ممنوعیت عجیب بازیگر «تاج‌و‌تخت» برای فرزندانش

جیسون موموآ در مصاحبه‌ای جدید درباره خانواده و نقش‌آفرینی‌های خود صحبت کرده است.

ممنوعیت عجیب بازیگر «تاج‌و‌تخت» برای فرزندانش

موموآ در مصاحبه با برنامه رادیویی «فیتزی و ویپا» در استرالیا در آخر هفته گذشته (۱۴ اوت)، دو فرزندش، لولا ۱۴ ساله و ناکوا ولف ۱۲ ساله را «بزرگ‌ترین هواداران» خود توصیف کرده و از هیجان آن‌ها برای تماشای نقش‌آفرینی‌های او در فیلم‌هایی که اخیرا بازی کرده، سخن گفته است.

این بازیگر ۴۲ ساله درباره فیلم‌های جدیدش، «دختر شیرین» و «تل‌ماسه» گفت: «آن‌ها همه کارهایی که بابا انجام داده است را تماشا خواهند کرد.»

با وجود این، او در ادامه گفت که فرزندانش به این زودی‌ها بازی او در نقش کال دروگو در سریال بازی تاج و تخت یا نقش‌آفرینی او در «گارد ساحلی: هاوایی» کنار دیوید هسلهاف را تماشا نخواهند کرد.

او توضیح داد که به فرزندانش گفته است: « فعالیت‌‌های هنری قبلی مرا نمی‌توانید ببینید اما فیلم‌های جدیدم را می‌توانید تماشا کنید.»

موموآ درباره نقش خود در گارد ساحلی به شوخی گفت: «ما در خانه خود از کلمه «هرزه» استفاده نمی‌کنیم. ما همه این کلمات را مخفی می‌کنیم... آن‌ها هیچ‌وقت شنیده نمی‌شوند؛ درست است؟ ما با این کلمات صحبت نمی‌کنیم، بر زبان راندن کلمه هرزه هرگز اتفاق نیفتاده است.»

او اضافه کرد: «آن‌ها بازی تاج و تخت را هم تماشا نخواهند کرد؛ گرچه واقعا سریال بی‌نظیری است؛ اما چیزهایی وجود دارد که واقعا نباید آن‌ها را ببینند. همین مسئله درباره فیلم «کونان» هم صادق است.»

موموآ آخر هفته گذشته (۱۴ اوت) با امیلیا کلارک، همبازی خود در سریال بازی تاج و تخت دیدار کرد تا تولد دیوید بنیوف، یکی از خالقان سریال را جشن بگیرند.

هر دو بازیگر عکس دیدار با یکدیگر را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند.

در بازی تاج و تخت، موموآ در نقش اولین معشوق شخصیت کلارک در این سریال، یعنی داینریس تارگرین ظاهر شد.

بازیگر ۳۴ ساله این نقش در رسانه‌های اجتماعی، با اشاره به رابطه عاشقانه کوتاه داینریس با فرمانده جنگی دوتراکی‌ گفت: «وقتی خورشید و ستاره‌های تو به شهر وارد می‌شود باید بری و ببینی آیا هنوز می‌تواند کلیسی را روی سینه‌هایش بلند کند.»

موموآ در نظری زیر این پست کلارک نوشت: «تا ابد عاشقت هستم ای ماه زندگی من» که برگرفته از گفت‌وگویی در این سریال بود.

منبع: ایندیپندنت فارسی

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حسرت فرزندان جیسون موموا از تماشای سریال تاج و تخت اما بر عکس در ایران همه کودکان این سریال های آموزنده را نگاه کردند. لطفا یک بلیط برای سفر و آموزش هر بد آموزی به کودکان به ایران را فراموش نکنید. شما در اینجا کاملا آزاد هستید از تصاویر پورن در سایت های رسمی تا فحاشی های پیاپی در سریال ها و فیلم های ایرانی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها