پازل: چه کسی اول می میرد؟

آزمون امروز شما را به چالش می کشد تا تشخیص دهید چه کسی اول در این تصویر می میرد! به این سوال پاسخ دهید و مغز خود را محک بزنید.

پازل: چه کسی اول می میرد؟

این آزمون ها و پازل ها راه عالی برای آزمایش مهارت های هوشی شما هستند. پس حالا در طول 6 ثانیه تشخیص دهید ابتدا چه کسی جانش را از دست خواهد داد؟

پازل مرگ، اول چه کسی می میرد؟

اول چه کسی می میرد؟

تصویر پازل مرگ سناریوی خطرناکی را نشان می دهد. دو خانم- یک پیرزن و یک زن جوان- به جان هم افتاده اند و می خواهند یکدیگر را بکشند.

در این میان مردی نیز در میان آن‌ها ایستاده است، ظاهرا می خواهد اوضاع را کنترل کرده و از جنگ جلوگیری کند. خوب به هر حال، اگر زن جوان به پیرزن حمله کند یا برعکس، اول چه کسی می میرد؟ در مجموع چه کسی کشته خواهد شد؟

اکنون با حواس جمع یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید و به این پازل پاسخ دهید. به نظر شما چه کسی اول می میرد؟ به یاد داشته باشید فقط 6 ثانیه زمان دارید. همچنین جواب در آخر صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

.

.

.

.

.

.

.

جواب پازل

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون پازل مرگ را حل کنید.

خوب به هر حال، 6 ثانیه شما به پایان رسیده است. آیا توانستید تشخیص دهید چه کسی اول می میرد؟ کارشناسان می گویند فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این پازل را حل کنند. حالا بیایید با هم جواب را ببینیم. حدس می زنیم شوکه خواهید شد!

جواب پازل مرگ

جواب پازل مرگ: بله کاملا درست است، مردی که در وسط دو زن ایستاده است اول می میرد. در صورتی که یکی از زن ها حمله کند او اولین کسی خواهد بود که جانش را از دست می دهد، زیرا هیچ چیزی برای دفاع کردن از خود ندارد.

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها