دبیرستان مختلط در جزیره خارک خبرساز شد

سال تحصیلی ۱۳۵۲-۱۳۵۳ خبرنگار اطلاعات از تاسیس دبیرستان مختلط دختران و پسران در جزیره خارک گزارش داد.

دبیرستان مختلط در جزیره خارک خبرساز شد

در سال تحصیلی ۱۳۵۲-۱۳۵۳ یک دبیرستان در جزیره خارک به صورت مختلط در چند مقطع تحصیلی دانش‌آموز ثبت نام کرد.

روزنامه اطلاعات ۹ اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از بازتاب اجتماعی این رویداد در میان دانش‌آموزان جزیره را منتشر کرد. گزارش را بخوانید و عکس کلاس دبیرستان مختلط خارک را تماشا کنید.

تهران قدیم| دبیرستان مختلط در جزیره خارک خبرساز شد + عکس

منبع: اطلاعات
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    دقت کنید توی دانشگاه هم همین طوره. اختلاط باعث ادب بیشتر سر کلاس و درس خواندن رقابتی تر بین دختر و پسر دانشجویان می شود . این را با دانشکده های فنی و حرفه ای که تک جنسیتی هستند و کنترل شلوغی ، تبانی برای نیامدن سر یک کلاس ،مشارکت کمتر در کنفرانس های کلاس و همیاری کمتر در اموزش دروس بین دانشجو و استاد می توان به طور واضح و آشکاری مشاهده کرد. حتی برخورد استادها نیز در کلاس مختلط نسبت به کلاس های تک جنسیتی بهتر است

  • 🐜
    0

    آن زمان نگاه دختران و پسران دانشجو و در سطح جامعه ایران این چنین که امروز ملاحظه می کنید نبود!!! خیلی عادی بدون انهرافات فکری مقام دختران و پسران دانشجو در یک سطح بود نه کمتر نه بیشتر!!! مرزبندی ایدئولوژیک دینی نبود تمرکز دانشگاه و دانشجویان بروی یادگیری علم هنر صنعت طبابت و و مستقر بوده نه روی مسایل حاشیه ای!!!

  • ساره
    2

    جزیره خارگ که گاهی جزیره خارک نوشته می‌شود، جزیره‌ای مسکونی، متعلق به ایران و دارای اهمیت اقتصادی است که در ۳۸ کیلومتری ساحل بندر گناوه در خلیج پارس قرار دارد و از توابع استان بوشهر به‌شمار می‌آید.
    لطفا اصلاح بفرمایید.

  • ناشناس
    0

    آینده را در گذشته ببینید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها