نتانیاهو: ایران از خط قرمز عبور کرد

نخست‌وزیر اسرائیل گفت که ایران با حملات شب گذشته به بلندی‌های جولان از خط قرمز عبور کرده است.

نتانیاهو: ایران از خط قرمز عبور کرد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در حساب رسمی فیس‌بوک خود با اشاره به حملات متقابل شب گذشته در بلندی‌های جولان این حملات را به معنای عبور ایران از «خط قرمز» دانست.

نتانیاهو در پیام خود با بیان اینکه هیچ یک از موشک‌های پرتاب شده به خاک اسرائیل اصابت نکرده است، افزود: "ارتش اسرائیل در پاسخ، حملات گسترده‌ای را علیه مواضع نیروهای ایرانی در سوریه انجام داد".

نخست‌وزیر اسرائیل افزود: شب گذشته پیام واضحی به رژیم اسد دادیم. حملات ما مستقیما علیه مواضع ایران در سوریه است. اما در صورتی که ارتش سوریه علیه ما حرکتی انجام دهد ما هم پاسخ خواهیم داد. روز گذشته نیز این اتفاق افتاد و ما سامانه‌های دفاع موشکی سوریه را در پاسخ به حملات این کشور هدف قرار دادیم".

گفتنی است اسرائیل اعلام کرده است که شب گذشته سپاه قدس سپاه پاسداران ایران به سمت پایگاه‌های این کشور در مناطق اشغالی بلندی‌های جولان 20 موشک پرتاپ کرده و در پاسخ به این حملات جنگنده‌های اسرائیلی 26 موضع نیروهای ایرانی در سوریه را هدف قرار داده‌اند.

منبع: خبرگزاری آناتولی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایرانیم
    0

    بازهم میگوییم مرگ بر امریکا ومرگ بر اسراییل شعارملت ماست.

  • ناشناس
    0

    ادامه ی حتمی عبور از خط قرمز صهیونیسم --- با یاری خداوند قهار انشاء الله ایران اسلامی با همت و دلیری مردم خدا پرست شیر دل وفادار خود تا تو (نتان یابو) و رژیم غاصبت را غرق در دریای خون و خرابی که در منطقه با اربان و نوکرانتان ایجاد کرده اید غرق و خفه نکند ، به کوری چشم بزدلان خدا نشناس عیش و نوش طلب و کوری چشم قارونکهای نفتی خائن از خدا بریده ، عبور از خط قرمز صهیونیسم را ادامه خواهد داد.

  • طاهر
    0

    خبر خوش...به زودی..اسراییل لجن خوار از تاریخ دنیا حذف میشود... من مطمعن هستم....خونخوارهای ملت مستضعف تاریخ مصرف دارند...به اتمام رسیده...یا حق....

  • محمد رضا رجبی
    0

    حق ایران در دفاع از خود توسط زورگویان محکوم میشود این یعنی ما در دنیایی که قانون جنگل حاکم است زندگی میکنیم لذا قانون جنگل حکم میکنه که قوی باشیم و با هم متحد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها