فرمانده انتظامی استان مرکزی:

جزئیات دستگیری یکی از عوامل شهادت مأمور نیروی انتظامی در خمین اعلام شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یکی از عوامل شهادت مامور ناجا در خمین دستگیر شد.

جزئیات دستگیری یکی از عوامل شهادت مأمور نیروی انتظامی در خمین اعلام شد

سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: "شهید مرتضی براتی" از ماموران نیروی انتظامی در شهرستان خمین سال 1399 در درگیری با سارقان مسلح احشام به فیض عظمای شهادت رسید که بررسی موضوع و دستگیری این سارقان که از یکی از دامداری‌های محلات سرقت کرده و در درگیری با ماموران انتظامی خمین مامور پلیس را به شهادت رسانده بودند در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در آغاز اقدام موفق پلیسی و یک عملیات ضربتی و پیچیده 6 عضو این بند شناسایی و دستگیر شدند که البته یکی از اعضای باند نیز در ماه‌های قبل با فرار به یکی از استان‌های جنوب کشور اقدام به مخفی شدن کرده بود که در نهایت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در ادامه انجام تحقیفات ماموران نیزوی انتظامی، برنامه ریزی عملیاتی منسجمی در راستای شناسایی و دستگیری دیگر عضو متواری این باند ادامه داشت که درنهایت مخفیگاه وی در یکی از استان‌های مجاور استان مرکزی شناسایی شد.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال این اقدام با دستور و صدور نیابت قضائی، تیمی از ماموران انتظامی و کارآگاهان برای دستگیری عضو متواری این باند به استان هم‌جوار اعزام و موفق شدند در یک عملیات موفق و غافلگیرانه پلیسی، وی را دستگیر و به استان مرکزی منتقل شدند و ماموران نیزوی انتظامی طی هماهنگی با دستگاه قضا برای بررسی بیشتر اطلاعات به محل سکونت این فرد اعزام شدند.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: این درحالیست که این عضو دستگیر شده این باند به مشارکت در سرقت مسلحانه در محلات و نیز شهادت مامور نیروی انتظامی در خمین اعتراف کرد که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی، روانه زندان شد.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • گلالی بیرانوند
    0

    استان همجوار،،،ل،،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها