نگاهی به گیشه؛

«بخارست» در 2 هفته متوالی صدر نشین گیشه شد

فیلم کمدی «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی و کارگردانی مسعود اطیابی با فروش ۶۳ هزار قطعه بلیط در دو هفته متوالی صدر نشین شد.

«بخارست» در 2 هفته متوالی صدر نشین گیشه شد

سینمای ایران این هفته در مجموع پنج میلیارد و ۴۶۴ میلیون و ۷۸۳ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی داشته است.

فیلم کمدی «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی و کارگردانی مسعود اطیابی داد. «بخارست» که از ۲۴ آبان ماه در سینما‌های سراسر کشور اکران داشته است، در حال حاضر در دو هفته متوالی با فروش ۶۳ هزار بلیط به ارزش دو میلیارد و ۵۱ میلیون تومان و فروش کل چهار میلیارد و ۲۵۵ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۷۵۰ تومان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

«لوپتو» به تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری در هفته پنجم اکران خود با فروش ۶۷ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

انیمیشن «پسر دلفینی» به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته شانزدهم اکران خود با فروش ۱۸ هزار قطعه بلیط به ارزش ۴۷۱ میلیون تومان رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کرد.

کمدی «انفرادی» ساخته سیدمسعود اطیابی که از اکران آن هفت ماه می‌گذرد با فروش ۱۴ هزار بلیت به ارزش ۴۵۱ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم کودک «بام بالا» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در نهمین هفته از اکران خود با فروش یازده هزار قطعه بلیط به ارزش ۲۸۶ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها