مهسا ایرانیان در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

غمگین‌تر از کرونا، گرانی‌های اخیر است/ لطفا با بغض و کینه به هنرمندان نگاه نکنید

بازیگر و مجری تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: با توجه به ضرورت کاری و فیلمبرداری در قرنطینه خانگی نبودم اما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردم.

غمگین‌تر از کرونا، گرانی‌های اخیر است/ لطفا با بغض و کینه به هنرمندان نگاه نکنید

مهسا ایرانیان در گفت‌وگو با برنامه خبر فوری به گرانی‌های اخیر اشاره و اظهار کرد: در شرایط کرونایی موضوع اسفبار گرانی‌های اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: واقعا متوجه نمی‌شوم که چگونه همزمان با افزایش مرگ و میر کرونایی، شاهد رشد قیمت طلا، سکه و دلار در کشور هستیم.

این هنرمند کشورمان درخصوص پروژه‌های امسالش عنوان کرد: امسال سه کار سینمایی از من خواهید دید که در سینما پرکارتر از تلویزیون هستم.

وی ادامه داد: چند ویدیوی برنامه از بنده در چند روز اخیر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در پاسخ کلی می‌گویم، به جای اینکه با بغض و کینه به برخی کارها نگاه کنیم، بیاییم قدردان شبکه، تهیه کننده و برنامه باشیم که در پی ایجاد حال خوب برای جامعه هستند.

ایرانیان تاکید کرد: سیاسیون، هنرمندان و ورزشکاران جزو مشاغلی هستند که زیر ذره‌بین هستند اما این موضوع نباید به گونه‌ای باشد که هرشخصی به این قشر حمله کند. متاسفانه فقط در نهایت پس از مرگ فرد مورد نظر، برایش بزرگداشت برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در زمان دانشجویی با دوستانم بین خودمان برای هر ایستگاه مترو نامگذاری انجام می‌دادیم؛ مثلا به ایستگاه مولوی می‌گفتیم مولو وی، که همین موضوع باعث شد تا در برنامه شوخی انجام بدهم که بعدا از این کارم پشیمان شدم.

این مجری تلویزیون اظهار داشت: در سال ۱۳۸۵ دانشجوی تئاتر بودم و حتی با بهرام افشاری و چندتن از بازیگران دیگر، هم‌دانشگاهی بودم؛ اما توسط اینستاگرام معروف شدم و به این دلیل برخی فکر می‌کنند اینفلونسر هستم.

وی اضافه کرد: از رسانه خبر فوری متشکر هستم که به هر قیمتی، تیتر نادرست استفاده نمی‌کند.

این بازیگر ادامه داد: اگر حضور در دنیای بازیگری و اجرا تداخل و مشکلی به وجود می‌آورد، قطعا افرادی همچون مهران مدیری و رامبد جوان به موفقیت نمی‌رسیدند.

وی در پایان عنوان کرد: بزرگترین آرزویم برای مردم امسال این است که از سلامتی کامل بهره ببرند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    عاملین گرانی گفتند که باید با کرونا کنار بیایید ولی از دست عاملین گرانی باید خود را نابود کرد قیمت اجاره خونه رو درست نمیکنند با ۳۰ تومانی باعث افزایش هم میشوند بابا قیمتها را پایین بیاورید منطقه ای کنید کاهش قیمتها نه افزایش تورم( سیاستهای وارونه)

  • ناشناس
    0

    وقتی افرادی ک جز قشر شما هست بخاطر پول هر موضعی رو میگیرن باید چیکار کنیم؟؟؟

  • ایرانی
    0

    از بزرگترین دلایل گرانی عبارتند از تحریم ها، ،،،،، سیستم گسترده و سه برابر نیاز توزیع، ،،،،،. خروج سرمایه و تخصص از کشور، ،،،،،،تنش گسترده در روابط خارجی، ،،،،،،،تقابل با بزرگترین اقتصاد جهان، ،،،،،،،،خروج ارز،،

  • کاربر ناشناس
    0

    راضی هستیم بمیرم.بدترازکرونا مثلاانقلاب اسلامی ماس.اسلام نمیدونن اینا 85/درصدمردم بدبختن 15/درصدهم خودشونن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها