عجیب‌ترین هتل‌های جهان

در حالی که بسیاری از مردم سه گانه خورشید، شن‌های ساحل و دریا را برای تعطیلات از فهرست خواسته‌های خود حذف نمی‌کنند، هتل‌های زیادی در جهان وجود دارند که تجربه‌ای کاملاً متفاوتی را ارائه می‌دهند. در این گزارش به ۱۰ هتل عجیب و خارق العاده درگوشه و کنار جهان سفر می‌کنیم.

عجیب‌ترین هتل‌های جهان

 امروزه بسیاری از مردم پس از روز‌های کاری طولانی به تعطیلات می‌روند و به خارج از شهر یا کشوری که در آن زندگی می‌کنند، سفر می‌کنند. برای تعطیلات رویایی برخی هتل‌های لوکس را ترجیح می‌دهند یا برخی دیگر ویلا یا خانه‌های اجاره‌ای را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

 اما در مناطق مختلف این کره خاکی، اقامتگاه‌هایی با جاذبه‌های منحصر به فردی وجود دارند که شاید از شنیدن آن‌ها تعجب کنید یا شاید هم بخواهید به زودی به آن‌ها سفر کنید. این هتل‌ها که طرح‌ها و تم‌های کاملا متفاوتی با سایر هتل‌ها دارند، دقیقا با همین تفاوت‌ها مشتری را جذب می‌کنند.

تفریح مانند یک زندانی

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

هتل زندان کاروستا در کشور لتونی در شرق اروپا واقع شده است. در حالی که بسیاری از مردم برای لذت بردن از آفتاب، دریا یا تجربه متفاوت فرهنگی به تعطیلات می‌روند، این هتل برای هیچ یک از این انسان‌ها جذابیتی ندارد.

هتل زندان کاروستا در لتونی، تخته‌های چوبی را به عنوان محل خواب و وعده‌های غذایی زندان را به عنوان غذا به شما پیشنهاد می‌کند. زندانی که زندانیان زیادی طی جنگ جهانی دوم و حکومت استالین سعی به فرار از آن را داشتند اکنون تبدیل به هتلی شده است که سالانه گردشگران زیادی به آنجا سفر می‌کنند.

هتلی که هر سال تغییر شکل می‌دهد

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

هتل یخی، که در سوئد قرار دارد. اولین و بزرگترین هتل یخی جهان محسوب می‌شود. این هتل ویژگی‌هایی دارد که هیچ هتل دیگری ندارد. یخ‌های تشکیل دهنده هتل با گرم شدن هوا آب می‌شود و در نتیجه هتل ناپدید می‌شود. وقتی هوا سردتر می‌شود، هتل بازسازی می‌شود و مشتریان در هتلی که از یخ ساخته شده است اقامت می‌کنند.

اقامت درون یک هلی‌کوپتر

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

این اقامتگاه لوکس که در ایالات متحده آمریکا قرار دارد و به آن مزرعه وین ویان گفته می‌شود، در واقع تجربه بسیار ویژه‌ای را به کسانی که پول آن را دارند، هدیه می‌دهد. اما دلیل قرار گرفتن این هتل در لیست ما اتاقی است که به عنوان اقامتگاه ارائه می‌دهد. این اتاقک در داخل هلیکوپتر سیکورسکی سی کینگ پلیکان HH۳F مدل ۱۹۶۸ قرار دارد.

در یک تابوت بمانید

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

یک شرکت گردشگری که در آلمان واقع شده است، تجربه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که می‌توان آن را هم عجیب و هم خارق العاده توصیف کرد. اگر قصد اقامت در هتل را دارید، اتاق‌های مختلفی به شما پیشنهاد می‌شود، مانند تابوت یا قفس به عنوان جای خواب و اتاقی که همه چیز در آن وارونه است.

در غرب وحشی اقامت داشته باشید

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

هتل پایونیرتاون در ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این هتل که برای بازیگرانی که در فیلم‌های وسترن بازی می‌کنند ساخته شده است و سال‌ها میزبان مشتریان بوده است. همانطور که از تصویر می‌بینید، هتل می‌خواهد تجربه دوره غرب وحشی را به مشتریان خود منعکس کند.

در اسب تروآ زندگی کنید

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

برای چند روز هم که شده شانس این را دارید که همانند جنگجویان اسپارتاکوس در اسب تروآ اقامت داشته باشید. این هتل که در بلژیک واقع شده است یک هدف دارد؛ جدا کردن مشتریان خود از این دنیا. این هتل دارای اتاق‌های با موضوعی متفاوت و فوق العاده چشم نواز است. یکی از اقامتگاه‌های هتل تجربه‌ای قرون وسطایی را ارائه می‌دهد دیگری شما را به داخل اسب تروا می‌اندازد.

در دل درخت اقامت داشته باشید

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

یکی دیگر از هتل‌های جالب در سوئد هتلی در دل جنگل و داخل درختان چند هزار ساله است. کولاربین، آب یا برقی عملا ندارد. کسانی که می‌خواهند در اتاق‌های آن اقامت کنند، خود را در کلبه‌های کوچکی می‌یابند که با خاک و ریشه گیاهان تزئین شده است.

در کشتی بمانید، اما در دریا نه

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

هتل کوئین مری که در ساحل لانگ بیچ کالیفرنیا واقع شده است به شما امکان می‌دهد در کشتی به همین نام زندگی کنید که سفر خود را در سال ۱۹۳۶ به پایان رساند.

این هتل ۳۴۷ کابین و سوئیت درجه یک کشتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگرچه این هتل بسیار زیبا به نظر می‌رسد، اما داستان‌هایی که در مورد آن گفته می‌شود می‌تواند بیشتر شما را از این هتل دور کند. به عنوان مثال، برخی از مشتریانی که به هتل می‌آیند اظهار می‌کنند که در کابین B۳۴۰ آن‌ها دائماً به در می‌زند و شب‌ها چراغ حمام خود به خود روشن می‌شود.

این شما و این اقامتگاهی در سیلوی‌غلات

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

این هتل در نیوزلند به نام سیلوستای در یک شهرک کوچک با جمعیتی ۱۰۰۰ نفری واقع شده است. بنیانگذاران این هتل از مشتریان خود دعوت می‌کنند تا در سیلو‌های غلات که طراحی و در نظر گرفته اند، اقامت کنند. هتل دارای ۹ سیلو است، هر سیلو بیشتر چیز‌هایی را که یک اتاق هتل دارد ارائه می‌دهد.

شفق‌های قطبی سقف بالای سر شما

به خارق العاده‌ترین اقامتگاه‌های جهان سفر کنید

هتل ایگلو فنلاند از شیشه حرارتی ساخته شده است. شما در محیطی گرم و دل‌انگیز می‌توانید در اتاق‌های کوچک به راحتی رقص شفق‌های قطبی در آسمان قطب شمال را تماشا کنید و لذت ببرید.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها