستی که گذاشتم نجاتم داد نه شکایت. اگر فقط شکایت کرده بودم همیشه فلج می‌ماندم! من درمان شده‌ام ولی روند شکایت همچنان ادامه دارد و زمان دادگاه یک سال دیگر است که نمی‌دانم به چه دردی می‌خورد.»

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    خداروشکر واقعا خوشحال شدم برای بازگشت سلامتی ایشون دختر زیبای سینما و تلویزیون ارادتمند لنگرودی

  • آرزو
    0

    من موندم اون موقع که فکش خراب شده بود، چطوری موز میتونست بخوره؟

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      آرزو خانم شما چرا نگران موز نخوردن ایشونی ؟؟ خب شما میرفتی جاش موزش رو میخوردی اونجوری نگرانیت هم رفع میشد

  • مهدی
    0

    متاسفانه خدا نه کنه که آدم گذرش به دادگاه های ایران بخوره باید تا امر دارد بدود.پرونده ای که میشه یه روزه حل بشه باید چند سال بدوی

  • جمشکنید
    0

    خوب ، خدا را شکر مشکلات ملت حل شد !!

  • محمد
    0

    متاسفانه الان 60 درصد پزشکان فارغ التحصیل شده کشور سهمیه ای هستند و انتظاری از افراد سهمیه ای نباید داشت و صد البته از نظامی که سهمیه ها را بوجود آورده است. توجه داشته باشید در اسلام و حکومت دوران پیامبر و علی بن ابیطالب، از اموال بیت المال به مجاهدین داده می شد ولی هیچ وقت به آنها در جایی که صلاحیت نداشتند مسئولیت ندادند.

  • شهروند تهرانی
    0

    مطمعن هستید جای دیگر این خانم مشکل نداره که نگرانش باشیم؟ ما هیچ مشکلی در کشور نداریم جز این که نگران این خانم باشیم

  • ناشناس
    0

    عمل زیبایی این درد سرها رو هم داره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عمل زیبایی نبوده. خانم جعفری جوزانی با درد عضلات فکی که ناشی از اسپاسم عضلات فک پایینی‌شان بوده به مطب آقای دکتر مراجعه می‌کند. خانم جعفری جوزانی به آقای دکتر اعلام می‌کند که یکسال است که این درد را دارم که گاهی اوقات درد میگیرد و گاهی نیز نه. تشخیص پزشک این بوده که این درد به دلیل اسپاسم است و می‌گوید که یکی از روش‌های درمانی تزریق بوتاکس است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها