از دفاع تا تحول؛ نگاهى به سوابق علی عسکری، مدیرعامل جدید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

روز گذشته با تصویب هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر عبدالعلی علی عسکری به عنوان مدیرعامل جدید این گروه انتخاب شد.

از دفاع تا تحول؛ نگاهى به سوابق علی عسکری، مدیرعامل جدید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

علی عسکری دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران و دکترای مهندسی صنایع با گرایش سیستم و بهره‌وری از دانشگاه علم و صنعت است. 

در سوابق کاری علی عسکری علاوه بر حضور در سازمان صدا و سیما در قامت ریاست بزرگترین سازمان رسانه اى کشور، فعالیت در سطوح مدیریتی در وزارت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمینه تحقیق و راه‌اندازی خطوط تولید نیازهای دفاعی و موشکى در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت گروه صنایع تسلیحات دریایی، صنایع خودکفایی ناحیه تهران، مدیر مجتمع صنعتی شهید حسن باقری به چشم می‌خورد.

وى همچنین معاون سیاحتی و زیارتی وزیر ارشاد(۱۳۷۱)، مشاور رئیس جمهور (۱۳۷۳)، رییس سازمان  مراکز ایرانگردی و جهانگردی(۱۳۷۶) و مشاور رئیس قوه قضائیه بوده است.

از اقدامات شاخص و شناخته شده علی عسکری در حوزه اقتصادی و صنعتى می‌توان به پایه‌گذاری فروشگاه‌های رفاه در کشور در اوایل دهه هفتاد و همچنین مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (۱۳۷۶) و نیز توسعه زیرساخت هاى فنى صداوسیما، راه اندازى تلویزیون دیجیتال و شبکه هاى اچ دى در زمان تصدى معاونت توسعه و فناورى رسانه در صداوسیما اشاره کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • غریبه
    0

    سابقه درخشان در ماله کشی و چاپلوسی و دروغ پردازی دارند که تمام آن سوابق کاری بی‌نظیر در مدیریت پتروشیمی هم کاربردی و مفید و در راستای خدمت صادقانه و جهادی ایشان خواهد بود

  • ناشناس
    0

    عجب آقازاده تو آقازاده ای شده .

  • ایرانی
    0

    پس از مادر زادی رئیس بوده ... ای بنازم به این صدام جنگش چه نعمتی شده برای روسای امروزی ما ... از مدارک اهدایی سهمیه ای گرفته تا پست های مدیریتی ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها