در هفته‌ای که گذشت؛

فروش ۲۸ میلیاردی سینما/ کمدی هتل صدرنشین گیشه شد

در هفته‌ای که گذشت ۵۶۱ هزار مخاطب به تماشای آثار سینمایی نشستند و کمدی هتل به همراه پویانمایی بچه زرنگ صدرنشین گیشه سینما شدند.

فروش ۲۸ میلیاردی سینما/ کمدی هتل صدرنشین گیشه شد

با گذشت بیش از ۶ ماه از اکران فیلم سینمایی فسیل و صدر نشینی این فیلم سینمایی به کارگردانی کریم امینی، فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی با گذشت چند روز از اکران خود توانست از فسیل سبقت بگیرد و برای دو هفته متوالی صدرنشین گیشه سینما شود. 

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۵۶۱ هزار مخاطب بود که توانست ۲۸ میلیارد ۱۶۳ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته گذشته روند صعودی نسبتا خوبی داشت.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و  تنها در چند روز میزبان ۲۶۹ هزار مخاطب شد و توانست ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

 «بچه زرنگ» یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی به تهیه کنندگی حامد جعفری است که با فروش ۱۰۶ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۶۹ هزار بلیط به ارزش  ۳ میلیارد و  ۴۰۷ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.  

فیلم سینمایی «شهر هرت» کاری از کریم امینی است که با فروش ۴۶ هزار بلیط سینما توانست ۲ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«شهر هرت» به موضوع مفاسد اقتصادی مرتبط است. در شهر هرت عده‌ای اختلاسگر با کار‌های خلافی که انجام می‌دهند باعث می‌شوند عده‌ای در مضیقه قرار بگیرند و زندگی برایشان دشوار شود.

«نارگیل ۲» به کارگردانی سید داود اطیابی این هفته با فروش ۲۳ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و۱۱۲ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها