تست هوش/ اگر رمزگشایی ات خوب است پاسخ عبارت آخر را بدست آور

آیا تا به حال بازی های توالی منطقی را حل کرده اید؟ امروز یک نوع از این پازل ها را به شما پیشنهاد می کنیم، با عبارت های ریاضی همراه شوید.

تست هوش/ اگر رمزگشایی ات خوب است پاسخ عبارت آخر را بدست آور

این تست هوش برای چند دقیقه مغز شما را مورد آزمایش قرار می دهد. اگر باهوش هستید، این یک نسیم برای شما خواهد بود! با خیال راحت برای خودتان وقت بگذارید و به دنبال این پاسخ باشید که راه حل این دنباله منطقی تصویری چیست؟ در زیر، دنباله ای از عبارات ریاضی را دارید که در پایان یک عبارت حل نشده است. پاسخ عبارت آخر در آزمون هوش با عبارت های ریاضی چیست؟ محدودیت زمانی 5 ثانیه ای برای حل این مشکل منطقی ریاضی وجود دارد.

آزمون هوش با عبارت های ریاضی

برای حل آزمون هوش با عبارت های ریاضی از کسی درخواست کمک نکنید، بلکه سعی کنید خودتان آن را حل  و رمزگشایی کنید و توانایی های شناختی خود را بسنجید. به محض اینکه آماده شدید می توانید شروع کنید! با این حال، ما به شما توصیه می کنیم که برای تمرکز تا حد امکان چند لحظه وقت بگذارید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت.

آزمون هوش با عبارت های ریاضی

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش با عبارت های ریاضی

زمان شما به پایان رسید. شما می توانید از فرصت دوم خوتان برای رمزگشایی آزمون هوش با عبارت های ریاضی استفاده کنید. راه حل این تست هوش را در زیر ببینید آیا پاسخ درستی دارید یا خیر؟

اه حل آزمون هوش با عبارت های ریاضی: منطقی که برای حل این معما باید رعایت می شد:

معادله اول 5+5=11 را به دست می دهد. با افزودن 1 به 10 به دست می آید. در معادله دوم از همین رویکرد پیروی شده و حصل جمع دو عدد در عدد 2 جمع شده و سپس معادلات بعدی حاصل جمع در 3 و 4 و الی آخر…. بر همین اساس و منطق به جای علامت سوال باید عدد 23 باشد.  در آخرین معادله، باید پاسخ را با عدد 5 جمع کنیم. سپس 9+9=18+5=23 را بدست می آوریم.

جواب آزمون با عبارت های ریاضی

منبع: چشمک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سیروس قوچانی
    0

    یه ذره سختر بزارید لطفآ

  • ناشناس
    0

    اگه به پاسخ ها نگاه کنید متوجه میشید که از بالا به پایین ۳ تا ۳ زیاد شده 11 بعد 14 بعد 17 بعد 20 آخرهم 23

  • رضا دیبائی آرا
    0

    سلام‌. درمورد تست های هوش ریاضی میشد فواید حل مجهول یا سنجش هوش را هم حهت تمرکز و حافظه و .... بیان میکردید و برای برخی تست ها جهت هیجان و ترغیب کاربران مسابقه جوایزی برگزار میکردید نتیجه خوبی برآی بیشترشون کاربران میشدث تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها