گروگانگیری روز گذشته در شیراز/ دستگیری گروگانگیر با شلیک به پای او/ ویدئو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با عکس العمل سریع پلیس شیراز عامل درگیری و عربده کشی در صحنه دستگیر شد.

گروگانگیری روز گذشته در شیراز/ دستگیری گروگانگیر با شلیک به پای او/ ویدئو

سرهنگ کاووس محمدی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح سرد برای خودروهای عبوری در میدان الله شیراز ایجاد مزاحمت می کند، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهارداشت: فرد مزاحم که با عکس العمل به موقع پلیس دچار ترس و وحشت شده بود با یک قبضه سلاح سرد جلو یک دستگاه موتورسیکلت را گرفته و راکب آن را گروگان می گیرد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه ماموران انتظامی شیراز سعی در آرام کردن متهم داشتند، گفت: وی بدون توجه به دستور پلیس قصد حمله به ماموران و سپس متواری شدن داشت که کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح، پای وی را هدف قرار داده و او را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم ۳۵ ساله سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شد و حال وی رضایت بخش است، گفت: در این ماجرا به راکب موتورسیکلت هیچ صدمه ای وارد نشد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس هشدار داد که پلیس فارس با برهم زنندگان نظم و امنیت و هنجارشکنان برابر قانون برخورد جدی می کند‌.

منبع: صداو سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    بزنید جوزی رو هم دستگیر کنید واز تو خیابان جمعشون کنید وهمین طوری برنید .خیانت کردن به ملت اندازه ۸۰ میلیون ادم بهشون حکم بدین مخصوصا فاطمه وعلی جوزی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها