حمله مرگبار خرس گریزلی به گردشگر در چادر

خرس گریزلی ۱۸۰ کیلوگرمی با حمله به یک گردشگر زن مرگش را رقم زد.

حمله مرگبار خرس گریزلی به گردشگر در چادر

یک زن ۶۵ ساله اهل کالیفرنیا بر اثر حمله خرس جانش را از دست داد. این اتفاق ساعت ۳.۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه و هنگامی رخ داد که «لیا دویس لوکان» اهل چیکو کالیفرنیا در داخل چادرش در مونتانا مورد حمله یک خرس گریزلی قرار گرفت. این خرس که تخمین زده می‌شد ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت این زن را از چادرش بیرون کشید و به کام مرگ کشاند.

قربانی برای انجام یک سفر دوچرخه سواری طولانی مدت در مونتانا حضور داشت. او چادر خود را در نزدیکی یک اداره پست در انجمن غربی مونتانا برپا کرده بود. بنا به گزارش مسئولان پارک، حیات وحش و آبزیان مونتانا این خرس حدود نیم ساعت قبل از وقوع حمله در اطراف محلی که «لیا» و همسرش چادر زده بودند پرسه می‌زد. ظاهرا آن‌ها با شنیدن صدای خرس از خواب بیدار شده و این حیوان اقدام به فرار کرده بود. قربانی و همسرش غذا‌های خود را در محلی امن قرار داده و دوباره خوابیده بودند. اما ۱۵ دقیقه بعد بنا به تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های اداره پست این خرس به محل بازگشته و در جستجوی غذا بود.

در حالی حمله این خرس موجب کشته شدن این زن شده است که تلاش ماموران حیات وحش برای یافتن این حیوان ادامه دارد. بنا به گفته سخنگوی مرکز حیات وحش مونتانا این خرس در صورت پیداشدن احتملا کشته خواهد شد. طبق گفته «گرگ لِمون»، DNA این خرس به دست آمده و با کمک آن از به دام انداختن و کشتن خرس‌های دیگر جلوگیری خواهد شد.

وقوع این حادثه در آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز حمله خرس به یک نوجوان روس خبرساز شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها