واکنش بازیگران «پایتخت» به نیمه‌کاره ماندن سریال / عکس

پس از پخش آخرین قسمت «پایتخت ۶» در نوروز و ناتمام ماندن سریال، برخی از بازیگران سریال به شکلی در اینستاگرام در این باره نوشتند.

واکنش بازیگران «پایتخت» به نیمه‌کاره ماندن سریال / عکس

به گزارش خبر فوری ، احمد مهران‌فر و بهرام افشاری دو بازیگر سریال «پایتخت» پس از پخش قسمت پایانی سریال در نوروز ۹۹ هر کدام واکنشی به این ماجرا نشان دادند.

واکنش بازیگران «پایتخت» به نیمه‌کاره ماندن سریال / عکس

مهران‌فر در اینستاگرام نوشت: «بعد از شکست کرونا برمی‌گردیم.» این جمله تکرار صحبت‌های سیروس مقدم است که وعده داده بود، پس از پایان شیوع کرونا ادامه سریال ساخته خواهد شد.

بهرام افشاری هم در پستی مشابه نوشت: «بمونید تو خونه. با هم این کرونای لعنتی‌ رو شکست بدیم، سریع بریم واسه ساخت ادامه «پایتخت»».

واکنش بازیگران «پایتخت» به نیمه‌کاره ماندن سریال / عکس

به گفته سیروس مقدم شاید در عید فطر شاهد قسمت پایانی این فصل پرحاشیه «پایتخت» باشیم.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سعید
    0

    آقای مقدم عزیز بااین رویه ای که مسئولان در پی گرفته اندمتاسفانه خیلی ازملت دیگردرعیدفطر به بیماری کرونامبتلا خواهندشد واحتمالا پایتخت ۶ را برای عیدفطر ۱۴۰۰باید آماده کنیدچون بعیداست با این قلدربازی های ترامپ وروحانی این بیماری ریشه کن شود.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      باید یه دور همه بگیریم

  • کاربر ناشناس
    0

    این سریال بایتخت بنظرم یکی از مضخرفترین سریالهایی هست که درشبکه یک سیما بخش میشود خیلی مزخرف خیلی مضخرف است اینها کارگردانها وبازیگران ایرانی بهد انقلاب واقعا جایگاه خودشون را ازدست داده اند واین سریالهای من در آوردی وبیهوده که بجزع بد آموزی چیزه دیگه ندارد بابا این کشور ما هشت هزار سال قدمت داره وفرهنگها واستوره های بسیار ویژه ای داره چرا دنبال مضخرفات میروید اصلا صدا سیما خودش هم خیلی مزخرف شده و فرمایشی است خدا به فریاد ایرانیها برسه از مسعولین گرفته تا هنرمندانمان همهشون مضخرف هستن

  • کاربر
    0

    فصل قبلی خیلی بهتر بود متاسفانه نبودن خشایار الوند در تیم نویسندگی بخوبی محسوس بود روحش شاد

  • ایرانی
    0

    حالمونو به هم زدید با این داستان مسخره یه مشت شبه ادم یکی از یکی بی تربیت تر

  • هلو
    0

    واقعا سریاله خیلی بد آموزی داشت.چقدر دروغ می گفتن تو تین سریال.همه دروغ می گفتن بجز هما.همه همه محتوابی هم نداشت می تونست بهتر باشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها