خبرنگار صدا و سیما:

سپاه اعلام کرده کشتی هایی که بخواهند از مسیر «ناایمن» در تنگه هرمز عبور کنند، مورد مواجهه مستقیم قرار می گیرند/ ویدئو

یونس شادلو، خبرنگار صدا و سیما گفت: سپاه اعلام کرده فقط مسیرهای تعیین شده را ایمن می داند و کشتی هایی که بخواهند از مسیر «ناایمن» در تنگه هرمز عبور کنند، مورد مواجهه مستقیم قرار می گیرند.

سپاه اعلام کرده کشتی هایی که بخواهند از مسیر «ناایمن» در تنگه هرمز عبور کنند، مورد مواجهه مستقیم قرار می گیرند/ ویدئو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس

    کشتی که بخواهد از مسیر ناامن عبور کند مسئولیت اش با خودش است! برای حفظ کشتی و دلسوزی برای او، تو با موشک و پهپاد می زنیش؟! عجیبا غریبا

  • ایران

    جک اسپارو : سپاه اعلام کرده کشتی هایی که بخواهند از مسیر «ناایمن» در تنگه هرمز عبور کنند، مورد مواجه مستقیم قرار می گیرند

  • ناشناس

    کشتی که از مسیر ناایمن برود حتی در آبهای عمان مورد حمله شما واقع می شود؟ این بسیار غیر منطقی است اگر نگران ایمنی کشتی هستید چرا به آن حمله می کنید؟

  • ناشناس

    با این حساب که عامل نا ایمنی خودتان هستید، از کشتی ها در برابر خودتان می خواهید محافظت کنید؟ و اگر از شما دور شوند در مسیری دیگر بروند باز می زنیدشان؟

  • ناشناس

    آقا دوس دارن از مسیر عمان برن چرا زورتون‌گرفته،به شما چه ربطی داره

  • ناشناس

    به کشتی کشورهای دیگه موشک میزنید که از محل ناایمن عبور نکنن؟!

  • ناشناس

    نا ایمن که بخودی خود نا ایمن‌ نیست مگر اینگه کسانی نا امن کنند بنابراین اگر کاری نداشته باشید امن خواهد بود

  • علی

    نا ایمن‌!!!! حداقل یه اسم دیگه براش بزار وقتی خودت نا ایمنش کردی !

  • الف

    کشتی ها سمت ساحل عمان نباید رد بشن.این چجور سیاستیه واقعا مغز آدم سوت میکشه.میگه از اونجا رد نشو ناامنه بعد اگر رد بشن میزنن که بگن دیدی ناامنه!

  • ایمان

    هر روز پول برق و گاز و آب و چیزای دیگه را گران میکنن...
    تا هزینه ماجرا جویی های شما تأمین بشه....
    تازه پزشکیان گفت 20میلیون بشکه نفت از هزینه های جاری دولت به شما داده...
    خسته شدیم از دست شما

  • مجتبی

    مسیر ناامن را شما چرا ناامن تر میکنید. بزور که نمیشه بهش گفت بیا از اینجا برو ،مسئولیتش به گردن خودش ،شما چکار دارید ،آدم تذکر میده ولی دیگه تنبیه خوب نیست

  • ناشناس

    آب های سرزمینی عمان مسیر ناایمن هست با چندتا پهپاد موشک نمیشه جلو ابرقدرت وایساده خواهشاً کشور نابود نکنید باتفکرهای اخرالزمانیتون مردم داریم میمیرن زیرگرانی .فقط لبنان و مردم لبنان بقول خودتون اول لبنان

  • ناشناس

    یعنی نهایت بی منطقی

    چون از منطقه نا ایمن میرید و خطرناکه !!
    ما شما رو میزنیم🤔🤔🤔

  • ناشناس

    چون ممکنه در مسیر دیگر گرد و خاکی بشید ما خودمون با شمشیر گردن تان را میزنیم !!!

  • آیدین

    خیلی جالبه برو ساحل دیگران مین گذاری کن تا نا امن بشه بعدم هر کی خواست از اونجا رد بشه با موشک بزن بگو اونجا نا ایمنه ما مین گذاری کردیم
    شرم اوره

  • ناشناس ۱۴۲۱

    توهم و اعتماد به نفس کاذب، ترکیب جالبی برای امنیت ایران نیست..
    حماقت تا به کی..