داوود میرباقری: مطمئن شدم تصمیم ساخت فیلم‌های مذهبی و تاریخی درست است

داوود میرباقری: مطمئن شدم تصمیم ساخت فیلم‌های مذهبی و تاریخی درست است

نمایش «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایتگری «رسالت بوذری» که در تور ایران خود به سر می‌برد، اخیراً در استان سمنان روی صحنه رفته است.

در اجرای شاهرود این نمایش میدانی، داوود میرباقری که خود اهل این شهر تاریخی است، در مقام میهمان ویژه، پس از پایان اجرای نمایش با اشاره به استقبال مردم شاهرود از این نمایش گفت: نمایش بزرگ "فصل شیدایی" با فطرت انسان ها سر و کار دارد، نمایش های مذهبی با خون مردم ما عجین است و هر برنامه ای که به اسم مذهب باشد و با فطرت انسان ها سر و کار داشته باشد استقبال مردم از آن بی نظیر است.

وی با بیان اینکه به شدت تحت تاثیر این نمایش قرار گرفته و با آن درگیر شدم اظهار کرد: با تماشای این نمایش و مشاهده استقبال بی نظیر مردم از این کار بیش از گذشته مطمئن شدم تصمیمی که برای ساخت فیلم های مذهبی و تاریخی گرفته و ساخته ام درست و نیاز اصلی مردم است.

کارگردان سریال امام علی علیه السلام و مختارنامه با بیان اینکه برخی اوقات از سمت برخی از دوستان خود مورد سوال قرار می گیرم که چرا بیشتر به مفاهیم مذهبی توجه دارم و بر روی این مسائل کار می کنم بیان کرد: امشب وقتی در این فضا قرار گرفتم و بار دیگر علاقه مردم را به نمایش های مذهبی دیدم باز هم اطمینان یافتم که انتخابم درست است.

میرباقری با تاکید بر استمرار برگزاری این گونه برنامه ها بیان کرد: ایمان، مذهب و اعتقادات با گوشت و خون مردم ما عجین است و با فطرت آنها سر و کار دارد، هر چه برای مردم در این حوزه زحمت بکشیم نمی توانیم پاسخ احساسات و شور و حالی که مردم به اعتقادات خود دارند را بدهیم.

نمایش فصل شیدایی به طراحی و کارگردانی سعید اسماعیلی و با روایت و نویسندگی رسالت بوذری از پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ٩٦ به روی صحنه میرود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها