«جنایت‌ بی‌دقتِ» کارگردان ایرانی در آمریکای شمالی

اسکرین‌دیلی از پخش فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در آمریکای شمالی خبر داد.

«جنایت‌ بی‌دقتِ» کارگردان ایرانی در آمریکای شمالی

نشریه اسکرین‌دیلی از قرارداد بین کمپانی فرانسوی دریم‌لب و شرکت توزیع فیلم دف‌کروکدیل برای پخش و نمایش فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر در آمریکای شمالی خبر داد.

این نشریه در توضیح این خبر نوشت: «این فیلم که برای نخستین بار در جشنواره ونیز نمایش داده شد، پاییز امسال در آمریکا به نمایش عمومی درآمده و پس از آن در سامانه‌های پخش محتوای آن‌لاین عرضه می‌شود. دریم‌لب پیش از این، قرارداد نمایش فیلم را در فرانسه به شرکت دامندفیلمز واگذار کرد و کمپانی تریگون‌فیلم حق پخش آن را در کشورهای آلمان و سویس در اختیار دارد. این کمپانی پیشتر فیلم «ماهی و گربه» را هم در سویس اکران کرد. همچنین حق پخش فیلم در ایتالیا به شرکت پی.اف.دی واگذار شده است. «جنایت بی‌دقت» برنده جایزه بهترین فیلمنامه اورژینال از منتقدان ونیز و جایزه هوگوی نقره‌ای جشنواره فیلم شیکاگو است.»

این نشریه در ادامه با اشاره به فیلم‌های قبلی این کارگردان اضافه کرد: ««ماهی و گربه» فیلم اول شهرام مکری هم در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و نخستین نمایش فیلم بعدی او، «هجوم» نیز در بخش پانورامای جشنواره برلین بود. کمپانی دف کرودکدیل فیلمز با هدف نشاندن مخاطب سینما به تماشای فیلم‌های متفاوت و همچنین ترمیم فیلم‌های تاریخ سینما توسط دنیس بارتوک، مدیر سابق سینماتکِ آمریکا و کریگ راجرز تاسیس شده است.»

«جنایت بی‌دقت» محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش بین‌المللی آن را نسرین میرشب برعهده دارد.

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها