پیشگویی «بابا ونگا» درباره رییس‌جمهور آمریکا /ترامپ دچار اختلالات مغزی می شود

پیشگویی های «بابا ونگا» پیشگوی معروف بلغاری در مورد اتفاقات سال 2019 منتشر شد.

پیشگویی «بابا ونگا» درباره رییس‌جمهور آمریکا /ترامپ دچار اختلالات مغزی می شود


او که به «نوستراداموس بالکان» شهرت دارد، در سال 1996 درگذشت. اما تاکنون بسیاری پیشگویی های او باور دارند.

60 درصد از پیشگویی های ونگا به حقیقت مبدل شده است: برگزیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، ظهور گروه تروریستی داعش، حمله 11 سپتامبر و غرق شدن زیر دریایی روسی «کورسک» در سال 2000 و ....

برای سال 2019 ونگا پیشگویی کرده که «دونالد ترامپ» به بیماری مرموزی مبتلا خواهد شد. به گفته او، این سیاستمدار با ابتلا به بیماری در ناحیه گوش (وزوز در گوش ها) و حالت تهوع، شنوایی خود را از دست می دهد و دچار اختلالات مغزی می شود. دیپلمات های آمریکایی در کوبا و چین مبتلا به بیماری هایی با نشانه های مشابه شده بودند.

به عقیده ونگا، این بیماری می تواند حاصل آزمایش سلاح سری و یا استفاده زیاده از حد از «هدفون» باشد. یکی از خویشاوندان رئیس جمهور آمریکا دچار تصادف شدید رانندگی خواهد شد.

به گفته این پیشگو، تغییرات طبیعی بخشی از آسیا را از زمین محو خواهد کرد که از نظر قدرت تخریب خود، با زمین لرزه ها در اقیانوس هند در سال 2004 قابل مقایسه است. کشورهای پاکستان، چین و ژاپن از این تغییرات آسیب خواهند دید.

روسیه با خطر ترور «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهورش و سقوط شهاب سنگ ها روبرو خواهد شد.

ونگا قبلا پیشگویی کرده بود که تا سال 2028، گرسنگی جهانی ریشه کن خواهد شد.

بابا ونگا عارف و روشن‌ بین ساکن بلغارستان بود که به گیاه‌ درمانی نیز می‌ پرداخت. افراد زیادی از گوشه و کنار دنیا اعتقاد داشتند که وی دارای توانایی های ماوراء الطبیعه بوده است.

منبع: جماران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • شریفه
    0

    پس چرا شما پیشگویی این فرد از ایران رو نمیگید؟؟؟!!!!!! اینجا هم سانسور!!!

  • علی
    0

    در مورد ترامپ که دارای اختلال مغزی است نیاز به اینده ندارد ودر مورد پیشگویی چون اینده هنوز تشکیل نشده هیچ کسی نمی تواند پیشگویی نماید از یک لحظه دیگر مگر قراینی وجود داشته باشد مانند اب وهوا یا غیره اما پیشگویی افراد از اینده نوعی توهم است. ویا برخی افراد با هوش حرفهایی از روی قراین بزنند اما پیشگویی چون در مورد افراد ومکان ها انطور که پیشگوها می گویند چون تشکیل نشده تا انسان ببیند نوعی توهم یا سواستفاده از سادگی افراد یا حقه می باشد.

  • بدبخت و فقیر
    0

    به نظر من جای اینکه همچین خبرایی بزارید فکری به حال مملکت خودمون کنید که از بیکاری مریض و بدهکار و بدبخت شدیم

  • یزذان
    0

    ینی اسم ترامپ و پوتینو گفته؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها