رئیس جمهور آمریکا و یک اتهام جنسی دیگر/ آیا ترامپ دختران نوجوان را به پیرمردهای ثروتمند اجاره می داده است؟

یکی از دختران نوجوان حاضر در مهمانی های ترامپ او را به کوسه ای عظیم تشبیه می کند که هر لحظه ممکن بود چشمانش را بچرخاند و او را گاز بگیرد.

رئیس جمهور آمریکا و یک اتهام جنسی دیگر/ آیا ترامپ دختران نوجوان را به پیرمردهای ثروتمند اجاره می داده است؟

پس از اتهامات جنسی بسیاری که از زمان قدرت گیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا دامنگیرش شد، مدتی قبل هم چند مدل دیگر در مورد رفتار جنسی و غیر اخلاقی دونالد ترامپ، لب به سخن گشودند. آنها در مصاحبه های خود از مهمانی هایی سخن‌گفتند که در آنها کوکائین سرو می شد و مردان رفتار جنسی نا متعارفی با زنان داشتند.

یکی از این مدلها، خود و سایر زنان حاضر در این مجالس را مانند یک تکه گوشت در یک فروشگاه بزرگ دانست که توسط مردان انتخاب و خریداری می شدند.
دو تن از این مدلها مدعی شده اند که دونالد ترامپ میزبان این مجالس بوده است. او که بنا به ادعای این اشخاص، در آن زمان حدود ۴۰ سال داشته است، میزبان‌مجالس نامتعارفی بوده است که در آنها دختران ۱۴ یا ۱۵ ساله هم حضور داشته و مورد سو استفاده قرار می گرفته اند.
یک مرد ناشناس، که ادعا می کند در این مجالس حضور داشته است، به بی بی سی گفته است که در این مهمانی ها، دختران کم سن و سال را به مردان ثروتمند مسن اجاره می دادند تا از آنها سو استفاده جنسی کنند.
هنوز شواهدی مبنی بر اینکه ترامپ در این مجالس، کوکائین مصرف کرده یا با دختران نوجوان رابطه جنسی داشته است پیدا نشده است. با این حال، برخی افراد مدعی شده اند که ترامپ در طول حیات خود چندین بار با دختران کم سن و سال رابطه داشته است. البته کاخ سفید هنوز به این ادعاها پاسخ نداده است.
یک مدل به نام باربارا پیلینگ ادعا کرده است که در سن 17 سالگی توسط برخی دلالها به یکی از مهمانی های رییس جمهور آینده آمریکا در نیویورک معرفی شده است.

باربارا هرگز به طور عمومی درباره آن مهمانی صحبت نکرده است، اما می گوید که ترامپ در این مهمانی رفتاری غیر اخلاقی داشته است.
باربارا می گوید که ترامپ ابتدا از او می پرسد که چند سالش است و او هم می گوید که ۱۷ ساله است. ترامپ در پاسخ می گوید: " عالی است... تو نه پیری و نه خیلی جوان.... خیلی خوب است."
باربارا اضافه می کند: "احساس کردم که در حضور یک کوسه بودم. کوسه ای عظیم که هر لحظه ممکن است چشمانش را بچرخاند و من را گاز بگیرد. این همان چیزی بود که احساس کردم."
باربارا سپس ماجرای خود را چنین ادامه می دهد: " به یاد می آورم یکی از پیشخدمت ها به ترامپ نوشیدنی داد. او نوشیدنی را نگرفت و پس از مشاجره ای به صورت پیشخدمت سیلی زد. ... رفتار او با سایر اشخاص نیز بسیار بد بود."
باربارا پیلینگ سپس تاکید می کند که مدل های دیگر هم که در آن مهمانی حضور داشتند، درباره رفتار جنسی ترامپ صحبت می کردند. باربارا تاکید دارد که چند زن دیگر هم در آن مهمانی از آزار جنسی خود توسط ترامپ به او سخن گفته اند.

مردی که در چندین مهمانی ترامپ حضور داشته است اما نمی خواست نامش فاش شود، در این رابطه گفت که معمولا در مهمانی های ترامپ، مردان ثروتمند مسن حضور می یافتند تا با مدلهای جوان رابطه جنسی داشته باشند.

او گفت: " در این مهمانی ها کوکائین زیادی وجود داشت. الکل هم به مقدار زیادی فراهم بود."
این مرد تاکید می کند که ترامپ به طور قطع با این دختران رابطه جنسی داشته است و هیچ شک و شبهه ای در این رابطه وجود ندارد.
یکی دیگر از مدل های سابق به نام هثر برادن هم برای اولین بار در مورد یکی از مهمانی های ترامپ در فلوریدا سخن گفت.

او در رابطه با مهمانی های ترامپ می گوید: " در یکی از این مهمانی ها، چهار مرد و احتمالا ۵۰ مدل وجود داشت و من یکی از مدل ها بودم. احساس می کردم یک کالا در مغازه هستم که باید انتخاب شوم.‌ آیا می توانید احساس مرا درک کنید؟"

رئیس جمهور ترامپ قبلا اتهامات مربوط به رفتار نامناسب جنسی در رابطه با بیش از ۲۰ زن را رد کرده است. او می گوید اتهاماتشان دسیسه های سیاسی بوده و زنان اتهام زننده دروغ می گویند.
هنوز اتهامات رئیس جمهور امریکا به تایید دادگاه نرسیده است با این حال، پرونده فساد اخلاقی ترامپ هر روز سنگین و سنگین تر می شود.

منبع: میرر . خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها