آمریکا تحریم‌های خود علیه حزب‌الله لبنان را گسترش داد

کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (جمعه) قانونی را برای اعمال تحریم‌هایی علیه حامیان حزب الله لبنان امضا کرد.

آمریکا تحریم‌های خود علیه حزب‌الله لبنان را گسترش داد

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: این قانون که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا آن را امروز امضا کرد، به صورت گسترده‌تری حزب الله را از نظام مالی بین‌المللی منزوی می‌سازد و حمایت‌های مالی از حزب الله را محدود می‌کند.

در این بیانیه آمده است: این تحریم‌ها علیه افراد خارجی و طرف‌های دولتی است که آگاهانه حمایت از حزب الله و شبکه‌های وابسته به آن را تسهیل می‌کردند و از حزب الله پشتیبانی می‌نمودند.

کاخ سفید اعلام کرد که این تحریم‌ها شامل بلوکه کردن دارایی‌ها و لغو ویزاها به آمریکا و ممنوعیت ورود به ایالات متحده است.

پیشتر وزارت خزانه‌داری آمریکا در ۱۶ مه گذشته تحریم‌هایی را علیه اعضایی از رهبری حزب الله از جمله سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله و نعیم قاسم، معاون وی و همچنین افراد مرتبط با حزب الله اعمال کرد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    برخی از آقایان از بس ملت را فراموش و سنگ اجنبی را به سینه زدند با اینکه حزب الله و امثال آن دفاع مشروع می کنند اما از تحریم دشمن جوری خوشحال میشیم چون امیدواریم جلو غارت کشور ما سد میشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قابل مقایسه نیست کسی که با هر نوع ذلت و خواری و خفت و بی ارزشی می خواهد همسایه ی دشمن و دوست و قلدران زورگو را برای چند صباح به اصطلاح خود نان راحت خوردن به خانه و کاشانه خود راه دهد با کسی که آماده است برای حفظ ناموس و وطن و ارزشهای والای خود و برای تامین و تضمین یک زندگی شرافتمندنه عزیز ترین های خود را در این راه فدا و ایثار نماید. یکی از اهداف مرموز بر انگیختن این گونه سخنها به صدا در آوردن زبانهای خرد گریز و جای گرفتن اینگونه کامنتهای وارونه اغتشاش آفرین بنفع آمریکا و صهویونیسم در پایگاه های رسانه ایست. البته این پاسخ نباید بمعنای رضایت از وضع فاجعه بار بحران اقتصادی مصنوعی که مدیریت کشور برای همه ی مردم بنفع دشمنان بیگانه ایجاد کرده است تفسیر شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها