مجله تایم؛ راجر فدرر در لیست 100 فرد تاثیرگذار جهان در سال 2018

 راجر فدرر تنیسور سرشناس سوئیسی که 97 عنوان قهرمانی و دارای رکورد 308 هفته نامبروانی است به عنوان یکی از صد فرد تاثیر گذار جهان در سال 2018 انتخاب شد.

مجله تایم؛ راجر فدرر در لیست 100 فرد تاثیرگذار جهان در سال 2018

از صد نفر فقط 6 نفر عکسشان بر روی جلد مجله تایم قرار می گیرد که راجر فدرر در کنار فعال حقوق بشر تارانا برک، کمدین تیفانی هدیش، بازیگر نیکول کیدمن، خواننده جنیفر لوپز و مدیرعامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا، عکسشان در این مجله قرار می گیرد.

به نقل از atpworldtour، بیل گیتس بنیان گذار شرکت مایکروسافت درباره موفقیت راجر فدرر به مجله تایم گفت:

بر کسی پوشیده نیست که راجر فدرر بزرگترین تنیسور تاریخ است، همانطور که دیوید فاستر والاس نوشت: او یکی از آن ورزشکاران نادر است که ظاهرا از برخی قوانین جسمانی معاف است، او به نظر می رسد از قوانین پیری پیروی نمی کند، در 36 سالگی او همچنان با ترکیبی از ظرافت و استحکام در گرند اسلم ها پیروز می شود.

بیل گتیس در ادامه افزود: خیلی از طرفداران نمی دانند که فدرر خارج از زمین های تنیس چه فعالیت هایی انجام می دهد. دو بار در کنار او بازی کرده ام برای کمک به جمع آوری پول برای بنیاد خیریه فدرر و همین باعث دوستی نزدیک ما شده است. من دیده ام فدرر و تیم او صمیمانه تلاش می کنند تا آینده کودکان فقیر را بهبود ببخشند. این تلاش ها به دلیل سفر های فدرر از دوران کودکی به شهر زادگاه مادریش آفریقای جنوبی است، جایی که فقر شدید را احساس کرد. فدرر می داند که فعالیت های بشردوستانه مانند موفقیت در تنیس نیازمند نظم و زمان است. روز غم انگیزی برای ما طرفداران فدرر خواهد بود وقتی که او راکتش را آویزان کند اما در عوض می دانیم که او مصمم به ساختن جهانی برابر است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها