سیاستمدار اسپانیایی :

صهیونیست ها در فلسطین هولوکاست را آزمایش می‌ کنند

«خوان کارلوس موندرو» سیاستمدار اسپانیایی و عضو حزب پودموس در مقاله ای نوشت :اسراییل همان اتفاقی را که در هولوکاست تجربه کرد اکنون روی ملت فلسطین تحمیل و آزمایش می‌ کند.

صهیونیست ها در فلسطین هولوکاست را آزمایش می‌ کنند

موندرو در این مقاله که روز چهارشنبه در روزنامه پوبلیکو منتشر شد، ادامه داد : هفتاد سال پیش نکبت ، که در زبان عربی‌ به معنای فاجعه است آغاز شد .اسراییلی‌ ها با حمایت بریتانیا و آمریکا و با همدستی اروپا تصمیم گرفتند که برای مخفی‌ کردن شرم خود به دلیل هولوکاست ، ملت فلسطین را به یک هولوکاست کمتر تبلیغ شده محکوم کنند.
آمریکا مرزهای خود را به روی یهودیان تبعید شده باز نکرد اما خانه های دیگران (فلسطینیان )، را به آنها داد و به همین دلیل اسراییلی‌ ها ، زمین های فلسطینی هایی‌ را که قادر به دفاع از خود نبودند ، اشغال و تصرف کردند.
اسراییلی‌ ها در نظر داشتند به جاهای دیگری بروند و آرژانتین می‌ توانست مقصد پایانی آنها باشد اما در نهایت ، فلسطین را انتخاب کردند و در آنجا فاجعه به بار آوردند.
70 سال یادآوری تبعید ، تروریسم اسراییل ، جنگ شش روزه ، انتفاضه هایی‌ که در آن سنگ ها با تانک ها مقابله می‌ کردند ، بسیاری از کسانی که کشته شدند ، کودکان شکنجه شده ، بودند ، زندان ها ساختند قتل ها کردند . چگونه ممکن است که کسی و ملتی ، بخواهد این همه درد و رنج را به ملتی دیگر وارد کند ؟ .
ترامپ ، گفته که هیچ راه حلی در این سیستم دیوانه وار وجود ندارد ، بار دیگر فلسطین را با شکستن تعادلی که شهر بیت المقدس داشت ، به آتش کشید .
ترامپ از آن گونه افراد است که جنگ های جهانی‌ برپا می‌ کند و 'راخوی' و 'ریورا' (نخست وزیر اسپانیا و رهبر حزب شهروندان اسپانیا )، مسئولینی هستند که از او حمایت می‌ کنند.
به عقیده نتانیاهو ، گلوله هایی‌ که در حال کشتن فلسطینیان هستند ، چیزی نیستند و کم می کشند . وی قربانی بیشتر می‌ خواهد.
نظام سرمایه داری بحران زده ، همیشه شیپور جنگ را به صدا در می‌ آورد. همیشه سیاستمداران بدون وجدانی وجود دارند که شکوه و عظمتی را می‌ خواهند که فقط در سالن بخش غربی کاخ سفید واقع است. همیشه فروشندگان سلاح وجود دارند که با تلفات با درآمد ها با سود و زیان معامله می‌ کنند و همیشه فرماندهان بی‌ شرمی وجود دارند ،مدال هایی‌ را می‌ خواهند که فقط با کشتن به دست می‌ آیند .
فلسطین ، امروز صحنه شرم و قتل عام مردمی صادق است که خواهان عزت در مقابل نسل کشی‌ اسراییلی‌ ها هستند می‌ باشد. این نشانه دیگری از گمراهی اروپا و یکی‌ از روشن ترین نشانه این است که جهان ، بهتر از 70 سال پیش نیست. نشانه آشکاری از این که جهان می‌ تواند بار دیگر مثل برخی مقاطع وم تاریخی، بد باشد.

منبع: ایرنا

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها