چند پیشنهاد برای کابینه رئیسی / اقبال واحدی را وزیر گردشگری کنید، "پسرخاله" را وزیر نفت!/ طنز

حالا که رئیس پیشین صداوسیما رئیس یک هلدینگ پتروشیمی شده و کارشناس مذهبی سیما هم به ریاست یک هلدینگ گردشگری رسیده، خوب است پُست‌های کابینه هم در اختیار چهره‌های مشهور تلویزیونی قرار گیرد.

چند پیشنهاد برای کابینه رئیسی / اقبال واحدی را وزیر گردشگری کنید، "پسرخاله" را وزیر نفت!/ طنز

تلویزیون مدیر و کارشناس و مجری کم ندارد. اما خب همه آنها که به درد پُست‌های مدیریتی نمی‌خورند و شایستگی‌هایی در حد و اندازه‌های رئیس سابق صداوسیما را ندارند.

اما در بین آنها که نامی از آنها در رسانه‌ها مطرح شده، بعضی را می‌شود پُست‌های نان و آب‌دار داد. مثلا "پسرخاله" که از سالها قبل به فکر خرید و فروش نفت است را می‌شود وزیر نفت کرد، لااقل با صندل در مراسم معارفه مدیرانش حاضر نمی‌شود و در معاملات نفتی هم محکم می‌ایستد.

خود کلاه قرمزی هم با توجه به سوابق تحصیلی‌اش برای آموزش و پرورش بد نیست. به خصوص که در این دولت، روابط فامیلی مدیران هم حائز اهمیت است و کلاه قرمزی و پسرخاله هم نسبتی دارند؛ حالا نه نسبت آقازادگی و دامادی، اما خب پسرخاله‌اند به هرحال.

اگر قرار به توزیع پُست‌هاست که خب حیف است نامی از مجری‌های مشهور به نیان نیاید. مثلا رامبد جوان برای معاونت امور خانواده ریاست جمهوری خوب است، چون بالاخره تجارب بالایی دارد. به احسان علیخانی هم می‌شود وزارت ارشاد را داد، چون سالها در ماه رمضان کار فرهنگی کرده است.

برای وزارت گردشگری هم چه کسی بهتر از اقبال واحدی که در برنامه "صبح بخیر ایران" تمام کشور را گشت و برنامه تولید کرد.

سابقه مرتضی حیدری در زمینه مصاحبه‌های چالشی(!) هم می‌تواند او را بر کرسی وزارت کشور بنشاند تا حسابی اثرگذار باشد. محمدرضا حیاتی را هم با توجه تسلط اش به تلفظ کشورهای منطقه، برای وزارت خارجه می‌شود در نظر گرفت تا کلی به قطر سفر کند.

به‌جای وزیر کار هم می‌شود رفت سراغ چهره‌هایی که همزمان در برنامه زنده چند شبکه حاضر می‌شوند و حسابی پُرکار هستند(!) و برای وزارت اقتصاد و صنعت هم که تلویزیون گزینه بی‌حاشیه کم ندارد. همان‌ها که می‌آیند کیفیت خودروهای داخلی با آن ایربگ‌های لاکچری‌شان را جهانی جلوه می‌دهند. یکی از همین وزرای فعلی را که یادتان هست، خودش کارشناس سیما بود و پیشنهاد می‌کرد درب پارکینگ‌ها را طوری بسازیم که ماشین خارجی جانشود!

همین یامین پور را ببینید چه خوب در وزارت ورزش جاافتاده؛ چه اشکالی دارد فروغی را هم با توجه به تجربه حذف عادل فردوسی‌پور، به ترکیب ورزشی دولت بیفزاییم؟

می‌پرسید چرا جرات نداریم از وزارتخانه‌های خاص چیزی بنویسیم؟ این هم جواب نقد شما: فراستی هم برای پُست‌های سیاسی-امنیتی دولت خوب است. کمی پشت‌پرده‌ها را در جلسات کابینه باز کند.

حالا اگر برای پُست ریاست سازمان صداوسیما هم‌کسی را خواستند، چه‌کسی بهتر از جناب خان که هم صدای خوشی دارد و هم سیمای جذابی و حالا تخصص هم که بماند فعلا برای بعد...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 38
  • کلاغ پر
    4

    از آنجایی که کنترل حکومت دست یکی دیگه هست وفرقی نمیکند کی کجا باشد پیشنهاد بالا خوبه فقط آقای جنتی را در پست تخصصی آن وزیر جوانان منصوب کنید تکمیله-----

  • ناشناس
    4

    ریحانه پارسا هم مسوول بنیاد حجاب و عفاف و اسدالله یکتا به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال و ارژنگ امیرفضلی رییس فدراسیون وزنه برداری و حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان به عنوان مسوول پذیرایی از مهمانان خارجی به صرف مشروب برای روشن شدن و....

  • طوطیا چشم
    3

    چنان به حال ایران وایرانی باهم بگرییم زار/که ریشه نسل ایران برباد ده با اشک چشم کنیم خوار

  • نیما
    2

    ممنون از سر دبیر خبر فوری

  • علی ظفری
    3

    آقای رییسی اگر افرادی مثل من حقیر با اعتماد بهشون رای دادیم متاسفانه کاری داره انجام میده که اعتمادمون به افراد انقلابی هم داره ازبین میرود !!!!!!خداوندا خودت به دادمردم مظلوم ایران برس

    نظرات شما -
    • حالا...
      18

      اتاقا هرچی میگذره ایمانمون قوی تر میشه به رئیسی

    • .
      4

      دروغ میگی که به رئیسی رای دادی

  • زهرا
    0

    گل گفتی ولی کو‌خجالت

  • دن کیشوت
    2

    هزار بار گفتم رأی ندهید، اعتماد بیجا نکنید، گول نخورید، به خرجتان نرفت و باز گفتم تا هرکسی کار خود را انجام ندهد و آخوند به حوزه و مسجد و پاسدار به پادگان برنگردد، اوضاع به سامان نخواهد شد،قبول نکردید، حالا تاوان حماقت سی درصد نادان را هفتاد درصد بی گناه باید پس دهند، آتش که بیاید، خشک و تر با هم خواهد سوخت!

    نظرات شما -
    • 1

      تو چه دل خوشی داری که هنوز فکر میکنی رای من وتو چیزی را عوض میکند .

  • شهرام. ر
    0

    پسرخاله وزیرنفت؟ ؟من موافقم.
    آره مگه چیه؟

  • بشاگرد
    24

    من از شهرستان محروم بشاگرد دارم پیام میدم
    اینم میدونم خیلی از پیاما و نظرات ارسالی مغرضانه هستش
    ولی با اینکه موافق انتصاب علی عسکری در شرکت ه. پ. نیستم ولی این دولت رو امید مستضعفان و مظلومان میدونم،، محرومانی که با فقر دست و پنجه نرم میکنند چندین سال توسط کسانی که به آمریکا و غرب اعتماد داشتند به وسیله داخلی های خودمون تحریم شده بودند و اجازه کار در این شهرستان یعنی بشاگرد که یکی از این شهرستان های محروم بود توسط خودی ها داده نمیشد که برای این افراد که دیگر انشاءالله امیدواریم در هیچ سمتی آنها را نبینیم و یقینا دیگر از صحنه سیاست حذف شدن و دیگر هیچ اعتباری ندارند.
    ما مردم محروم و حتی قشر متوسط جامعه حامی دولت آقای رئیسی هستیم و از داشتن چنین رئیس جمهوری افتخار میکنیم و امیدوارم که اکثر مشکلات کشور در آینده ایی نزدیک حل خواهد شد.انشاءالله
    توصیه میکنم به جای تمسخر اگر راه حل،، انتقاد،، نظر و پیشنهادی دارید به دولت که راهش هم باز گذاشته ارائه بدین و دولت هم از نظرات و پیشنهادات تون در راستای پیشرفت کشور عزیزمون ایران اسلامی استفاده خواهد کرد......
    آبادانی و رفع مشکلات کشور همت همگی رو میطلبه که با دولت همکاری کنیم

    نظرات شما -
    • علیرضا
      2

      باعرض سلام خدمت عزیز هموطن از بشاگرد
      بنظرم یه جایی رو داری اشتباه میزنی داداش
      احمدی نژاد که ازش بعنوان سمبل وطن خواهی و مردم داری یاد میکنن و پایه گذار سفرهای استانی بود ، آنچنان بلایی سر اقتصاد مملکت آورد که حالاحالاها باید تاوانش رو بدیم
      بنزین آزاد شد
      از لیتری 80 تومن شده 3هزار تومن و زمزمه 22هزار تومنی شدنش هست
      نون از 100 تومن شده 3000 تومن و بازم زمزمه ازاد شدنش هست
      و خیلی مثالهای دیگه
      ولی یارانه ای که به مردم عزیز میدن بعد 11 سال همون 45500 تومن هست
      فکرش رو بکنید اگه همین نفری 45500 تومن رو تو همین 11 سال بین مردم تقسیم نمیکرد ( احمقانه ترین روشی بود که اجرا کرد ) و تو یه صندوق جمع میشد و صرف آبادانی مملکت ، ساخت کارخانه های عظیم تو تمام استانهای کشور میشد چه اتفاقی تو اقتصاد و اشتغال مملکت میشد ؟
      فرض بگیرید 80 میلیون نفر ضربدر 45500 تومن هر ماه
      میشه ماهی 3هزار و 640 میلیارد تومن
      در یکسال میشه حدود 50 هزار میلیارد تومن
      با همین یارانه یکسال میشد دوتا کارخانه مثل ایران خودرو ساخت که حداقل 200 هزار نفر توش کار میکنن( مستقیم ) و کلی تو سرانه تولید داخلی تاثیر داشت
      فرض بگیرید هرسال یکی مثل همینا میساختن
      الان بالای 3میلیون نفر به صورت مستقیم ازش نون میخوردن
      یا برای خانواده شهدا
      اگه بدونید چه بودجه هایی صرف این عزیزان میشه
      همونو از اول انقلاب میدادن براشون کارخانه میساختن و از درآمد همون کارخانه ها بهشون میدادن
      هم تولید بود
      هم این عزیزان کلی حرف و حدیث نمیشنیدن که حالا که رفته دنبال چی میگردی ؟
      متاسفانه این دولت و دولتهای دیگه دنبال گدا پروری هستن چون خودشون سالیان سال گدا صفتانه بزرگ شدن و میخوان انتقام اون دوران رو از مردم بگیرن
      وگرنه فکر نکنید رئیسی اومده مملکت رو گل و بلبل کنه
      برنج کیلویی 26 هزار تومن شده 60 تومن
      گوشت کیلویی 100 تومن شده 150تومن
      پنیر کیلویی 60 تومن شده 150 تومن
      روغن ، وووووووو خیلی چیزای دیگه
      هیچکدوم از مسئولین مملکتی بخصوص نفر اول مملکت دغدغه مردم رو ندارن
      فقط مهم موندنشون در راس مملکت و خوردن و چاپیدن مملکت هست
      ولی تا کی
      متاسفم برای مردم مملکتم که هنوز به این ادما امید دارن و برای اینکه خودشون ناامید نشن تقصیر رو میندازن گردن قبلی
      اینا همه از یه جا دستور میگیرن
      و متاسفانه اون یه نفر داعیه خدایی و نمایندگی امام غایب رو داره و هیچکس جرات نمیکنه بهش از گل نازکتر بگه

    • 0

      از علیرضا ممنون که اینقدر حوصله بخرج دادی .

    • ناشناس
      0

      علیرضا اگر یارنه نمی دادند پول آن صرف زیرساخت های کشور نمی شد! همان 150 میلیارد دلاری که پس از برجام آزاد شد و یکراست رفت لبنان و سوریه و غزه و یمن، این پول هم آنجا میرفت.

    • یکی از مردم
      0

      جناب ناشناس حرف شما درسته ولی منظور علیرضا این نبود که اون پول چرا برای زیرساختها و پروژه و...هزینه نشد منظور این هست که نیت نیت خیر نبوده که اگر میبود خودشون میدونن و میدونستن که بهترین راه هزینه کردن برای کارهای مهمتره ولی اون پول رو دادن که چند برابرش رو در این سالها از جیب من وشما دربیارن که اینکارو هم با وقاحت تمام انجام دادن و دادن یارانه فقط یه فریب بود ببینید چقدر برای این یارانه تاوان دادیم!!

  • محرومیت و فقر
    21

    به جای تمسخر لطفا با دولت رئیسی که دغدغه اش مشکلات مردم و برای حل این مشکلات،، مثل بعضی از آقایان که حتی سالی یک بار نیز از کاخ شون بیرون نمی اومدند برعکس آقای حجةالاسلام رئیسی هر روز در بین مردم،، حتی اگر با یک متن میتوانیم به دولت کمک کنیم.
    به امید روزی که خیلی از مشکلات کشور توسط همین دولت و مجلس و مردم و ملت سرافراز ایران اسلامی حل شود انشاءالله در آینده ایی خیلی زودتر از آن که فکرش را میکنیم

    نظرات شما -
    • من
      1

      چقدر ساده ای. کل بودجه دولت روحانی ۵۰۰ میلیارد بود، اما بودجه ای که رییسی واسه دولت تعریف کرده، ۱۵۰۰ میلیارده. و ۵۰۰ میلیاردش فقط به این خاطره که بره سفرهای استانی. هم فاله هم تماشا.

    • ناشناس
      1

      دغدغه اش رفع مشکلات حسن نصرالله و بشار اسد است. او اگر ایران ایران می گوید تنها هدفش ثروت و پول کشور برای اعراب همیکش خودش در سوریه و لبنان و غزه و یمن و عراق است.

  • علی
    1

    سلام و احسن
    واقعیتی است بس تلخ و نگران کننده

  • ناشناس
    3

    هر هر هر

  • حسن
    1

    به این بدبختی ها تا کی بخندیم؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    غول برره برا وزارت دفاع بد نیست لااقل یه هیکلی دارد.علم الهدی هم برا وزارت ارشاد.یه وزارت ارعاب هم درست کنید امام جمعه اصفهان را بذارید .یه حزب انتظار هم به درد عموم مردم میخورد.

  • تحلیلگر ارشد نظام
    0

    به نظر کارشناسی بنده اگر از حیواناتی مثل خر و گاو و میمون به عنوان مدیران دولتی و دولتمردان و نیروهای حاکمیتی استفاده میشد، اوضاع به مراتب بهتری داشتیم

  • ناشناس
    0

    افسوس که ایران به ویرانه کشیدند
    تاریخ و نسلهایشان بر این قوم ودولت لعن و نفرینها خواهند کرد، حکومت نظامی هم بر ما مسلط شد
    تاوان مرگ بر شاه همین است
    بچشیم عذاب الهی را

  • از دن کیشوت به احمق ها
    1

    نظرات برخی از کاربران رو که میخونم متوجه میشم که چرا این کور کچلا و شپشوها دارن بهمون حکومت میکنند، واقعا خلایق هرچه لایق، بعضی ها لیاقت امثال پروفسور حسابی و پروفسور سمیعی و مریم میرزاخانی رو ندارن و لیاقتشون همین شیخ طوطی هاست که به مسائل استراتژیست رسیدگی میکنند اونم با گوشی آیفون و لب تاپ مایکروسافت، مشکل مملکت اقتصاد نیست، نادانی است

  • رضا1400
    0

    باسلام.تقریبا تمامی پیام ها راخواندم.یادیک
    مطلب افتادم.یک نفربودتومحل تبلیغ می کرد
    که نماینده مجلس بشه توی حرفایش
    می گفت شما به من رای بدید من رفتم
    مجلس مطرح می کنم ومن قول می دهم
    تاصد سال دیگه این مشکلاتی که داریدهمه
    حل بشه وواقعا راست گفت!چون اغلب
    اونهایی که بهش رای دادن حالا مرده اندو
    مشکلاتشون حل شده.

  • امیر
    2

    نمیگم که انتصابات درست یا اشتباهه.
    اما اگر شما یه نهال رو بکاری تا چند وقت هیچ ثمره ای نمیده فقط باید از مراقبت بکنی .....
    حالا توقع دارید توی این چند ماه این زمین سوخته رو گلستون کنه ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • من
      0

      البته اون نهال هم موقع انتخاب، ادعا نداره که توی صد روز همه مشکلات رو حل میکنه

  • سیمین
    0

    آقا علیرضا هشتاد میلیون نفر را از کجا آوردی؟من که یک کارمندهستم سالهاست که یارانه ام را حذف کرده اند.وامثال من نیز زیاد است.گول نخورید وفکر نکنید که دولت به هشتاد میلیون نفر یارانه می دهد.

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      مالک شرکت ما فقط ماشینش دوتای خونه کل خاندان ما ارزش داره ولی یارانه ش رو هرماه دریافت میکنه
      سیمین خانم
      ایراد از ماهاست که متاسفانه خیلی قانع هستیم
      البته خیلی وقته قدیما تو کله ما فرو کردن که بخاطر اسلام و قهر خدا و بقیه اعوان و انصارش باید از خیلی چیزا گذشت تا اون دنیا خدا برات تو جوی آب شراب و عسل بریزه و شما بری بهشت عشق و حال
      ولی خود کسانیکه از اینا دم میزدن همه منافع مردم و مملکت رو صرف خوشگذرونی خودشون کردن
      10-15 تا زن گرفتن
      از بچه 10-12 ساله بگیر تا زن 50 ساله
      ولی بدبختیش مال من و شمایی بود که باور کردیم اون دنایی وجود داره و به خوشیهای اون دوران دل بستیم

  • ناشناس
    5

    اصلاح طلبان شما سر تا پاتون مسخرس.حالا تیکه به رییسی میندازید

  • ناشناس
    0

    مملکت کلا رها شده و رئیسی حداقلی و بی سواد و منصوب نظام و شورای نگهبان و ایه الله!!! و دکتر !!!یه شبه!!! و.... با این کابینه نشون داد چه کاره و به دنبال چیست؟؟؟

  • 0

    خبر فوری اگه راست میگی همه نظرات رو نشون بده.

  • مش جمعه
    0

    جناب رئیسی می بایست پست وزارت ارشاد را به امیر تتلو واگذار می کرد.چرا که جایگاه خوبی نزد جوانان دارد.مردم برای دیدن تمثالش به ترکیه و انگلیس می روند.هنوز دیر نشده باور کنید کارآیی امیر خان خیلی خیلی بیشتر از وزراء دارد.خودت هم با توجه به ملاقاتی که با تتلو داشتی به صداقتش پی بردی.

  • عادل از قطب شمال
    0

    اقا اگه فامیل بازیه. پس منم پسر خاله رئیس جمهورم

  • ناشناس
    0

    چه دیس خفنی زدی

  • ناشناس
    2

    واقعا این واحدی چه خصوصیات حرفه ای و شخصیتی دارد که مجری و برنامه ساز و راوی از این شهر به اون شهر رفت و اینقدر پولدار شده هنوز هم دست از سر صدا و سیما بر نمیداره چقدر محبوب دلهای مدیران و مافیای اداری ...همتون بدبخت و ......هستین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها