رهبر انقلاب: بانک‌ها غلط می‌کنند با پول مردم برای خودشان امکانات درست کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتقاد مجدد از بنگاه‌داری بانک‌ها فرمودند: بانک‌ها غلط می‌کنند با پول مردم برای خودشان امکانات درست کنند.

رهبر انقلاب: بانک‌ها غلط می‌کنند با پول مردم برای خودشان امکانات درست کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با انتقاد مجدد از بنگاه‌داری بانک‌ها فرمودند: بانک‌ها غلط می‌کنند با پول مردم برای خودشان امکانات درست کنند.

«مدیریت و کنترل قوی بانک مرکزی بر دیگر بانکها»، توصیه دیگر حضرت آیت الله خامنه ای برای مدیریت اقتصادی کشور بود.
ایشان با انتقاد از ادامه بنگاهداری بانکها و کارهای هزینه آور دیگر نظیر افزایش شعبه های بانکی گفتند: بانک مرکزی باید با نظارت کامل و دقیق مانع بروز مشکلاتی نظیر مسائل سپرده‌گذاران برخی بانکها و مؤسسات مالی شود.

763

حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایران
    0

    کو گوش شنوا برادر کجایی کاری برادر . الان نمیشه با تحصیلات عالیه کار پیدا کرد مگر انکه پارتی داشته باشی یک سوته کارات حل میشه

  • ناشناس
    0

    دولتها و مجالس برای اسلامی کردن بانکها تا کنون چه کرده اند؟؟؟!!! --- بانکها که مرغ نزول خواریشان ، در اصرار بر سود آفرینی بی تولید و بدون ایجاد اشتغال و پر کردن جیبهای بی ته مال اندوزان ثروتمند بی درد بی رحم از خدا بی خبر ، یک پا دارد چهل سال است پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برقراری نظام حکومتی بنام مقدس اسلام این رویه ی زالو آفرین شرع ستیز را ادامه می دهند و تاکنون با هیچ وعظ و اندرز و حرف حساب منطقی این رویه را که جنگ با خدا و رسول و دین خدا است تغییر نداده اند. باید از دولتها و مجالس منتخب نمایندگان مردم که پیش از به دست گرفتن قدرت سوگند یاد می کنند خادم وفادار مردم و پایبند قانون گذاری بر پایه ی اصول اسلامی نظام و قانون اساسی باشند گله و شکایت کرد و آنان را به پاسخ گویی مجبور ساخت و بازخواست قانونی نمود که چرا در برخورد با بانکهای متخلف در زمینه شرع و قانون به سوگند خود با جدیت و صداقت و مسئولیت شناسی شرعی وفا نکرده اند. کشور داری امانتی است از جانب مردم که به دولت و مجلس در محضر خداوند واگذار شده ومی باید دانست کم ترین تخلف و بی نفاوتی یا سهل انگاری در این زمینه و عدم توجه و برخورد ضابطه مند قانونی قاطع لازم با متخلفان ، خیانت در این امانت داری است و بی تردید در حسابهای دقیق خداوند آگاه و ناظر بر همه چیز با بازخواست سخت و مجازات شدید رو به رو خواهد شد. یکی از تخلفات بانکی همین ساخت و ساز دم دستگاه های تجملاتی است که با سودهای کلان باد آورده ی انواع وام به خلق الله و مصادره ی اموال به دست می آورند در حالی که برای رفع نیازهای حیاتی مردم و آسان سازی زندگی نیازمندان بی نوا هیچ قانونی نیست که بانکها را در کمک به نیازمندان با سرمایه گذاری در ایجاد اشتغال و پیشبرد تولید مفید و سازنده الزاما سهیم سازد. در سایه ی نظام عدالت محور اسلامی این و ظیفه ی دولت است که شکل گیری سرمایه ها و فعالیتهای بانکها و انواع در آمد و هزینه های دقیق مؤسسه های بانکی را مطابق با موازین شرع و قانون و ضرورت اجرای عدالت در همه ی معاملات پیوسته زیر نظر داشته باشد و از بی بند و باریهای مخالف شرع و متضاد با منافع ملی شدیدا جلوگیری کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها