اتفاقی که باعث شد کیت هرینگتون تصمیم به خودکشی بگیرد

کیت هرینگتون، ستاره ی سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در مصاحبه ی جدیدی از اتفاقاتی گفته که او را به ترک الکل سوق داد.

اتفاقی که باعث شد کیت هرینگتون تصمیم به خودکشی بگیرد

او در این مصاحبه گفت: «اتفاقاتی که از بعد از تمام شدن سریال برایم افتاده و همینطور اتفاقاتی که حین سریال برایم افتاد، ماهیت بسیار ضربه زننده ای داشتند که مصرف الکل هم جزء شان بود.»

در مه سال ۲۰۱۹ نمایندگان هرینگتون اعلام کردند او خود را در یک مرکز بازپروری بستری کرده تا روی برخی مشکلات شخصی خود کار کند. این نخستین باری است که این بازیگر فاش می کند که به خاطر اعتیادش به الکل به یک مرکز بازپروری رفته بود.

در این مصاحبه وقتی از هرینگتون سؤال شد که آیا در آن دوران گات فکر خودکشی هم افتاده بود، او در پاسخ گفت: «جواب این سؤال را می دهم و جوابم هم هست بله. بله البته. من درگیر مراحلی از افسردگی واقعی شدم که می خواستم همه جور کاری انجام بدهم.»

هرینگتون گفت امیدوار است صحبت های بی پرده اش درباره چیزهایی مثل فکر کردن به خودکشی یا تجربه ی اعتیاد «یک جایی به کمک کسی بیاید».

او در ادامه گفت: «شما به جایی می رسید که احساس می کنید آدم بدی هستید، احساس می کنید آدم شرم آوری هستید. فکر می کنید هیچ راه خلاصی نیست و همینید که هستید. وقتی شروع به ترک می کنید است که با خودتان فکر می کنید "نه من می توانم تغییر کنم."»

بیشتر بخوانید: با این ده سریال در خانه زبان اسپانیولی یاد بگیرید

هرینگتون گفت اخیراً متوجه شده اینکه می گویند آدم ها تغییر ناپذیرند، درست نیست و اینکه توانست «تغییر بسیار اساسی» ای ایجاد کند درس مفیدی بود که از زندگی خودش گرفت.

هرینگتون پیش تر در مصاحبه ی دیگری نیز صحبت های کلی تری درباره ی مشکلات روانی خود و آثار فصل نهایی سریال «بازی تاج و تخت» بر سلامت روانش داشت.

او در این مصاحبه گفت: «فکر می کنم مستقیماً مربوط می شد به ماهیت سریال.»

دو سال بعد از رفتن هرینگتون به یک مرکز بازپروری، او و همسرش رز لزلی (که او هم در سریال "بازی تاج و تخت" بازی می کرد) صاحب اولین فرزند خود شدند. هرینگتون یکی از نقش های اصلی اپیزود آتی فصل دوم سریال «عشق مدرن» (Modern Love) را هم برعهده دارد و در یک فیلم مستقل که هنوز نام آن منتشر نشده هم نقش آفرینی کرده است. او حالا زندگی را «فوق العاده» توصیف می کند.

او در مصاحبه ی جدید خود گفت: «من یک بچه دارم و رابطه ام با همسرم عالی است. من یک مرد خیلی خیلی شاد، راضی و پاک هستم.»

منبع: روزیاتو

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آفرین بهت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها